#Delilah pov.#
Kai nulipome į apačią, Aria sėdėjo viena.
-Kur mama?-paklausiau.
-Sakė kad jai reikia apie viską pagalvoti,-ji mostelėjo link mamos kambario durų.
-Na..Tai susipažinkit. Čia Aria, tavo įseserė ,mano sesuo. Čia Louis, tavo įbrolis ir mano sužadėtinis,-supažindinau juos.
-Ar papasakosit kur jūs buvot?-Louis viltingai paklausė.
-Jei būsi geras, tada vakare,-iškišau jam liežuvį ir Aria sukikeno.
-Jei būsiu geras galbūt gausiu ir daugiau?-jis prikando lūpą.
-Pavyzdžiui antausį?-nusijuokėm su Aria.
-Pavyzdžiui mano draugužis mėnesį kankinosi,-jis papūtė lūpas ir aš nuraudau.
-Palik šitas kalbas kai būsime vieni,-paslėpiau veidą delnuose.
-Bijai kad tavo jaunesnioji sesutė manęs nenuviliotų?-jis pakėlė antakį.
-Ne, tiesiog aš noriu dabar pavalgyti,-iš šaldytuvo išsitraukiau jogurtą ir ėmiau valgyti.
-Galėtum valgyti ir kai ką kitą...Panašaus į jogurtą,-jis tramdė šypseną ir aš tiesiogine to žodžio prasme vos nepaspringau.
-Aš valgau,-parodžiau ranka į jogurtą.
-Oi atsiprašau kad kalbos apie mano didelį penį gadina tau apetitą,-išspjoviau viską. Gal geriau valgysiu ką nors kitą...
Pasiėmiau bananą ir pajutau Arios žvilgsnį. 'Kas yra?' paklausiau jos žvilgsniu. Ji akimis parodė į mažytį iškilimą Louis kelnėse. Ah, ji nori žaisti. Pažaisim.
Iš lėto lupau bananą ir jaučiau įdėmų Louis žvilgnį. Liežuvį priglaudžiau prie banano galiuko ir iš lėto apsukiau kelis ratus. Apžiojau bananą ir ėmiau gundančiai čiulpti. Viena akim mačiau kaip Louis laikosi nedejavęs, nes jo iškilimas penkiagubai didesnis.
Vėl palaižiau banano galvutę ir apžiojusi jį judinau aukštyn žemyn. Louis draugužis buvo stipriai įsirėžęs į jo kelnes. Apsimečiau kad nepastebiu. Aria slapta šypsojosi.
Jau mačiau kad Louis tuoj nebeišlaikys. Čiulpiau ir kapt nukandau. Louis griebėsi už savo penio o Aria vos garsiai nenusijuokė.
-Viskas, pavalgiau,-staigiai pakilau nuo kėdės.
-Bbet..-Louis sumikčiojo.
-Einam, manau reiktų surengt mano sugrįžimo vakarėlį. Aria, tau reikia susipažinti su mūsų draugais,-šyptelėjau.
-Ar jie tokie patys ištvirkę kaip ir Louis?-ji paklausė ir mes prunkštelėjom.
-Am..Taip. Jie tokie,-numykiau.
-Na, tai varom,-ji paragino mus.
-Neskubėk tu nekaltybės prarast. Visi jie už tave vyresni,-prukštelėjau ir Aria pavartė akis.
Louis suskambino visiems dėl vakarėlio, bet nieko nesakė apie mane. Nuėjom iki Zayn namų kur visi turėjo būt susirinkę. Nusprendžiau palaukt už kampo ir paskui stebėt jų reakciją.
-O, labas Loui, kas ši mergina?-Zayn paklausė akivaizdžiai sutrikęs.
-Čia draugė, supažindint noriu su visais,-jis šyptelėjo.
-Oh, taip.. Užeikit,-pakvietė į vidų.
Kai jie įėjo, iš paskos įsėlinau ir aš.
-Čia tavo mergina?-paklausė Harry.
-Ne,-paneigė Louis.
-Oh,-jis nutilo.
Kai visi nutilo, nusprendžiau kad jau laikas. Greitai iššokau iš už kampo.
-Nu ką?!Nestikėjot?!-užblioviau per visus namus. Tyla. Visi spoksojo ir nejudėjo lyg vaiduoklį pamatę.
-Ko spoksot? Man irgi malonu jus matyti,-nusilenkiau.
Tyla.
-Delilah!-pirma atsigavo Skar ir netrukus ėmiau dusti. Kurgi nedusi, kai gal penkiolika žmonių tave suspaudžia...
-Kaip tu čia?-visi klausinėjo.
-Bam ir aš čia,-labai išsamiai paaiškinau.
-O kas ji?-parodė į Arią, nes turbūt suprato kad aš su tuo susijusi.
-Mano sesė,-nusišypsojo.
-Bbet tu..-nutraukiau Skar.
-Neklausinėk,-pasakiau.
-Taip,-ji linktelėjo.
-O dabar tūsas nes aš grįžau!-vėl užblioviau. Jeigu aš taip bliaunu dabar, tai kas bus kai būsiu girta? Nu nachui...
Mes gėrėm žaidėm ir darėm visokį kitokį šūdą.
