#Louis pov.#
Jis gėjus? Okey... Aš labai sutrikęs. Jam nepatinka Delilah. Gerai. Jam patinku aš? Ne, turbūt ne. Tada irgi gerai...
-Am... Gerai tada?- pats paklausiau savęs.
-Jake, palik mus vienus,- Delilah paprašė ir jis atsisveikino.
-Tai kas dabar?- paklausiau.
-Nežinau,- ji tarė be išraiškos.
-Aš tikrai labai labai atsiprašau,-atsiprašinėjau. Nežinau, gal klauptis prieš ją kad atleistų...
-Ačiū neužteks,- tarė.
-Tada kas? Padaryčiau bet ką,-maldavau.#Delilah pov.#
Jis padarys bet ką? Bet aš nieko nenoriu. Nebent...
-Pabučiuok mane,- net negalvodama pasakiau. Jis kiek sutriko nuo mano tokių žodžių, bet priartėjo arčiau. Apglėbė liemenį ir švelniai suglaudė mūsų lūpas. Aš pagilinau bučinį. Ah, taip buvau pasiilgusi jo lūpų...
-Aš vis tiek pykstu,- atsidusau, kai jis atsitraukė.
Jis liūdnai šyptelėjo.
-Bet šįkart atleidžiu,- tyliai ištariau ir jo akys sužibo. Jis stipriai mane apglėbė. Iš jo veido nedingo šypsena. Ah, kaip aš jį myliu...Jau kitą dieną mane išleido. Louis mane parvežė namo. Ah, poryt mokyklon. Ir egzaminai artėja...
Tėvų nesusitikom. Jėga.
Atsigulėm į lovą ir Louis apglėbė mane.
-Ką šiandien veiksim?- paklausiau.
-Tave ką tik išleido, todėl ilsėsimės,-tarė.
-Aš vakar visą dieną nepakilau nuo lovos, taigi nejuokauk,- pavarčiau akis.
-Na, šiaip mūsų liaudis sustikimą rengia, bet nemanau kad...- jis nespėjo užbaigti.
-Varom,- šokau iš lovos, bet dėl Louis rankų, kurios buvo apglėbusios mano juosmenį, virtau atgal.
-Ei,- pasiskundžiau.
-Gerai, gerai, keliuos,- atsiduso.-Štai ir mūsų ligonis!- sušuko Skar, kai mes su Louis buvom vietoje. Pavarčiau akis.
-Ką veikiam?- Harry.
-Gertume, bet prisiminus praeitą kartą,- Liam žvilgtelėjo į mane,- Aš abejoju, ar tai gera mintis.
-Kokį praeitą kartą?- Skar susiraukė. Tiesa, ten mes buvome tik su Louis šaika.
-Nesvarbu,- Niall su Harry pasakė vienu metu. Aš, Louis, Zayn ir Liam pradėjom žvengt. Nu jo, jiem ir turėtų būti labiausiai gėda.
-Davai, pakartojam,- Ėmė zysti Zayn.
-Nepamiršk, kad po praeito karto atsibudot su Liam vienoj lovoj,-priminė Louis. Zayn nuleido galvą.
-Vis tiek, juoktis sveika,- dabar jau įtikinėjo Louis.
-Ypač iš savęs,- pavarčiau akis.
Visi išgėrėm kažkokio skysčio, kuris, kaip spėju, buvo degtinė. Skar pajungė kamerą. Visi vėl ėmėm žaisti tiesą drąsą. Pati pradžia, kai dar buvom pusblaiviai, buvo neįdomi. O paskui nichuja nieko nepamenu. Mintys susidrumstė kaip niekad. Žodžiu, protas atsijungė.Pabudau, bet nesimerkiau. Priliečiu galvą. Skauda. Reiškia, vakar gėriau. Labai skauda. Reiškia, gėriau kažko stipraus. Nieko vakar neatsimenu. Reiškia, kad gėriau daug. Jei gėriau daug, vadinasi vakar kažko prisidirbau...
