Pasileiskit dainą kai pasakysiu.
Šita diena tubūt bus blogiausia mano gyvenime. Eisiu susitikti su Louis. Ir mes su juo būsim visą dieną. Ir ko jis tikisi? Kad pabuvus su juo vėl pradėsiu jaust jausmus? Ai, pom, atkentėsiu. Nes jis man prižadėjo atsiknist nuo manęs.
Ryte apsivilkau tamsius plėšytus džinsus, maikutę su užrašu 'hope' ir baltus vansus. Susišukavau plaukus ir neryškiai pasidažiau blakstienas. Net nežinau kur Louis mane vesis.
Atsisveikinau su Ash ir Luke. Išbėgau į lauką kur manęs laukė Louis su motociklu. Ah, kaip pasilgau savo motociklo. Nors jei čia gyvensiu, man nieks nedraus motociklą atsivežti. Atsisėdau už Louis ir rankas susidėjau už savęs.
-Kur rankas dedi?-jis paklausė ir aš pavarčiusi akis nestipriai apsikabinau jo liemenį. Kaip ir patį pirmą kart..***
Aš atsidūsau ir atsisėdau už jo. Šalmo kaip ir jis nesidėjau. Rankas padėjau už savęs, kas akivaizdžiai jam nepatiko. Jis staigiai atleido sankabą, ir motociklas net pašoko nuo tokio staigaus gesto. Aš greit apsivijau jo liemenį. Jis šyptelėjo.
-Dabar jau įsitikinau, kad net užvest normaliai nemoki,-tariau kol jis dar važiavo lėtai.
-O tu nežinai, kur reikia laikyti rankas važiuojant,-taip pat išsišiepė parodydamas savo baltus dantis. Visą kelią važiavau apkabinusi jį ir uždėjusi galvą ant jo peties.
***Ir kodėl tai prisiminiau?
Mes važiavome gana ilgai, sustojome vidury pievos.
-Einam,-jis paėmė mane už rankos ir pradėjo vestis kalno link. Kai buvome viršuje, pastebėjau mažą ežeriuką. Mea nuėjome šalia jo ir atsisėdome ant lieptelio.
-Kodėl mane čia atsivedei?-paklausiau, nes niekada čia nebuvau buvusi.
-Kai tu išvykai, aš čia atvažiuodavau kiekvieną dieną,-tarė jis žvelgdamas į vandens paviršių.
Aš tylėjau ir nusimovusi batus, mirkiau kojas vėsiame vandeny. Švietė saulė, rugsėjo pabaiga, visai šilta. Staiga pajutau rankas, o po to didelį šaltį. Išnirau iš vandens ir pamačiau Louis, kuris juokiasi.
-Tuoj aš tau pasijuoksiu!-užrėkiau ir ėmiau vytis jį. Mes bėgiojome po visą pievą, kol galų galiausiai nuvijau Louis ant lieptelio.
-Ne ne!-cylė jis, kai artėjau. Jis užspaustas į kampą. Staigiai bėgau į jį ir pastūmiau. Jis griebė mano ranką ir netrukus abu buvome vandenyje, kiaurai permirkę. Išnirome ir ėmėme juoktis. Mes plaukiojom ir dūkom vandenį. Kai saulė pasislėpė, išties pasidarė šaltoka. Gi ruduo. Išlipom abu kalendami dantimis.
-Šalta?-Louis paklausė.
-Karšta,-pavarčiau akis. Jis priėjo prie manęs ir apkabino mane per pečius.
-Šilčiau?-paklausė ir aš dar stipriau prisispaudžiau prie jo.
Nuėjom iki motociklo ir tada atsirado problema.
-Velnias, ir taip šalta, o dar motociklu prieš vėją važiuot,-suburbėjau.
-Ką padarysi,-jis sėdosi, bet aš jį sustabdžiau.
-Aš vairuosiu,-tariau.
Jis linktelėjo ir atsisėdo gale. Apglėbė mano liemenį ir padėjo galvą man ant peties. Net nepajutau kaip nusišypsau. Užvedžiau motociklą ir iš lėto ėmiau važiuoti. Ir tik paskui suvokiau kad net nežinau kur važiuojam.
-O kur važiuojam?-paklausiau.
-Pas mane. Gi reikia persirengt,-jis nusijuokė.
-O aš?-šlapia nebūsiu.
-Ten dar yra keli tavo rūbai,-linktelėjau. Po dešimt minučių jau buvome prie mano senųjų namų. Iškart visi priaiminimai šmėstelėjo pro akis.
Vos tik nulipom, Louis patraukė link balkono.
-Tėvai yra?-paklausiau nes nenorėjau jų susitikti.
-Nežinau, bet taip smagiau,-tarė jis ir užlipo į savo balkoną. Padavė ranką ir užkėlė mane. Įėjau į savo kambarį. Kaip palikau taip ir liko.
Louis nulipo į apačią.
-Tuščia!-pasigirdo jo balsas. Nulipau į virtuvę.
-Padarysi ko valgyt?-nusijuokė.
-Gal pirma persirengt?-pavarčiau akis.
-Ne, man patinka, kaip dėl vandens tavo drabužiai prilipę prie tavo kūno ir persišviečia liemenėlė,-jis man mirktelėjo ir aš staigiai pažvelgiau į save.
-Nu Louis!-tariau ir abu nusijuokėm. Viršui greit persivilkau kitais džinsais ir maikute, kuriuos radau. Louis buvo be marškinių, o jo presas tiesiog traukė akį.
-Patinka ką matai?-nu ir vėl eilinį kart prigavo.
-Žiauriai,-nusimaiviau.
-Padaryk valgyt,-Louis vėl zyzė kai nuėjom į virtuvę.
-Tu padaryk,-aš irgi ėmiau zysti.
-Nori kad namus sudeginčiau?-jis patempė lūpą.
-Ugh, gerai, iškepsiu blynų,-tariau traukdama įvairius produktus.
Louis greit mane apkabino.
Kol kepiau blynus, Louis mane vis blaškė. Prisiminau tą dieną, kai kepiau mudviems blynus...
YOU ARE READING
Can You Just Fuck Off? (Baigta) LT
RomanceNiekada netikėjau meile. Tačiau mama tikėjo, todėl teko išsikraustyti pas jos sužadėtinį. Nors nelabai mėgau būsimo "tėčio", tačiau mano įbrolis dar blogiau... Jis su draugais nieko neprisileidžia artyn. Nekalba net su merginomis. Jų visi bijo. Aišk...