1.3

8.3K 396 10
                                    

-Ji nereali!- krykštavo Sean pasakodamas chebrai apie matematikos pamoką. Taip, tame pogrupyje buvo Sean ir Džefry.
-Bet tai rimtai, ginčijas, kad nenori sėdėt su Louis, o paskui, kad nori,- juokėsi Džefry,- Apsispręsk mergyt.
-Man tiesiog patiko jos surauktas snukis,- patrūkčiojau pečiais, ir jie dar labiau ėmė kvatotis.
-O tas 'nobody can drag me down' tai šakės, matei mokytojos išraišką?- šyptelėjau tai prisiminus.
-O kas ten tau skambinėjo?- kai visi aprimo, paklausė Keill.
-Louis davė telefoną, tai pati ir skambinėjau,- nusijuokiau. Visi iškart išpūtė akis.
-Louis?- pakartojo Skarlet, išsprogdinusi akis.
-Taip, o ką?- susiraukiau.
-Jis su tavim kalbėjosi?- negalėjo patikėti Lucy.
-Visą pamoką,- patrūkčiojau pečiais, nesuprasdama, ko jie čia kimba.
-Nei jis, nei jo chebra su niekuo nesikalba. Visi ne jų lygio. Tuo labiau su merginomis,- aiškino Skar.
-Nu, kai kas sako, kad jie išvis gėjai penkiese,- toliau pasakojo Lucy.
-Na, man jo flirtas tikrai nepasirodė gėjiškas,- šyptelėjau ir visi dar labiau išsižiojo.
-J..Jis su tavim flirtavo?- Sean.
-O kas?- nesuprantu.
-Tai stebuklas!- užrėkė Lucy, ir visi sužiūro į mus,- nes jie nesidomi merginomis, bet jei jie ne gėjai, reiškia, kad išvis niekuo nesidomi,- dabar jau prislopino balsą.
Pamačiau pro pat mus praeinant Louis su chebra. Louis mirktelėjo man, o jo draugeliai keistai į jį pažvelgė. Tada nusuko žvilgsnius.
-Wow, dabar jau įsitikinau,- pakėlė antakius Jason.
-Tu jam patikai,- šelmiškai nusišypsojo Skar ir gavo niuksą į petį nuo manęs.

#Louis pov.#

-Kokių tu skalbimo miltelių prisiuostei?- užrėkė ant manęs Liam.
-Baikit, jūs nematėt, ji kieta,- gyniau Delilah. Iš tiesų, man dar neteko sutikti tokios merginos.
-Taigi matai, su kokia chebra trainiojas,- purtė galvą Harry.
-Tai gal ten irgi žmonės faini,- patrūkčiojau pečiais.
-Ai žinai, Tomlinson, tvarkykis pats,- numojo ranka Liam. Ir gerai,- Pamatysi, ji tik eilinė kekšė su kuriomis mes neprasidedam.
O man ji į tokią nepanaši.

#Delilah pov.#

-Nagi, Skar, Keill, Lucy, kiekgi galima?- dūsavau kartu su vaikinais, kol jos parduotuvėje matavosi šimtus rūbų.  Nemėgstu apsipirkinėt.
-Mes tuoj,- sušuko visos trys vienu metu iš persirengimo kabinų.
-Jūs tai sakėt prieš pusvalandį,- 'verkšleno' Jason.
-Eikit jūs pasivaikščiot kur nors, kol baigsim,- paliepė Skar.
Mes toliau vaikštinėjom po drabužių skyrių, ir mano akys užkliuvo už juodo odinio šverkelio. Man jis patiko. Net nesimatavusi, o tik pažiūrėjusi į dydį, nusipirkau.
Dar po pusvalandžio pagaliau pasirodė ir merginos su kelias maišais. Pagaliau!
-Tai ok, pusė 8 visi laukiat prie savo namų durų,- aiškino Sean. Jis turės mus nuvežti į motociklų varžybas.

Grįžus namo nieko viduj neradau. Dar geriau. Užlipau į savo kambarį ir išsidrėbiau lovoje. Šakės, nuvarė nuo kojų mane. Apvaikščiojau pusė miesto ir visas rūbų parduotuves. Pavargau. Pažvelgiau į laikrodį - 18.30h. Huh, dar yra laiko. Nuėjau į balkoną ir atsirėmusi į jo turėklus įsikišau ausines.
Net nepastebėjau, kaip užsnūdau. Pabudusi staigiai dirstelėjau į laikrodį - 19.28h. Šūdas! Greit apsirengiau nauju švarkeliu, užsidėjau taip pat juodas odines kelnes, plaukus susirišau į arklio uodegą ir nuskubėjau į lauką. Kaip tik tuo metu į kiemą įsuko juodas BMW. Atsikvėpiau. Nemėgstu vėluot. Įsėdau į vidų, kur sėdėjo Sean, Skar, Džefry ir Jason. Sakė, kad Keill su Lucy važiuos atskiroj mašinoj.
Kai nuvažiavome, išvydau trasą. Ji buvo gan nebloga, su daug posūkių. Man patinka. Sėdėjom priekinėse vietose. Jau rinkosi dalyviai. Tarp jų mačiau ir visą Louis šaiką. Jis sutikęs mano žvilgsnį šyptelėjo.
Visi susėdo ant motociklų po du. Pala, čia važiuoja poromis? Na ką gi, turbūt, kai lenktyniausiu, imsiu su savim Skar ar kažką iš vaikinų, jei merginos bijos.
Louis sėdėjo ant savo motociklo su kažkokiu blondinu. Jo draugai taip pat sėdėjo kartu. Nelenktyniavo tik garbanius. Turbūt jis jų šaikoj kaip atsarginis, o gal jie mainosi tarpusavyje.
-Dėmesio! Mes nutarėme pakeisti taisykles!- sušaukė teisėjas.
Visi sužiūro į jį.- Kad būtų įdomiau, nusprendėme, jog poroje negali būti dviejų tos pačios lyties atstovų,- iš dalyvių atsklido nepatenkinti šūksniai,- Turit 10min susirasti sau porą lenktynėms, arba nedalyvaujat.
Visi puolė prie žiūrovų. Vaikinai kvietė savo merginas ir panašiai. Tik Louis draugai pasitraukė iš varžybų. Tiesa, juk man sakė, kad jie nebendrauja su merginom.
Pajutau bakstelint man į petį. Atsigręžusi pamačiau mėlynas Louis akis.
-Važiuosi su manim?- paklausė ir mostelėjo galva į savo motociklą. Už jo mačiau savo šaiką, kuri žiūrėjo į mus išsprogdinus akis.
-Dar avariją sukelsi... Aš dar per jauna mirti,- trūktelėjau pečiais.
-Nebijok, aš profas ant važiavimo,- šyptelėjo.
-Nežinau...- galvojau. Rimtai, nežinau.
-Prašau... Man labai reikia tų pinigų, pusę tau jų atiduosiu,- prašė.
-Ok, bet su sąlyga,- tariau ir jis pakėlė antakį,- Kadangi tavim nepasitikiu, vairuosiu aš.
Jis prunkštelėjo.
-Tu? Matau tikrai mirti nori? Bent jau žinai kur stabdžiai?- juokėsi, o aš priėjau prie jo motociklo. Užsidėjau šalmą ir atsisėdau.
-Tu nejuokauji?- perbalo,- Aš dar per jaunas mirti,- pakartojo mano žodžius ir atsisėdo už manęs.
-Prašome visus ant motociklų,- pasigirdo teisėjo balsas.
-Tai tada melskis,- pasakiau ir paspaudusi gazą leidausi pirmyn. Jis stipriau apkabino mane. Važiavau visu greičiu. Kiti važiavo daug lėčiau. Turbūt todėl, kad čia daug posūkių. A man pofik. Aš adrenalinatė (naujas žodis :D)
Prilėkiau pirmąjį posūkį ir lengvai pavyko jį prasukti. Antras buvo daug didesnis. O aš kai varau visu greičiu... Staigiai pasukau ir pajutau Louis rankas, kurios stipriau suspaudė mano liemenį. Bijo bernužėlis. Cha, tuoj parodysiu, kaip profės varo. Pastebėjau turėklus (lėkdama visu greičiu pastebėjau. Turiu geras akis turbūt :D) skirtus, kad neįvyktų avarijų.
