"Δεν έπρεπε να της μιλήσεις τόσο σκληρά," επέπληττε την Αθηνά για πολλοστή φορά η Ήρα. Κάθονταν μόνες τους στο παλάτι του Δία στην υπέρτατη κορυφή του Ολύμπου και αναλογίζονταν τη συνέχεια του σχεδίου τους. "Η Αφροδίτη εμφανώς τρόμαξε από τη στάση σου κι όταν αυτή τρομάζει, αντιδρά παρορμητικά και βλάπτει όλους μας."
"Ήδη γνώριζε ότι λύσαμε το ξόρκι της," τόνισε υπερήφανα η Θεά της Σοφίας. "Είναι πια θέμα χρόνου να γυρίσει η Ελένη στον Μενέλαο και να λήξει αυτή η ιστορία ευτυχισμένα. Θα φροντίσω προσωπικά αυτό να γίνει το συντομότερο."
"Είσαι στα συγκαλά σου;" Απόρησε η Βασίλισσα του Ολύμπου. "Αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον σκοπό μας. Αν η Ελένη βρεθεί ξανά στον Μενέλαο, τότε οι Αχαιοί θα εγκαταλείψουν την πολιορκία κι η Τροία θα μείνει ατιμώρητη για την ασέβεια της απέναντι μας."
"Δεν έδειξε ασέβεια όλη η Τροία, παρά μόνο ο άσωτος υιός της, ο Πάρης, που μέχρι τότε δεν ήξερε καν ποιός πραγματικά ήταν. Η νοοτροπία του τσοπάνη δε θα φύγει από πάνω του όσα στέμματα κι αν του φορέσουν οι γονείς του," επέμεινε η Αθηνά αμετακίνητη. "Πέρα από αυτόν τον άμυαλο, η Τροία με τιμά όσο καμία άλλη πόλη της Ανατολής. Μου έχτισε έναν περίλαμπρο ναό στην ακρόπολή της και εγώ τους δώρισα το Παλλάδιο ως ένδειξη ευγνωμοσύνης. Είναι άδικο να τιμωρηθούν τόσες αθώες ψυχές για την ανοησία ενός ανώριμου."
"Δεν κρίνεις εσύ το δίκαιο και το άδικο," διαφώνησε η Θεά του Γάμου, που είχε ριζώσει καλά μέσα της η μαγεία της Έριδας και την έκανε να διψά απεγνωσμένα για αιματηρή εκδίκηση έναντι του Ιλίου. "Είναι μεγάλη η προσβολή του Πάρη κι αν δεν το αναγνωρίζεις, μάλλον έχεις μαλακώσει επικίνδυνα."
"Ξέρεις ότι μπορεί να είμαι η Θεά της Μάχης, όμως δεν είμαι αιματόχαρη ή φιλοπόλεμη. Δεν αποζητώ σφαγές και σκοτωμούς αθώων, όπως ο γιος σου. Συμμάχησα μαζί σου για να αποκατασταθεί δικαιοσύνη και να γυρίσει η Ελένη στο νόμιμο σύζυγο της και στο παιδί της. Τώρα που η δικαίωση είναι τόσο κοντά, γιατί την αρνείσαι;"
"Δε θα ησυχάσω αν δε δω αυτή την καταραμένη πόλη να καίγεται και να ερημώνεται! Έτσι, θα τη δείχνουν οι επόμενοι ως παράδειγμα για τους αλαζόνες απέναντι στους Θεούς και την τιμωρία τους. Δε θα σε αφήσω να επανενώσεις το ζεύγος, παρά μόνο όταν οι Αχαιοί πορθήσουν το Ίλιο!"
Η Αθηνά, μην αντέχοντας άλλο να την ακούει, εξαφανίστηκε από μπροστά της και βρέθηκε ξανά στο παλάτι της, σκεπτόμενη πώς θα έβγαζε την Ελένη από την Τροία χωρίς να την καταλάβει κανένας.
YOU ARE READING
Ο Τρωικός Πόλεμος [Cover By -truesoul]
Historical Fiction#1 in Historical Fiction (3/09/2017) Ο Πόλεμος των Ελλήνων και των Τρώων από την αρχή μέχρι το τέλος. Ξεκινά από το χτίσιμο της Τροίας και τελειώνει στην επιστροφή της Ελένης στη Σπάρτη. Δεν μου ανήκει τίποτα. Ή μάλλον κάτι μου ανήκει γιατί είμαι...