Η Συνέχεια του Τρωικού Πολέμου {Με Τελικά Αποτελέσματα}

324 19 17
                                    

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ

Σήμερα θα σας θέσω ένα θέμα επίμαχο, σοβαρό και βεβαίως βεβαίως ΕΠΕΙΓΟΝ.

Έκατσα χθες και μέτρησα τις ψήφους από την ψηφοφορία που είχα κάνει στο προφίλ μου τον Νοέμβρη σχετικά με το ιστορικό βιβλίο που θα ξεκινήσει αμέσως μετά τον Τρωικό Πόλεμο.

Η ψηφοφορία διεξήχθη και τα αποτελέσματα είναι αυτά ακριβώς:

Ηρακλής: Ο Μέγιστος Ήρωας 3 Ψήφοι

Αργοναυτική Εκστρατεία 5 ψήφοι

Γέννηση Πόλεμος Αναγέννηση (Το βιβλίο της Θεογονίας) 5 ψήφοι

ΣΥΝΕΠΩΣ,

Ο Ηρακλής (κρίμα για εσάς και για μένα γιατί είχα ψηθεί απίστευτα για Ηρακλή) βγαίνει εκτός συναγωνισμού.

Μένουν η Θεογονία και η Αργοναυτική Εκστρατεία.

Μπείτε στο βιβλίο μου «Εδώ το Καλό Νερντίνιο», στο κεφάλαιο «Τελική Ψηφοφορία» και ψηφίστε ανάμεσα σε αυτά τα δυο για το ποιό θέλετε να γραφεί πρώτο.

Η ψηφοφορία λήγει τα ξημερώματα της 2ας Απριλίου και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν άμεσα.

Υ.Γ. Αν αμφινταλαντεύεστε, υπάρχει το αμέσως επόμενο κεφάλαιο στο παραπάνω βιβλίο «Θεογονία V Αργοναυτική Εκστρατεία» όπου αναγράφονται αρκετά αναλυτικά τα περιεχόμενα των δυο βιβλίων για να φανούν οι διάφορες τους καθαρά...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

Η Αργοναυτική Εκστρατεία κέρδισε με 7 ψήφους έναντι 6 και έτσι αυτή θα γραφεί πρώτη -κόντρα σε κάθε προγνωστικό και προσδοκία.

Τα άλλα δυο υποψήφια βιβλία (Ηρακλής και Θεογονία) ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ θα κατέβουν από το προφίλ μου και θα επιστρέψουν στα drafts μου.

Όσο για την Αργοναυτική Εκστρατεία, έχει ανεβεί ένας υποτυπώδης πρόλογος και το πρώτο μέρος Χαρακτήρων με Cast!

Ο Τρωικός Πόλεμος [Cover By -truesoul]Where stories live. Discover now