(Taerin Point Of View)
Selepas 3 jam menari tanpa henti akhirnya masa untuk berehat. Aku segera merebahkan diri di atas lantai. Peluh yang keluar dah macam ribut. Rambut aku serabai macam kuih serabai.Aku...
Dah...
Penat!
Omma! Nak balik!
Nak main game!
Huhuhuhu...
LILY:Okay guys. You did a great job just now! Especially for the new member. Baru je masuk tapi senang belajar semua langkah. Good job. Okay korang dah boleh balik dorm. Esok jangan lupa pukul 2 petang macam biasa. Practice okay? Debut tak lama dah.
ALL:Nae Miss Lily! Kamsahamnida!
Lalu Miss Lily pun tersenyum dan berjalan keluar dari bilik latihan kami.
Miss Lily? Oh dia Choreography Teacher kami. Umur dia dalam... Tak silap aku Hani unnie cakap 30-an. Fuu aku memang respek betul dekat Miss Lily. Dah nak masuk 40 pun still kuat semangat jadi cikgu koreografi kami.
Hidup Miss Lily!
Okay jom blah. Aku nak tidur.
SONHEE:Weh korang. Jom la lepak kat dalam dorm. Bukak ekonn, kenyangkan perut sambil tengok drama.
HANA:Unnie kan pd-nim cakap jangan tambah berat badan?
AHREEN:Entah kau ni Sonhee. Siap buat muka garang dia.."err korang jangan nak makan banyak eh? Nak debut jangan buat hal kalau tak wa smackdown sama lu. "
Fuyo pd-nim cakap macam tu?
TAEYAA:Bila masa pd-nim cakap macam tu? Bukan dia cakap... "Korang dah nak debut ni jaga pemakanan tau?"
HANI:Haah kan. Unnie rasa dia cakap macam tu je.
HANA:Unnie edit cerita eh?
AHREEN:Ala... Saja je...
Hok aloh. Aku ingat betul. Sabor la aku dengan kau Ahreen oi.
TAEYAA:Tapi betul jugak cakap Sonhee tu. Jomla pergi masuk dorm. Makan tidur ekon. Puas hati.
HN&SH:Jomm!
Diorang semua mula bangun tapi aku masih terbaring atas lantai. Diorang memandang aku dengan pelik.
HANI:Taerin? Taknak ikut ke?
TAERIN:Aniya. Korang pergila dulu. Aku rasa nak practice sikit lagi. Takut terlupa step.
TAEYAA:Arasso. Tapi jangan lama sangat. Nanti sakit baru tau.
TAERIN:Nae unnie arasso.
HANA:Annyeong Rin unnie~
SONHEE:Nyeong Taerin.
AHREEN:Nanti dah habis berlatih datanglah dorm ek?
TAERIN:Ye aku tahu. Bye~
Lalu lepas ucapkan 'Fighting' and sebagainya diorang pun mula keluar dari bilik latihan. Kini tinggal aku sorang je dalam bilik ni.
Aku berjalan ke arah alat pemain muzik dan memainkan lagi lagu debut kami 'Faded Dreams'.
(Lagu rekaan. Tak pernah wujud. Korang gantilah dengan lagu apa-apa eh?)
YOU ARE READING
♠ I Fell For A Ghost? [BTS / COMPLETED]
FanfictionKang Tae Rin. Seorang gadis remaja yang berumur 18 tahun. Seorang yang mempunyai kebolehan luar biasa. Dia mampu berkomunikasi dengan roh diaebabkan oleh kesilapan nenek moyangnya dulu. Peringkat awal, roh baik. Kim Tae Hyung. As you know, member ke...