Bölüm 5

1.3K 137 2
                                    

İsim aynı isimdi. Neden bir daha istek atmıştı? Deveti kabul etmedim. Mesaj kısmına girdim.

-moonligth35:önce tanışsak
-natethekiller55:gerek yok
-moonlight35:adın ne
-natethekiller55:bilsen ne olur
-moonlight35:beni nasıl buldun

Birden çevrimdışı oldu. Bu çocuk... çok garipti. Hiçbir şeyinin bilinmesini istemiyordu.

Yinede mesaj yazdım.
-moonlight35:kafaya nişan almada biraz daha çalışabilirsin kaptan

Konsolu kapatıp kendimi yatağa attım.Saat daha akşamın dokuzuydu ve nasıl zaman geçireceğimi bilmiyordum.Ayağa kalkıp koridora çıktım.Ne annem ne de babam vardı.

Birden zil çaldı. Kapıyı açtım.
"Luke?"
İzin istemeden içeri girerken "Sana da selam prenses"dedi ve koltuğa oturup bana baktı.
"Gelsene"
Ağzım açık ona bakıyordum. Kapıyı kapatıp koltuğa oturdum. Luke gülümsüyordu.
"Ne diyeceksen de" dedim.
"Ve git mi?"
"Mümkünse."

Luke yaklaşıp sırıttı ve "Hazır yeni elbiselerinde varken. Seni dışarı çıkarıyım diyorum." dedi.
"Nereye. Zengin partilerine mi?"
"Sanki çok partilere gidersin de"
"Birincisi beni tanımıyorsun, bu da sana benim hakkımda yorum yapmamanı gerektirir, ikincisi evet. Evet partilere giderim, sadece içmek için giderim Luke Skywalker."

Luke arkasına yastlanıp "Ne desem kabul etmeyeceksin değil mi asosyal kız?" diye homurdandı.
Yine damarıma basmıştı.
"Bana.Birkez daha öyle dersen. Dilini keser kendime kolye yaparım. Ve hayır efendim. Geliyorum. Beni nereye götürürsen götür
ge-li- yo-rum."

Luke birden ayağa kalkıp "Odana git ve şu dar siyah şeyi giy hemen, bekliyorum." dedi.
"Ben öyle bir şey almadım."
"Ben aldım."

...

Luke bana zorla makyaj yaptırmıştı. Her göz kırptığımda kirpiklerim birbirine yapışıyordu. Soluma bakıp "Hala gelmedik mi?" dedim.
"Çok sabırsızsın. Ama az kaldı."

Müzik sesleri gelmeye başlamıştı bile.
"Bukadar seste nasıl duracağız?"
Sırıtıp göz ucuyla bana baktı. "O kadar içeceksin ki o müzik sana ninni gibi gelecek Raven"
Vay be. Umarım akşamı tecavüzle kapatmayız.

Birkaç dakika sonra arabadan inip içeri girdik.
Buranın şu bir kadehe 200 dolar verdiğiniz yerlerden biri olduğuna adım gibi eminim. Luke kolumdan çekiştirip masaların oraya götürdü. İki kadehe şarapla doldurduktan sonra birini bana uzattı ve gülümseyerek "Yeni arkadaşlığımıza" dedi.
O an gülümseyişinin ne kadar güzel olduğunu farkettim.

Mutluydum. Mutlu olmuştum. Müzik çok güzeldi,ortam çok güzeldi, her şey çok güzeldi.İlk defa isteyerek gülümsedim ve kadehimi onunkine tokuşturup "Luke Skywalker ve asosyal kıza!" dedim. İkimizde aynı anda içmeye başladık.
Bunun tadı cennet gibiydi.
Luke elindeki kadehi bırakıp benimkinide elimden aldı ve yüzünü yüzüme yaklaştırarak "Eğlenmeye başlayalım mı?"dedi. "Umarım memnun kalırım"
"Kalıcaksın."
Tam iki elimden tutmuş dansa giderken telefonumun ışığı yandı. Bir elini bırakıp telefonumu açtım.
Hah.Yine o,oyun isteği atmıştı. Ardından da mesaj geldi
-Küstün mü?

Hala elimi tutan Luke a baktım. "Hadi" dedi. Sonra da telefonuma. Mesaj atmalı mıydım?

Luke telefonumu elimden alıp kapattı ve yeniden ellerimi tutup kulağıma kısık sesle "Kendini bana bırak." dedi.

-Devam Edecek-

Yalnız BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin