Comeback + Season 2

749 61 29
                                    

Hai manusia sekalian. Adakah kalian merindui author hanat dan tenuk ini? Ehekkk

Setelah sekian lama baru berbunyi ya author tenuk ini. Nak dekat setahun ke dua tahun dah tak update apa-apa.

Maaffffffff~

By the way author throwback baca semua komeb kat last chapter dan author hanya mampu tersenyum dan ketawa.

Mengapa?

Kerana author telah berjaya membuatkan readers ingin mengecam author eheheheheh😬 Kerana ending I Fell For A Ghost a.k.a Fall In Love With Byuntae Ghost sangatlah hanat endingnya. Tidak dapat dinafikan author mabuk semasa menghasilkan ending tersebut.

Bagi yang dah baca sebelum author padam, author ada buat dua ending dan readers boleh pilih nak ending macam mana untuk sambung season 2.

But! Setelah sekian lama, author buat keputusan untuk buat Taerin amnesia bagi membuatkan jalan cerita lebih menarik.

Dan... Actually author nak tambah love interest untuk Taerin. Sebab author suka cerita genre reverse harem 😝 bagi yang tak tau, Harem ni dalam istilah anime ialah watak lelaki yang disukai ramai watak perempuan tapi dalam ff ni Reverse Harem memandangkan ramai lelaki suka kat Taerin.

Taerin ni konsep YOLO so kenalah piluh pasangan hidup dengan berhati-hati 😂

By the way author dah release season 2 untuk 'I Fell For A Ghost? / Fall In Love With Byuntae Ghost (FILWBG)  bagi yang masih tak tau.

Baru sampai chapter 1 jadi mungkin jalan cerita tak begitu menarik lagi.

Harap pembaca yang suka season 1 dapat suppirt season 2 ^_^ Walaupun author tau ramai dah busy dan maybe takdak masa untuk baca season 2 dah. Author pun salah jugak sebab baru update selepas hampir 2 tahun menghilang 😂

Dan dalam season 2, mungkin ada beberapa watak yang author terubah profile dia kerana author pun amnesia, tak ingat watak dalam ff dah lololol.

Dan jalan cerita jugak ada yang diubah sikit.

Okay that's all~

Diulangi, season 2 dah keluar.
'I Fell For A Ghost? Season 2 (Seeking Answers).

Have a nice day^^

-shiroya1593

♠ I Fell For A Ghost? [BTS / COMPLETED]Where stories live. Discover now