Καλή Ανάγνωση!
Ο Τυνδάρεος όμως φοβόταν. Φοβόταν πως είχε έρθει η ώρα να βγει αληθινός ο χρησμός του μαντείου των Δελφών και πως ο φοβερός πόλεμος που προφήτεψαν ήταν προ των πυλών.
"Χίλιες φορές καλύτερα, να είχα μια κόρη άσχημη κι άχαρη σαν γυμνό βουνό, που να μην τη θέλει κανένας, παρά που έχω την Ελένη της οποίας η ομορφιά πρόκειται να ανάψει φωτιά μεγάλη," έλεγε και ξαναλέγε ο βασιλιάς και βρισκόταν σε πραγματικό αδιέξοδο, μιας και δεν ήξερε πως να χειριστεί την κατάσταση χωρίς να δυσαρεστηθεί κάποιος. Ωστόσο, μέχρι να αποφασίσει, δεν τόλμησε να δεχθεί κανένα από τα δώρα των υποψηφίων γαμπρών, φοβούμενος μην προσβληθούν αν δεν επιλέγονταν εν τέλει.
Υπήρχε όμως κι κάποιος που κατάφερε να τον βγάλει από το αδιέξοδό του....~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ο γιος του βασιλιά της Ιθάκης, ο Οδυσσέας, είχε καταφθάσει στην Σπάρτη μεταξύ των πρώτων μνηστήρων για την Ελένη. Ωστόσο, δεν ήταν αιτία του ερχομού του η ωραιότητα της κόρης του Τυνδάρεω.
Ο εξαίρετος νέος με το κοφτερό μυαλό και το διαπεραστικό βλέμμα έγινε βασιλιάς σε πολύ νεαρή ηλικία, πριν καλά καλά βγάλει μούσια· όταν ο πατέρας του, ο σεβαστός Λαέρτης, αποφάσισε να εγκαταλείψει τη διακυβέρνηση των Ιονίων Νήσων που έδρευαν στην Ιθάκη και να αφιερωθεί ολοκληρωτικά στην ειρήνευση του πνεύματός του καλλιεργώντας τα κτήματά του.
Ο Οδυσσέας ανέλαβε τα ηνία χωρίς αντίλογο και μέχρι στιγμής έμοιαζε κυβερνήτης με προοπτικές.
Ο Τυνδάρεος δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το χαμόγελό του όταν ο νέος, που μόλις είχε ξεκινήσει να βγάζει τρίχες στο πηγούνι του, ζήτησε ακρόαση ένα από τα πολλά απελπισμένα πρωινά εκείνων των ημερών.
"Ζήτησες να με δεις, κραταιέ Λαερτιάδη;" Τον ρώτησε σαν χαιρετισμό όταν οι φρουροί του τον οδήγησαν στην Αίθουσα του Θρόνου του.
"Πράγματι, Εξοχότατε, και θα φροντίσω να φανώ όσο πιο φειδωλός στα λόγια μπορώ, μια που γνωρίζω ότι οι βασιλείς γεμίζουν τα κεφάλια τους με χίλια δύο ζητήματα," έκανε τον πρόλογό του ο Οδυσσέας και υποκλίθηκε, κίνηση γεμάτη σεβασμό και υποταγή· στο κάτω κάτω στο δικό του βασίλειο βρισκόταν.
"Άκουσε αγόρι μου," ξεκίνησε βιαστικά ο Τυνδάρεος πιστεύοντας πως γνώριζε γιατί ήθελε να του μιλήσει ο γιος του Λαέρτη. "Θέλω να ξέρεις ότι σε σέβομαι και σε υπολείπομαι όσο κανέναν άλλον πρίγκιπα. Ωστόσο, η Ελένη χρειάζεται να-"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Τρωικός Πόλεμος [Cover By -truesoul]
Ficção Histórica#1 in Historical Fiction (3/09/2017) Ο Πόλεμος των Ελλήνων και των Τρώων από την αρχή μέχρι το τέλος. Ξεκινά από το χτίσιμο της Τροίας και τελειώνει στην επιστροφή της Ελένης στη Σπάρτη. Δεν μου ανήκει τίποτα. Ή μάλλον κάτι μου ανήκει γιατί είμαι...