Apsičiupinėjau aplink save. Rankų neina pakelt. Atsimerkiau. Kokio velnio aš guliu vonios viduje? Ir dar pilnoj... Ryžių? Kas čia per šūdas? Bet nuo gulėjimo vonioj baisiai šonus skauda. Velnias, kaip aš paeisiu? Išlipau iš vonios ir patraškinau šonkaulius. Išvis, kaip aš čia atsidūriau? Ir dar apsemta ryžių?Alkoholis. Tai viską pasako...
Išsipurčiau ryžius iš plaukų ir nuėjau į svetainę. Ten apsikabinę miegojo Zayn su Liam. Dieve, kaip mielai atrodo. Nufotografavau.
Tyliai nusėlinau į miegamąjį. Ten miega Niall. Pažvelgiau į jo veidą ir vos susilaikiau nenusijuokus - ant viso jo veido, buvo pripiešta vyriškų lytinių organų. Įdomu, kieno čia darbelis...
Prie kito kambario durų miegojo susiraitęs Jason. Įėjus į vidų pamačiau Louis, išsitiesusį ant gridų, ir Harry ant lovos. Jo plaukai buvo rožiniai? Kas per velnias? Ką mes vakar rimtai veikėm? Pakrutinau Louis.
Jis greit pašoko ir griebėsi už galvos.
-Kas čia per?- jis sumikčiojo išvydęs Harry rožinius plaukus.
-Patikėk, neįsivaizduoju, ką mes vakar veikėm, nes, pavyzdžiui, aš atsibudau vonioj su ryžiais,- prunkštelėjau.
-Aaa!!!- pasigirdo cypimas iš svetainės. Ten stovėjo Lucy ir tiedu prikelti iš miegų.
-Lucy, viskas gerai, girdėjom rėkei?-paklausiau, o ji nusijuokė.
-Čia ne aš,- ji prunkštelėjo ir galva mostelėjo į Liam su Zayn.
-Wow, cypėt kaip mergaitės,- Louis nusijuokė.
-Ir tu cyptum, jei atsibustum su vaikinu vienoj lovoj apsikabinęs. Ir dar plius, be apatinių,- suniurzgėjo Zayn ir mes prapliupom kvatotis.
-Am... Gerai... Jūs gal prisidenkit savo grožybes, o aš varau kitų kelt,-užverčiau akis į lubas.Po pusvalandžio visi sėdėjo ant sofos. Tik Skar dar ne. Nes ji atsibudo visa ištepta vazelinu...
Kai ir ji atėjo, įjungėm įrašą. Ir šįkart jis buvo daug žiauresnis...
-Ką renkies?- vos pralemeno Harry.
-Drąsa,- Louis.
-Prabėk gatve vaidindamas karvę,-nusižvengė Harry.
Tada kamera labai kratės, kol atsidūrėm lauke.
-Mūūū!!!- rėkė Louis bėgdamas keturpėsčias per šaligatvį.
Pravažiuojančios mašinos pypsino, o jis ir toliau rėkavo.
Galų gale iš kažkur atsibeldė policija.
Visi nešėm kudašių, kol Louis bandė teisintis. Nors tas jo teisinimasis, tai policijai siūlomas kyšis - pienas iš jo papų.
-Dieve mano!-surėkė Louis. Visi tramdė juoką.
Po kiek laiko policija jį paleido ir nusprendėm, kad žaisti liksim viduje.
-Harry?- paklausė Louis.
-Drąsa,- Harry.
-Pasigražink plaukus,- pasakė ir mes, mergos sucypėm. Lucy greit iš kažkur parovė rožinio tampomo popieriaus. Po kelių minučių Harry atrodė kaip iš Barbie žurnalo viršelio.
-Ne! Ką jųs padarėt mano plaukams?-suverkšleno Harry.
-Po kelių dienų atsiplaus,- žvengė Skar.
-Bet jau rytoj mokyklon,- jis pasiskundė ir mes prapliupome kvatotis.
