2.16

3.1K 221 15
                                    

#Louis pov.#
Su ašaromis akyse išbėgau iš ligoninės ir bėgau kur akys veda. Atsidūriau prie skardžio krašto. Prisėdau ir daviau valią ašaroms. Jos nebėra!
Paėmiau akmenį ir sviedžiau nuo skardžio. Gal ir man nušokti? Viliojantis pasiūlymas. Neturiu daugiau dėl ko gyventi.
Jau norėjau šokti į bedugnę bet pagalvojau. Deli to nenorėtų. Aš sugrįšiu pas ją vėliau. Pirmiau priversiu kentėti visus kas kaltas dėl jos mirties.

Priėjau prie merginos šarvojimo salėje. Ji buvo balta kaip sniegas ir tokia traputė... Tyliai sukūkčiojau kai perbraukiau rankas per jos plaukus.
Ji tokia nepanaši į save. Turbūt dėl to kad buvo baisiai sumušta. Mėlynes ant kūno slėpė didelis pudros sluoksnis.
Jos akys buvo užmerktos, ir daugiau niekada jų nebeišvysiu.
Ji buvo aprengta juoda suknele trumpomis rankovėmis. Ant jos kaklo tas pats pakabukas. Raktas nuo mano širdies.
Paglosčiau jos delną. Jos nagai buvo ilgi. Neprisimenu to, bet aš į tai turbūt dėmesio nekreipiau.
-Tu prižadėjai manęs nepalikti! Prižadėjai!-sukūkčiojau,-Juk mano širdis priklauso tau,-ranka priliečiau jos petį, ant kurio ji buvo išsitatuiravusi tatuiruotę. Pakėliau suknelės rankovę ir sustingau. Ten tatuiruotės nebuvo.

#Delilah pov.#(Jea biches:)))
Pirmas vaizdas pabudus buvo tamsa. Kur aš? Pajudinau rankas, kojas. Nu aš nesurišta. Tai da fak?
-Pss,-išgirdau ir pasukiau galvą į tą pusę,nors dėl tamsos nieko nesimatė.
-Kas čia?-sušnabždėjau ir atsistojusi priėjau prie garso šaltinio.
-Aš,-atsakė ir jei nebūčiau persigandus, pavartyčiau akis.
-Kur aš?-toliau bandžiau susivokti, bet viskas ką prisimenu tai kai vaikštinėjom su Louis ir...Louis! Kur jis?
-Tave pagrobė,-paaiškino moteriškas balsas.
-Galbūt galėtum konkrečiau?-pasitikslinau.
-Aš pati nežinau. Jau keli mėnesiai kai mane pagrobė,-ji atsiduso.
-Kuo tu vardu?-man pagailo merginos.
-Aria,-prisistatė.
-Aš Delilah. O kiek tau metų?-ji atrodė jauna.
-Šešiolika,-ji išties net nepabaigus mokyklos.
Visą dieną kalbėjom, nors net nežinau ar buvo diena, nes buvo tamsu. Sužinojau, kad Aria pagrobė jos buvęs vaikinas. Tačiau prie ko čia aš?
Staiga tamsą perskrodė blausios šviesos ruožas.
-Ne, jie čia,-Aria sušnibždėjo.
-Kas tokie?-taip pat sušnibždėjau.
-O jau atsikėlei kekšyte,-Paul balsas sudrebino sienas.
-Ko tau reikia iš manęs?-mano ryžtingumas šiek tiek nustebino mane.
-Ne man o jam,-išvydau kažkokį vyriškį. Jis man kažkur labai matytas.
-Tai nejaugi neprisimeni manęs? Galvojau, kad tu manęs niekada nepamirši,-vyras nusijuokė ir staiga man atgijo prisiminimai. Štai tas vyras. Vyras, kuris išniekino mane ir atėmė nekaltybę.
-Tu,-sušnypščiau.
-O dabar pasiruošk gyventi košmaru lėlyte,-jis išsišiepė.

#Louis pov.#
-Tai ne ji! Tai tikrai ne ji!-rėkiau kad atrodo girdėjosi visame Londone.
-Tai kas tada? Ji gryn Delilah,-tėvai prieštaravo.
-Ji turėjo tatuiruotę,-aš toliau aiškinau.
-Nieko ji neturėjo,-ginčijosi.
-Ar kasnors manim tiki?-paklausiau viltingai žmonių. Tyla. Tyla.
-Louis einam iš čia,-Zayn pagriebė mane už rankovės ir ėmė tįsti ir salės.
-Ką tu darai?-paklausiau.
-Nereikia pagalbos?-jis paplekšnojo man per petį.
Delilah turi būt gyva. Privalo. Ir prisiekiu, aš ją rasiu.

The end(šįkart rimtaiXD)
Taigi, tie kurie mane jau pakasė po žeme, labai prašau atkaskit:D.
Ir klausimas: norit trečio sezono?

Can You Just Fuck Off? (Baigta) LTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora