2.1

4.2K 225 7
                                    

-Greičiau durne, pavėluosim!-mane ragino Ash.
-Tu žinai kad niekur nenoriu eit,-pavarčiau akis ir iš lėto šukavausi plaukus.
-Tu negali taip nelankyti paskaitų,-atsiduso. Aš visiškai pasikeičiau. Nors koledže ir studijuoju psichologiją, tačiau pusę paskaitų praleidžiu. Priežastis- tiesiog nenoriu.
Užsimečiau tašę ant peties ir su Ash nuėjome link jos mašinos. Aš irgi planuoju teises išsilaikyti, nes mano motociklas Anglijoj liko.
Atsisėdau į keleivio sėdynę.
-Užsisek diržą,-paliepė. Pavarčiau akis.
-Kam?-susiraukiau.
-Aš neturiu tiek daug pinigų kad tau laidotuves organizuočiau,-papūtė lūpas ir aš nusileidau jai. Mes su Ash gyvename viename bendrabučio kambaryje. Taip pigiau. Taip pat ji mano bestė. Nes draugių nesusiradau. Kekšės vien. Užtat draugų pilni kampai. Tiksliau nežinau ar draugų, bet jie man paklūsta. Gal todėl kad bijo, bet nesvarbu.
Išlipome prie koledžo. Ugh, dar viena nuobodi diena.
Ši paskaita man atskirai nuo Ash, todėl atsisėdau į vienintelę laisvą vietą šalia kažkokio vaikino. Jis nusišypsojo.
-Labas, aš Luke,-pasisveikino.
-Ne pažinčių megzt aš atėjau, bet aš Delilah,-nusišypsojau. Keista, jau visas mėnesis čia, o aš nieko labai nepažįstu. Gal dėl to kad ir nenoriu pažinti.
-Nori pasakyt, kad čia atėjai paskaitos klausyt?-jis pakėlė antakius.
-Pagal viską taip, bet kad nieko aš nesiklausau,-pavarčiau akis.
-Panele, koks atsakymas?-kreipėsi dėstytoja. Rimtai pasijaučiau kaip vidurinėj.
-O koks klausimas?-paklausiau.
-Jūs turėjote klausytis,-ji susiraukė.
-Mano reikalas ką aš darau. Jums algą moka, todėl nesiskųskit,-ji piktai į mane dėbtelėjo, bet nutilo.
-Nenori kur nors vakare nueiti?-Luke paklausė.
-Jei čia pasimatymas, tada ne,-papurčiau galvą.
-Nemėgsti pasimatymų?-jis susiraukė.
-Tai lėkšta,-šyptelėjau.
-Tai tada šiaip pasivaikščioti,-jis toliau siūlė. Agh..
-Gerai, atvažiuok šeštą,-sutikau.
-Gerai,-tarė jis ir paskaita baigėsi. Ėjom kolidoriumi su Luke. Jis visai fainas pasirodo.
-Ei, nelįsk prie mano vaikino,-prie manęs prisikabino kažkokia papinga kalė.
-Nelendu,-atrėžiau.
-Bet aš matau kad jūs dabar kartu!-jos balsas žiauriai cypiantis.
-Man pochui ką tu matai, džiaukis kad išvis matai, o tai gali nematyt,-išaiškinau jai viską.
-Lukuti, ką tu veiki su šita šliundra?-ji prisikabino prie Luke ir jis davė man help-me žvilgsnį.
-Hale, aš ne tavo vaikinas, manau jau išsiaiškinom,-jis atsiduso kai ta kalė karėsi jam ant kaklo.
-Tu negali būti su ta nevisprote, ji nei graži nei ką,-ji toliau mirksėjo priklijuotomis blakstienomis.
-Tu taip pat nei graži nei ką,-pavartė akis Luke. Vargšelis. Reikia kažką daryt. Nespėjau nieko padaryt kai prie manęs pribėgo Ash.
-Tu neįsivaizduoji kas...-ji nespėjo baigt kol pamatė Luke. Ji akimis pažvelgė tai į mane tai į jį klausdama. Aš trūktelėjau pečiais.
-Aš Ashley, gali vadint Ash,-ji prisistatė blondinui, o ta Helen ar kaip ten sužvairavo į ją akimis.
-Malonu, aš Luke,-jis taip pat jai šyptelėjo.
-Ir tu kale nebandai prie jos lyst nes jis yra mano. Aišku? MANO!-sucypė žiūrėdama į Ash.
-Hale, aš ne tavo, kiek galiu kartot? Atsipisk!-Luke nervai nebelaikė.
-Kuo tos kekšės geresnės už mane?-ji suverkšleno.
-Mūsų papai bent jau nepripumpuoti,-Ash pavartė akis. Šaunuolė. Aš išmokiau ją atsikirst, nes ji buvo gan silpna. Ją sekiojo ir grasino jos buvęs, todėl išmokiau Ash visko ko reikia. O paskui jis 'netyčia' buvo pribaigtas mano gaujos.