-Drąsa,- pasirinko Skar.
-Pabūk sraige,- aš pasiūliau.
-Davai,- nusižvengė Skar ir greitai mes ją ištepėm vazelinu.
-Trys du vienas,- suskaičiavo Keill ir Skar antrame aukšte pradėjo lėtai šliaužti link laiptų. Prišliaužė ir bumpt... Nusirito per visus laiptus. Net nebesugebėjo pasikelt ir visi supratom, kad ji lūžo. Net nekrutinom. Turbūt dėl to, kad ji buvo visa vazelinuota.-Tiesa!- Aš užblioviau.
-Ar tu kada nors svajojai būti kirminu?- paklausė Keill.
-Jo, žiauriai!- aš išsišiepiau.
-Tai tavo svajonę įgyvendinsim!-patrynė rankas Keill ir nuvedė mane į vonią. Džefry atnešė kelis kibirus ryžių, net nežinau iš kur jų tiek prišiko.
Užpylė mane ir paliko mane gulėt.-Keill, jei Skar su Delilah ir Louis buvo gyvūnais, tai tu būsi... Balandis,-šyptelėjo Liam.
-I believe, I can fly!- šaukė Keill, šokdama pro pirmo aukšto langą. Ji plojosi veidu į juodžemį. Visi nusižvengė ir išpurtė ant jos plunksnas iš pagalvės.-Zayn, tiesa drąsa?- paklausė Niall girtas kaip arbatinukas.
-Aišku drąsa! Aš gi vyras!- jis užrėkė.
Žaidime buvo likę tik bernai.
-Tai įrodyk, kad tu vyras,- Niall pakilnojo antakius.
Zayn nusimovė kelnes ir pradėjo makaluoti savo daikčiuką į visas puses.
-Aa!!- visi surėkė ir užsidengė akis. Zayn mirė iš gėdos.
-Man irgi drąsa. Aš irgi vyras!- užrėkė Liam.
-Geriau jūs, vyrai, varykit miegot,-pasitrynė akis Louis.
-Ok,- sutiko Liam ir nusivedė Zayn ant sofos.
-Dieve, mums nereikia gėjų porno!-surėkė Skar užsidengdama akis, kai jie abu nuogi palindo po viena antklode. Gerai, kad buvo ant tiek girti, kad iškart lūžo nespėję nieko padaryt...
-Dieve mano,- atsiduso Liam,- Jau galvojau kad mes... Na...
-Ačiū dievui,- atsiduso Zayn.
-Man atrodo, aš tuoj nusišausiu su durų rankena,- suverkšleno Liam.
-Tai buvo bloga mintis,- pasikasė pakaušį Skar.
-Nusigert ar filmuot?- paklausiau.
-Abu?- susimąstė.
-Ei, nu bet rimtai, kuo daugiau nusigeriat tuo labiau panašėjat į gėjus,- nusižvengė Niall žiūrėdamas į Zayn su Liam. Jie rimtai gražiai atrodytų kartu...Hey! Pirmiausiai noriu labai padėkot už beveik 500 peržiūrų! I'm very happy!
Negalvojau, kad parašysiu tiek dalių, nes anksčiau vos pradėjus rašyti nusibosdavo...
Nors turbūt jau pradedu nusivažiuot istorijose, bet vis tiek dėkoju, kad skaitote.
Noriu įspėti, kad ateinančias tris dienas jūs negausit naujų dalių, nes išvažiuoju į dainų šventę, kur nėra interneto. Labai sorry, bet tikiuos suprasit.
Čiau, myliu.
YOU ARE READING
Can You Just Fuck Off? (Baigta) LT
RomanceNiekada netikėjau meile. Tačiau mama tikėjo, todėl teko išsikraustyti pas jos sužadėtinį. Nors nelabai mėgau būsimo "tėčio", tačiau mano įbrolis dar blogiau... Jis su draugais nieko neprisileidžia artyn. Nekalba net su merginomis. Jų visi bijo. Aišk...