Part 72:I Love You

5.5K 612 93
                                    

Sorry for any typos.

Enjoy^^

(3rd Person Point Of View)

"Encik ada nampk budak perempuan ni tak?! "

"Eobseoyo? "

"Makcik Soo! Ada nampak Taerin tak?! "

"Taerin? Takdelah pulak Minhyuk. Mianhei. Wae? "

"Taerin! Taerin pergi mana?! "

"Maafkan oppa... Oppa tahu oppa salah... "

"Minhei... "

xxxx

(Taerin Point Of View)
Entah kenapa aku rasa risaukan pasal Minhyuk. Mesti dia still cari aku. Rasa bersalah la jugak tapi kau tahu ego? Ego aku terlalu tinggi dan masalah ni berat bagi aku.

By the way sekarang kami berlima tengah sarapan di depan televisyen lepas main salji tadi. Ah and appa Jimin bekerja sebagai engineer jadi jarang ada kat rumah.

[A/n:Author main hentam pakcik Park kerja apa huhu]

Jimin dengan Jihyun dari tadi bergaduh. Kau curi kimchi akula. Kau curi daging aku la. Apa la. Tapi sebab aku duduk sebelah makcik Jisoo, aku nampak segalanya.

Makcik Jisoo yang curi makanan Jimin dengan Jihyun. Dan nak tutup mulut aku dia kongsi sikit hasil curi tu dengan aku. Kehkehkeh. Daebakla omma.

                             [Jimin]
                             👦👦[Jihyun]
[Taehyung]👦⬜⬜⬜                                     [Kedudukan di meja]
                              👧👩[Makcik Jisoo]
                           [Aku]

Bila Jimin dengan Jihyun pandang aku dengan makcik Jisoo.

P.JISOO:Apa? Nak tuduh omma dengan Taerin? Elok sikit. Omma dah masak tu bersyukurla. Nak tuduh orang pulak. Siku nak siku?

Terua diorang berdua palingkan muka dari omma. Aku punya tahanla gelak. Dah memang makcik Jisoo yang curi.

And bila diorang pandang Taehyung....

TAEHYUNG:Taknak aku ambik makanan dari mangkuk korang. Kalau korang sentuh makanan boleh basi tau tak? Nak tuduh aku pulak. Dagu nak dagu?

P.JISOO:Bagus Tae bagus.

Tudia. Dua orang pro. Tapi kalau aku...

TAERIN:Kau pernah rasa kena gantung atas pokok tak?

Tu je aku tau cakap. Huhuhu.

Sedang makcik Jisoo bergaduh dan berdebat dengan Jimin dan Jihyun tentang topik 'Sapa Curi Makanan Wa?',aku memandang Taehyung.

Dia sedang makan makanan dia dengan senyap. Langsung tak toleh mana kecuali bila orang panggil.

Dia tak bising sangat.

♠ I Fell For A Ghost? [BTS / COMPLETED]Where stories live. Discover now