Get To Know Session

2.4K 254 631
                                    

Annyeong Girinseu. Soooo as I promise... Author akan update next part soon but I hope korang baca part sebelum ni. Ada yang author cakap author akan update lepas author buat q&a. Bagi yang loyal readers of FILWBG author harap korang jawab. Because I really really really really really need your opinion.

And author nak jugak sembang-sembang dengan korang yang telah buatkan ff PELIK ni sampai #2 in Fanfiction!
[Senpai MMCPD still paling top I kenot potong you senpai T_T]

Bagi yang jawab tu thankss!

Bagi yang tak jawab tu... Let's see if you gus can sleep tonight. Huehuehuehue.

Dan bagi yang suruh update cepat tu mohon sabar. Author dah cakap lepas q&a baru update.

Okay proceed to the questions.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1-This far, apa pendapat korang tentang ff Fall In Love With Byuntae Ghost? Hambar? Banyak songeh? Panjang sangat? Anything can tell me^^
.

2-Korang rasa patut ke author buat Season 2 untuk ff ni? Sebab autgor memang eksaited nak publish season 2 but author penah tanya you guys dulu but you guys said bergantung pada author and ada yang suruh sambung, ada yang kata tak payah sebab author nak SPM. Thanks for the opinion but boleh tak korang cadang again opinion korang? Patut ke buat s2? Huehuehue.
.
.

3-Sudah jauh perjalanan bagi author, kru-kru lakonan Fall In Love With Byunae Ghost and para pembaca yang setia tunggu author update. So setakat ni apa watak kegemaran korang and why?
.
.
.

4-Setelah membaca 112 part, apa pendapat korang tentang Minhye?
.
.
.
.

5-Antara semua ff author, kecuali FILWBG yang mana korang suka and yang korang nak author banyakkan update lepas ff ni habis?
.
.
.
.
.

6-Megi kap apa korang suka?
[Lepas baca part 113 korang akan faham. 😂😂😂]
.
.
.
.
.
.

7-I see banyak orang yang tak suka bila author reveal yang Taerin dan Suga akan couple for next season. Kenapa korang tak suka and watak apa yang korang suka untuk couple dengan Taerin for next season? Kecuali Taehyung.
.
.
.
.
.
.
.

8-Part apa yang buat korang runsing bila nak faham ff ni?
.
.
.
.
.
.
.
.

9-Lagu apa yang korang suka dengar kebelakangan ni? I dun care malay ke english ke korean ke any language. Lagu apa yang korang nak cadangkan pada author?
.
.
.
.
.
.
.
.
.

10-Soalan KBAT. Season 2 nanti, kalau korang nak author teruskan season 2,antara Taerin dan Taehyung sapa yang patut hilang ingatan? I don't accept 'JANGAN BUAT DIORANG HILANG INGATAN' sebagai jawapan okayyyy?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Okay itu je soklan yang author nak tanya. Huehuehue.

Kalau korang ada soklan untuk author, tanya kat sini kalau nak tanya. Tak kesah la pasal author or kalau tak faham pasal ff ni. Author akan jawab semuanya. Insyaallah ^^

Soo terima kasih sebab luangkan masa kat sini. Ai rili apperisiet yu gais. Saranghae girinseu^^

Next chap
👉Part 113:Hurting Moments [will be coming soon]

©YoongiSwagyeopta Production

♠ I Fell For A Ghost? [BTS / COMPLETED]Where stories live. Discover now