Greit peržvelgiau, kaip jie nutiesti. Aha, vienoj vietoj jie kerta kelią. Aš tuo pasinaudosiu. Privažiavau vietą, kur turėklai nusileidžia, ir užvažiavau ant jų. Jie buvo ganėtinai platūs, todėl stipriau nuspaudžiau gazą. Louis buvo prilipęs prie mano nugaros, kaip šlapias lapas prie šiknos (surimavauXD). Šyptelėjau dėl to.
Kai jau turėklai ėjo į pabaigą, iš visų jėgų nuspaudžiau gazą. Važiavau link galo, kuris kilo į viršų ir staiga turėklai baigėsi. Kritau su motociklu ant trasos ir staigiai pasukau į šoną. Louis vos nenukrito. O man adrenalinas - tai visas gyvenimas. Už kelių metrų jau buvo finišas ir aš aišku atlėkiau pirma. Žiūrovai žiūrėjo išsižioję.
-Neįtikėtina!- sušaukė teisėjas, kai jau buvo išsirikiavę nugalėtojai,- Šios trasos rekordas buvo 10.26 min, o ši naujokė jį įveikė per 7.14 min!
Gavau vokelį, kurį atidaviau Louis, kuris vis dar gaudė kvapą.
Prie manęs pribėgo mano chebra ir visi iš eilės suspaudė mane glėbyje.
-Tu buvai ousum!- sucypė Skar.
Kai jie nuėjo, prie Louis priėjo jo draugeliai.
-Jūs matėt?- išsižiojęs pasakojo Louis,- Kai ji ant tų turėklų užlėkė, galvojau, kad jai išvis su galva negerai. O kai nušoko nuo jų ir tas posūkis... Jau galvojau, kad mirsiu, vos neišsitaškiau.
-Visai neblogai,- šyptelėjo man juodaplaukis.
-Neblogai? Tai fantastiška!- surėkė blondinas,- Kitą kartą aš su ja važiuosiu.
-Ne, ji mano,- paprieštaravo Louis.
-Aš ne tavo,- paneigiau.
-Aš Niall,- prisistatė blondinas ir stipriai apkabino. Kažkaip keista, bet nesutrikau.
-Aš Delilah,- taip pat prisistačiau.
-Zayn,- juodaplaukis irgi apkabino.
-Liam,- linktelėjo vaikinas rudomis akimis.
-Harry,- prisistatė garbanius ir šyptelėjo.
-Pala, Niall su Zayn tai apkabino tave, aš irgi noriu,- išsišiepė Louis ir priėjo arčiau. Aš pasitraukiau.
-Visą laiką, kol važiavom, buvai suspaudęs mane kaip kokį sūrį, ir drebėjai kaip epušės lapelis. Tau to neužteko?- dabar jau aš išsišiepiau.
-Nepridėjai į kelnes?- Niall paklausė Louis.
-Palauk, kai pats su manim važiuosi, tai kas tada iš ko šaipysis,- tariau ir Niall šyptelėjo. Louis susiraukė.
-Tu leisi jam važiuot su tavim?- be išraiškos paklausė Louis.
-Taip, o kas?- patrūkčiojau pečiais.
-Aš neduosiu tau motociklo, o Niall jo neturi,- sunėrė rankas ir papūtė lūpas.
-Aš pati jau turėsiu. Savaitgalį atveš,- tariau ir mačiau, koks Louis nepatenkintas.
-Gerai, iki pasimatymo, Delilah,- tarė Niall ir mirktelėjo. Louis piktai į jį pažiūrėjo.
Atsisveikinusi su vaikinais, patraukiau link namų. Mačiau, kaip Louis su Niall dingsta iš horizonto. Ėjau iš lėto ir už pusvalandžio priėjau namus. Duris atidarė Dan.
-O, sveika!- pasisveikino,- Va, kaip tik tavo įbrolis jau čia - susipažinsit.
Įėjau į virtuvę kur sėdėjo mama ir...
-Susipažink - tavo įbrolis Louis, Louis, čia Delilah,- tarė, ir aš tiesiogine to žodžio prasme išsižiojau. Prieš mane stovėjo mėlynakis.

Can You Just Fuck Off? (Baigta) LTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang