DOKUZUNCU BÖLÜM / 1.KISIM

6.8K 592 33
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR!BÖLÜMÜN TAMAMINI YAYIMLAMAYA ÇALIŞTIM, ANCAK PANO ALMADIĞI İÇİN BÖLMEK ZORUNDA KALDIM.METNİN BÜTÜNLÜĞÜ BOZULMASIN DİYE 9.BÖLÜMÜN HER İKİ KISMINI PEŞ PEŞE YAYIMLIYORUM.UMARIM HAFTA SONUNUZUN DAHA KEYİFLİ GEÇMESİNE KATKISI OLUR.GÜZEL BİR TATİL GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE İKİ BÖLÜME BUYURUN.;)))


               DOKUZUNCU BÖLÜM / 1.KISIM


ELA

Kapattığım telefona bakakaldım.Kerim'in bütün önerilerini kabul ettiğime inanamıyordum.Dicle ve babamın ziyaretinden sonra kafam o kadar karışmıştı ki, tek bir sağlıklı düşünce üretemiyordum.Bu yüzden uzun bir tereddütten sonra, yaptığım şeyin doğru olup olmadığından emin olmasam da, çareyi Kerim'i aramakta bulmuştum.Adamın yumuşacık, ilgili ve ikna edici sesi içimi ısıtmış, teklifine karşı çıkacak gücü kendimde bulamamıştım.Zaten başka çarem de yok gibiydi.Adana'ya gidemezdim, babam bugün oraya dönüyordu, paparazziler oradaki evimizi keşfederse adam çıldırırdı.Grup arkadaşlarımı da aynı sebepten huzursuz etmek istemedim.Doğru ya da yanlış – bir karar vermiştim işte – Kerim'e güvenmiş, teklifini akla yatkın bulmuştum.

Biraz sakinleşip, kendimi toparladım ve harekete geçtim.İlk önce annemi aradım.Ona kısaca olanları özetleyip, her şeyi yoluna koyacağıma inandırmaya çalıştım.

"Sana güveniyorum Ela'm, her durumda yanındayım kızım.Elimden bir şey gelirse lütfen ara, beni habersiz bırakama canım."

"Bırakmam anneciğim.Lütfen sen de üzülmemeye çalış ve benim için endişelenme."

Sırada Fırat'ı aramak vardı.Numarasını biraz çekinerek tuşladım.Fırat bana karşı bazen biraz fazla korumacı, hatta sahiplenici davranıyordu.Nitekim telefonu korkumu doğrularcasına sert bir sesle açtı:

"Ela, neler oluyor? Sana bir türlü ulaşamadım.Sen şimdi bu herifle birlikte misin yani?"

"Ben de iyiyim Fırat.Sorduğun için teşekkürler.Ve bir şey olduğu yok.

Senin de bildiğin gibi dans ettik ve beni eve bıraktı." dedim gücenik bir sesle.

"Peki öyleyse, her şeyi inkar eder, noktayı koyarsın, değil mi?"

"Şimdilik birkaç gün bir arkadaşımda kalıp nasıl hareket edeceğime karar vereceğim.Bu arada okula da gelemeyeceğim.Sonrasına bakarız.Bu arada kemanımı sen mi aldın?"

"Ne demek "sonrasına bakarız"? Ve kim bu yanında kalacağın arkadaş?" Fırat'ın sesi yeniden yükseldi.

"Fırat, lütfen daha fazla üstüme gelme ve lütfen kemanın sende olup olmadığını söyler misin?" Ben de sesimi sertleştirdim.

"Evet, bende."

"Evdeysen, birazdan uğrayıp almak istiyorum."

"Evdeyim.Bekliyorum."

Daha demin bu günün daha kötüye gidemeyeceğini düşünmüştüm, ama anlaşılan Fırat'ı hesaba katmamıştım.Buz gibi geçen konuşma sinirlerimi daha da harap etti.Selvi'yi de aramam gerekiyordu, kız

akşam gelip beni evde bulamayınca merak edecekti,ama bunu şimdi

yapacak gücü kendimde bulamadım.Odama gidip ufak bir spor çantasına birkaç kıyafet, banyo malzemelerimi de makyaj çantasına

yerleştirdim ve kapıyı kilitleyip asansörü çağırdım.

Apartmandan çıktığımda iri yarı esmer bir adam yanıma yaklaşıp:

ELA'YA  KARŞI  ELALAR  ("YÖRÜNGE" SERİSİ  1) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin