-Juokauni?-jis paklausė labai tyliai. Mano tylėjimas davė jam suprast kad aš rimtai.
Louis akyse mačiau pasimetimą, baimę ir..? Jaučiau kad tuoj pradėsiu verkti.
Jis atsistojo ir priėjo prie manęs. Staiga iškėlė mane aukštai į orą ir suglaudė mūsų lūpas. Kai nusileidau ant grindų jis šypsojosi turbūt kaip niekad.
-Mes turėsim kūdikį!-jis sušuko ir akyse žaidė mažytės kibirkštėlės.
Jis priglaudė ranką prie mano pilvo ir dar labiau nusišypsojo.
-Čia bus Charlottie,-jis tarė,-Nebent norėtum kito vardo,-trūktelėjo pečiais.
-Ne, aš...Vardas gražus bet...O jei gims berniukas?-susiraukiau.
-Gims mergaitė. Tokia pat graži kaip ir mama,-jis išsišiepė.
-O jei berniukas?-pavarčiau akis.
-Nors taip greičiausiai nebus, bet gali tu išrinkt vardą,-pakėlė antakius.
-Nath,-pagalvojau.
-Charlottie arba Nath,-jis nusišypsojo ir staigiai atsistojo.
-Kur eini?-paklausiau.
-Visiem pranešti šitos naujienos!-jis sušuko per visus namus.
-Ramiau ramiau. Aš irgi eisiu kartu kol tu kažko neišbučiavai pakeliui,-nusijuokiau ir jis į mane pažiūrėjo 'really?' žvilgsniu.
Greit nubėgau į apačią pirma ir apkabinau Arią, kuri laukė manęs.
-Sakiau kad viskas bus gerai,-ji šyptelėjo.
-Einam pranešti kitiems,-pasakiau.
-O kaip tėvai?-ji paklausė.
-Vėliau, nežinau kokių reakcijų tikėtis,-trūktelėjau pečiais.
-Gerai, sėkmės,-pamojo man sesutė.Kai Skar atidarė duris, ji iškart išsišiepė.
-Taip ir žinojau!-sušuko ji,-Kokie vardai?-nekantravo.
-Charlottie ir Nath,-išsišiepiau.
-Wow, reikia pranešt kitiems,-ji sušuko ir paėmusi telefoną į rankas išėjo.
Po penkių minučių čia atsigrūdo visa lavina draugų. Kai jie visi apglebesčiavo mane ir iščiupinėjo pilvą, pagaliau galėjau atsikvėpti.
-Vakarėlis geros Louis spermos proga!-Zayn sušuko ir visi nusijuokė.
-Tau negalima gert,-įspėjo Louis kai visi išgėrė taurelę.
-Pati žinau,-pavarčiau akis,-Nebūtina su manim elgtis kaip su vaiku,-susierzinau.
-Tavyje yra vaikas,-jis perspėjo.
-Žinau! Būtent todėl aš ir negeriu!-užrėkiau ant jo ir užsidariau vonioj. Kas man užėjo? Kokio velnio padariau skandalą dėl nieko? Tie sušikti hormonai...
-Deli, atidaryk, aš atsiprašau,-Louis patukseno į duris. Atrakinau.
-Čia mano hormonai kalti,-atsidusau.
-Ką gi, reiks priprast,-atsiduso Louis.#Aria pov.#
Visą vakarėlio laiką vengiau Harry. Jis taip pat atrodo vengė manęs. Nežinau kodėl, bet tiesiog nejauku.
Ėjau kolidoriumi kai priešais mane išdygo garbanius.
-Labas,-pasakiau.
-Labas? Kodėl tu vengi manęs?-jis buvo nepatenkintas.
-Manau kad tai tu manęs vengi,-atkirtau.
-Aš...Klausyk, neturėjo to įvykti,-jis pasikasė pakaušį.
-Tai žinoma kad to neturėjo įvykti! Gerai kad dar nepermiegojau su tavim, nes kitaip ir to neturėjo įvykti!-užrėkiau nes jis mane suerzino.
-Tu ne taip...Aš ne,-jis bandė kažką sakyt.
-Eik velniop Harry,-sušnypščiau ir nuėjau.#Harry pov.#
Nu blet blet. Ką aš pridirbau? Aš neturėjau to omeny. Aš...Man ji patinka. Labai, bet aš bijau eiti toliau. Man tai nauja ir bijau kad susimausiu. Išėjau į balkoną ir atsisėdęs ant grindų pasirėmiau rankomis galvą.
Mano mintis nutraukė į balkoną atėjęs Louis.
-Ką tu čia..?-jis nepabaigė klausimo.
-Aš toks mulkis..-suburbėjau.
-Jo, žinau,-jis nutęsė ir aš pakėliau akis į jį.
-Ei, tu nė kiek nepadedi,-suzyziau ir jis nusijuokė.
-Tai ko toks..nusiminęs?-jis paklausė.
-Aria..-jis neleido man užbaigt.
-Įskaudinai mano sesutę?-jis susiraukė.
-Aš...Mulkis,-vėl pakartojau.
-Turi jos atsiprašyti. Bet pirma pats suprask ko nori,-jis pasakė.
-Ačiū,-linktelėjau ir Louis rūpestingumas tuoj pat dingo iš jo veido.
-Niekada negalvojau kad pats Harry Styles sakys man ačiū!-jis išsišiepė.
-Durnius,-suburbėjau ir atsistojau. Turiu ją surasti. Žinau ko noriu. Noriu kad ji su manim būtų laiminga kaip ir Delilah su Louis.
Arią radau Skar kambaryje vieną.
-Išeik,-ji paliepė net nepakėlusi į mane akių.
-Prašau,-sušnabždėjau ir prisėdau šalia jos.
-Išeik,-ji laikėsi savo.
-Išeisiu kai išklausysi mane,-įkvėpiau oro.
Ji pakėlė į mane raudonas akis ir nugurkė seiles.
-Gerai, kalbėk,-linktelėjo.
-Aš tikrai to neturėjau omeny kai sakiau kad tai neturėjo įvykt, aš nesupratau apie ką kalbu. Aš pagalvojau ir supratau koks esu mulkis. Toks ir liksiu, nes man visa tai nauja. Aš bijau veltis į rimtus santykius, bet Louis buvo toks koks aš ir..Jam pavyko. Jis jau turi šeimą, o aš žiūriu į merginą kurią įsimylėjau ir bijau to pripažinti,-išmaliau viską apie ką tuo metu mąsčiau. Norėjau dar kažką pridurti, bet mane sustabdė šiltos lūpos. Prisitraukiau Arią arčiau ir toliau bučiavau ją.
-Mums pavyks,-ji patikino ir aš linktelėjau.^po mėnesio^
#Delilah pov.#
-Aš bijau. Rodos tuoj numirsiu vietoj,-nėriausi iš kailio.
-Priešvestuvinis jaudulys yra normalu,-patikino mane Skar.
-Lengva tau kalbėt, kai tu neišteki,-pavarčiau akis.
-Ei ei ei,-Skar mane nutraukė ir pamosavo žiedu ant savo rankos.
-Ką?!-sušukau pagriebdama jos ranką.
-Džefry man pasipiršo,-ji išsišiepė.
-Kada? Kodėl tik dabar pasakei?-susidomėjau.
-Šiandien ryte ir beje tu pirma kuri apie tai žino,-ji šyptelėjo ir aš apkabinau ją.
-Gerai, gana glebesčiuotis kol nesusigadinai savo šukuosenos,-ji sudraudė. Mano plaukai gale bubo surištį į dailų kuoduką, o priekyje paliktos šiek tiek garbanotos sruogos.
Vilkėjau kuklią vestuvinę suknelę, su karoliukais.
-Atrodai nuostabiai,-sucypė įėjus Aria.
Pavarčiau akis.Žengiau baltu kilimu grojant Mendelsono maršui. Niekad gyvenime negalvojau, kad turėsiu tokį nuostabų gyvenimą...Nuostabūs draugai, sesutė, mylimas vyras ir kūdikėlis pilvuke, kuris jau šiek tiek matėsi.
Išvydau Louis su be proto seksualiu kostiumu. Jo plaukai buvo sušukuoti ant šono, kas atrodė dar karščiau. Nu gana apie tai.
Atsistojau prie jo ir jis sunėrė mano rankas. Kunigas kalbėjo kelias minutes.
-Delilah Frewer, ar sutinki imti į vyrus Louis Tomlinson?-kunigas paklausė.
-Taip,-atsakiau.
-Louis Tomlinson, ar sutinki imti į žmonas Delilah Frewer?-kunigas paklausė Louis.
-Taip,-jis šyptelėjo man ir net nelaukęs tolimesnių kunigo žodžių priglaudė lūpas prie manųjų.-Aš taip už jus džiaugiuosi,-apkabino mane Ash, Lucy ir Keill. Į vestuves buvo atvykę visi. Net ir Jason, kuris pradėjo rodyt flirtą Lucy. Pagaliau susiprato.
Aria jau visą mėnesį draugauja su Harry ir manau kad jiems visai puikiai sekasi. Ash ir Luke taip pat pora, tik pasirodo nuo kurkas seniau.
Louis nusivedė mane į šoną ir pabučiavo.
-Tai ką veikiam, Tomlinson?-jis paklausė manęs.
-Charlottie nori valgyt,-šyptelėjau pajutusi urzgesį pilve.
-Tai aišku kad nori,-sarkazmas girdėjosi jo balse.
Trūktelėjau pečiais.
-Myliu jus abi,-jis pabučiavo mane.
-Mes irgi mylim tave,-toliau bučiavau jį.Paskutinė dalis! Daugiau sezonų nebebus, bet dar įkelsiu epilogą.
YOU ARE READING
Can You Just Fuck Off? (Baigta) LT
RomanceNiekada netikėjau meile. Tačiau mama tikėjo, todėl teko išsikraustyti pas jos sužadėtinį. Nors nelabai mėgau būsimo "tėčio", tačiau mano įbrolis dar blogiau... Jis su draugais nieko neprisileidžia artyn. Nekalba net su merginomis. Jų visi bijo. Aišk...