V-Όλυμπος

701 102 77
                                    

Ένας μήνας πέρασε από τότε που ανακοινώθηκαν οι γάμοι του Πηλέα με την ωραία κόρη του Νηρέα. Τώρα στον Όλυμπο επικρατούσε πανικός και αναμπουμπούλα. Οι Θεές Ήρα και Αφροδίτη είχαν αναλάβει τις ετοιμασίες και όλα έμοιαζαν να πήγαιναν στραβά, μιας και είχε μείνει μόλις μια εβδομάδα πριν τον γάμο και ακόμα ούτε καν όλες οι προσκλήσεις δεν είχαν ολοκληρωθεί.

"Μα ήθελα να ήξερα, ω μεγάλη Ήρα, πώς είναι δυνατόν να καθυστερεί η αγγελιοφόρος των Θεών! Θα 'λεγα τι την καθυστερεί, άλλα δε θα 'ταν φρόνιμο," πρακτικά φώναξε η Θεά της Ομορφιάς, τρέχοντας από δωμάτιο σε δωμάτιο, ψάχνοντας ο Δίας γνώριζε τι.

"Δε θα το έλεγες αυτό, ω Αφροδίτη, ακόμα κι αν δε μιλούσες μαζί μου, το καλό που σου θέλω," απάντησε η Ήρα, κάθε άλλο παρα πρόθυμη για κουβέντα ή καβγά με τη συνδιοργανώτριά της. "Και τώρα πες μου, πόσους κάλεσες πια και και δεν κατάφερε η αξία κόρη, η Ίρις, να προσκαλέσει μέσα στη διωρία που της άφησες; Τα άστρα και τους αστερισμούς; Ή μήπως τον αφρό της θάλασσας και τους ενοίκους του όλους;» Αναρωτήθηκε με περισσή ειρωνεία η βασίλισσα των Θεών.

Η Αφροδίτη ένιωσε τα ροδαλά της μάγουλα να κοκκινίζουν επικίνδυνα· όταν θύμωνε, ανεξήγητα ετοιμόλογη γινόταν.

"Αν θες να ξέρεις, προσκάλεσα όλους τους Θεούς, μα και ορισμένους θνητούς. Βλέπεις, οφείλουμε να τιμήσουμε και την πλευρά του γαμπρού," αποκρίθηκε και ο τόνος της δεν έμοιαζε να σηκώνει αντίρρηση.

"Ο γαμπρός τιμάται αρκετά με τη νύφη που παίρνει και τις τοποθεσίες που θα κυβερνήσει," σχολίασε η Ήρα με λόγια αποφασιστικά. "Αλήθεια, όμως, πες μου για τους αθάνατους καλεσμένους μας· ποσώς με ενδιαφέρει για τους θνητούς· δεν είμαι δα κι ο Άδης" κατέληξε σε έναν πιο ήπιο τόνο, η περιέργεια της άρχισε να βγαίνει στην επιφάνεια.

"Λοιπόν, θα σου πω, δεν έχω λόγο να στο κρύψω. Όλοι οι θεοί, Ολύμπιοι και μη, προσκλήθηκαν. Οι Ώρες και οι Χάριτες, οι Νηρηίδες και οι Νύμφες, οι κόρες που κατοικούν στα δάση, στα ποτάμια, στις λίμνες, στα βουνά και μαζεύουν τους πάντες με το κέφι τους και τα τραγούδια τους, όλες θα έρθουν. Κι άλλοι πολλοί θα 'ρθουν, μα δεν θα στους θυμίσω, διότι ο χρόνος τρέχει συνεχώς και αυτή τη στιγμή μας είναι πολύτιμος," απάντησε η Αφροδίτη.

"Όλοι οι θεοί θα έρθουν; Σίγουρα δεν παρέλειψες κανέναν;" ζήτησε να μάθει η μητέρα των θεών και των ανθρώπων.

"Για να μην σου κρύψω τίποτα, θα σου πω πως ναι, παρέλειψα έναν- συγκεκριμένα μία- και σκόπιμα μάλιστα," της είπε η Αφροδίτη συνομωτικά.

Ο Τρωικός Πόλεμος [Cover By -truesoul]Where stories live. Discover now