Part 84:Dark

4.7K 584 153
                                    

(Taehyung Point Of View)

Aku hanya mendiamkan diri dari tadi sambil melihat Taerin bercakap dengan Minhyuk hyung.

.......

Sentap dia jerit kat aku tadi. Menusuk ke jiwa raga.

Salah ke aku risau keselamatan yeochin sendiri? Ataupun aku yang terlalu kolot?

Aku tak faham betul la dengan orang perempuan ni. Kejap okay kejap tak.

Kau piyed ke harini Taerin? Mood swing tetiba.

Okay kalau dia dengar lagi dia nak swing aku ke space.

Tapi seyes ah... Dia piyed ke harini?

Author. Taerin piyed ke? Gitau la.

[A/n:............
Readers nak tolong jawabkan ke?]

Hmm...

Kejap. Tadi rasanya dalam monitor footage tu...

Ni kerja Minhye ke? Sebab aku dapat rasa aura gelap.

Masuk akal ke? Macam mana Minhye kenal Hanbin?

Tiba-tiba pintu bilik cctv yang kami sedang duduki dibuka. Muncul seorang doktor lelaki yang kacak paras rupanya.

Aku memandang Taerin. Dia tengah tengok doktor lelaki tu.

Hmph...

Ye aku tau dia hensem dari aku :'-)

But bagi aku, aku lagi hensem.

KIHYUN:Oh Joongki. Waeyo?

JOONGKI:Kihyun. Tadi aku baru balik dari kantin asylum sebab nak beli makanan. Bila balik, Bogum hyung cakap Hanbin ubah kedudukan.

KIHYUN:Jinjja?

JOONGKI:Tadi kami ada masukkan kerusi dan meja. Lepas tu Bogum hyung try suruh dia duduk kat situ. Dia ikut. Tak membantah.

KIHYUN:Rasanya boleh tak dia bercakap dengan orang luar?

JOONGKI:Boleh rasanya. Sebab bila aku masuk nak bagi makanan kat dia, dia tak tunjukkan sebarang reaksi negatif. Aku rasa okay kot untuk orang luar masuk.

Doktor Kihyun menganggukkan kepalanya. Tapi kemudian dia memandang Taerin semula.

Noo.

KIHYUN:Macam mana Taerin-ssi? Awak nak... Masuk atau tengok je dari luar?

Doktor kenapa buat aku macam ni? Kalau Taerin aku kena serang dengan mamat psycho tu sapa nak ganti? Doktor? Puih! Tak dapat cucu omma appa aku!

♠ I Fell For A Ghost? [BTS / COMPLETED]Where stories live. Discover now