Louis visą laiką laikė mane apsikabinęs per liemenį, bijodamas kad vėl galiu dingti.
Aria jau baigė pažindintis su visais ir galiu pasakyti kad ji visiems patiko.
Ji nusitempė mane į šoną.
-Kiek čia daug seksiukų,-ji man sušnibždėjo.
-Ari, rimtai?-pakėliau antakius. Juk jie visi vyresni už ją.
-Joa,-ji išsišiepė.
-Tai kuris tau krito į akį?-nusižvengiau.
-Gal tas,-ji parodė į Zayn ir aš ėmiau dar stipriau kvatotis. Tai alkoholis.
-Jis gėjus,-paaiškinau.
-Tada tas garbanius,-ji prikando lūpą. Rimtai? Mano mažoji sesutė įsižiūrėjo Harry?
-Juokauni? Jis pasaulio mergišius,-nusižvengiau.
-Ugh,-ji pavartė akis,-O jis?-ji mestelėjo ranka į Louis. Erzina mat.
-Čia tai tikras seksiukas. O jo penis..ugh!-pradėjau pasakoti ir ji ranka užspaudė mano burną.
-Gerai supratau kaip mėgsti jo penį,-ji nusimaivė.
-Keista apie tai šnekėti su mažąja sesute,-susimąsčiau.
-Kuri už tave jaunesnė tik dviem metais,-ji pavartė akis.
-Nu jo..Jei nori kažką kabint, imk tą blondiną,-parodžiau į Luke.
-Rimtai? Ta mergina mane nudėtų,-ji pažvelgė į Ash.
-Rimtai Ash?-nusijuokiau.
-O tu pažiūrėk,-ji trūktelėjo pečiais.
Luke šypsojosi kalbėdamas su Ash. Jų akyse žaidė kibirkštėlės. Wow. Ir kaip aš anksčiau to nepastebėjau? Ai nu, aš gi pati ir sakiau kad jie gerai kartu atrodo. O po mano žodžių visi tampa poromis...Geras.
-Gerai eik, tavo sužadėtinis pyksta ant manęs kad neleidžiu jam tavęs išdulkint,-Aria tarė ir aš staigiai į ją atsisukau,-Nu ok, tiesiog jam žiūrint į tave stojasi,-ji paaiškino.
-Nu blet sesę snaiperę turiu. Tu viską matai? Ką dar pastebi?-nusijuokiau.
-Kad Zayn ir Liam jau kelios minutės nėra kambaryje ir tualetas užimtas, tai reiškia kad jie krušasi,-ji trūktelėjo pečiais. Prunkštelėjau.
-Kas dar?-man pasidarė įdomu.
-Kad Skar su savo vaikinu kažkur eina. Ir vaikinas rankoje nešasi prezervatyvą,-įsižiūrėjau ir pamačiau kaip Džefry nešasi blizgų pakelį.
-Kažkieno laukia smagi naktelė,-nusijuokiau.
Louis sutiko mano žvilgsnį ir aš nuėjau lik jo.
-Apie ką kalbėjot?-pakštelėjo man į lūpas.
-Apie tai kaip tavo iškilimas šviečia,-tariau ir jis pažvelgė žemyn.
-Šūdas!-pašoko jis ir aš sukikenau,-Am..Aš tuoj grįšiu,-jis patraukė link tualeto.
-Tualete Zayn su Liam krušasi. Čia jei ką,-ispėjau o jis suraukė antakius.
-Okey...-numykė ir turbūt lips į antro aukšto tualetą.
Likau viena ir stebėjau žmones.
Prie Arios priėjo Harry.
-Labas,-pasisveikino Harry. Rimtai?
-Labas,-ji atsakė.
-Gal nori dar išgert?-ji pasiūlė ir ji linktelėjo. Nuo kada Harry nemėto nešvankių pastabų? Ai, jie katik susipažino...
Ne garbaniau! Aš tau neleisiu krušti savo sesutės! Vos nepasakiau to garsiai. Nu alkoholis daro savo...
Louis grįžo po pusės minutės.
-Taip greitai?-išpūčiau akis.
-Ne, tiesiog pagalvojau kad tu gali man padėt,-jis suklapsėjo blakstienomis.
-Ar buvai geras berniukas?-prikandau lūpą.
-Visas tavo,-sušnibždėjo. Užlipome į antrą aukštą ir iškart išgirdome aimanas iš kambario.
-Netrukdykim Skar,-šyptelėjau ir pravėriau kitas duris.
Jo lūpos atakavo manąsias. Jis greit nuvilko mano maikutę ir sustojo.
-Kas tai?-jo akys buvo pilnos išgąsčio kai jis stebėjo mano visą supjaustinėtą ir randuotą kūną.
YOU ARE READING
Can You Just Fuck Off? (Baigta) LT
RomanceNiekada netikėjau meile. Tačiau mama tikėjo, todėl teko išsikraustyti pas jos sužadėtinį. Nors nelabai mėgau būsimo "tėčio", tačiau mano įbrolis dar blogiau... Jis su draugais nieko neprisileidžia artyn. Nekalba net su merginomis. Jų visi bijo. Aišk...