-Užsikišk kekše, tu išvis papų neturi,-tipo sustūmė.
-Kas varo ant mano draugų, tam baigiasi nekaip,-palingavau pirštu.
-Ir kas būna šliundra tu?-ji priartėjo arčiau.
-Tu neteksi savo priaugintų plaukų,-pagalvojau.
-Aš tau snukį išmalsiu!-kažkaip man neatrodė kaip grasinimas.
-Prašom,-leidau, nes žinau, kad jai nėra ko varžytis su manim. Aš gaujos vadė ir išmalt snukį man vieni juokai.
Ji kibo man į plaukus ir aš pagriebusi už jos pečio apsukiau ją ir nuverčiau ant žemės. Šito spektaklio jau buvo susirinkę kiti žmonės pažiūrėt.
Hale įkando man į riešą, dėl ko ją paleidau, tačiau progai pasitaikius pisau jai į snukį. Ji susvyravo. Dar vieną pliūchą per žandą dėjau ir ji parkrito.
Ash su Luke bandė patraukti ją nuo manęs, nors man pagalbos nereikėjo. Hale puolė Ash ir trenkė jai per veidą. Ash užlaužė rankas ir prirėmė prie žemės. Šaunuolė. Tai irgi mano nuopelnas. Hale suvarė nagus į Ash ranką, kas padėjo jai išsilaisvinti. Ji puolė mane, bet prie mane užlindo Luke. Hale parvertė jį ir man teko ją nuridenti.
-Kas čia vyksta?!-pavaduotoja prasibrovė pro minią,-Staigiai visi pas direktorių!-ir vėl pakliuvom. Atsitraukėm ir visi keturi patraukėm link direktoriaus kabineto. Kai įėjom, mus pasitiko piktas veidas. Jau spėjo sužinot.
-Toks elgesys mūsų koledže nepriimtinas,-jis pasakė. Mes prisėdom ir klausėm toliau.
-Tai kas papasakos kas čia nutiko?-jis pakėlė antakį.
-Aš tiesiog ėjau o ji mane užsipuolė,-Hale parodė pirštu į mane.
-O kiti?
-Jie jai padėjo. Aš tik gyniausi,-netikros ašaros.
-Ji meluoja! Ji pirma užsipuolė Delilah!-paneigė Ash.
-Melas taip pat čia nepriimtinas panele,-direktorius kreipėsi į Ash.
-Ko čia svaigstat? Čia Hale melagė,-ir aš įsikišau.
-Deje, bet liudininkai sako ką kita,-jis papurtė galvą.
-Kokie dar liudininkai?-Luke užrėkė.
-Aš viską mačiau per kameras,-jis paaiškino.
-Tai gal jūs aklas ir nematėt kaip viskas buvo?-ir aš užrėkiau.
-Prašau valdyti savo emocijas,-jis ramiai tarė.
-Jūs gal juokaujat?-aš išplėčiau akis. Nu kis vapšė durnas.
-Už muštynių sukėlimą baudžiama išmetimu iš koledžo,-jis pasakė. Mes trys išplėtėm akis.
-Bet ne mes kalti,-rodos Ash tuoj pradės verkt. Laikykis mažute.
-Man neįdomu. Tiesiog lauk!-jis užrėkė ir suvokiau kad daugiau nieko neprarasiu.
-Tu man neaiškinsi,-papūčiau lūpas.
-Atsiprašau?-jis išplėtė akis.
-Neatleidžiu,-papurčiau galvą.
-Kaip tu drįsti taip su manim kalbėti?-jis niršo.
-O kaip tu drįsti mus neteisingai apkaltinti?!-aš irgi rėkiau.
-Viskas čia teisinga. Ir dabau lauk!-jis rėkė.
-Ko aš ten nemačius?-paklausiau.
-Tu žinai ką aš galiu?-jis paklausė.
-Jei čia taip siūlot į lovą tai atsisakysiu, nes su diedais neprasidedu,-atkirtau ir visi stovėjo šokiruoti. Taip, aš tai pasakiau vieno žymiausių koledžų direktoriui. Ash net užsidengė burną ranka.
-Už tokius žodžius jus iš čia išmes,-jis sušnypštė.
-Jūs jau ir taip mus išmetėt,-pavarčiau akis. Žodžiu paskui mus iš ten ištempė apsauga. Nu jo. Mane iš koledžo išmetė. Kažkas naujo.
-Negaliu patikėti kad mus išmetė,-sušnibždėjo Ash tramdydama ašaras.
-Kas tam pydarui negerai?-šitas klausimas man sukosi galvoje.
-Viskas paprasta,-atsakė Luke,-Direktorius yra Hale tėvo brolis,-caktelėjo liežuviu. Nu viskas aišku tada.
-Ką mes dabar darysim?-paklausė Ash.
-Aš galvoju po savaitės kokios į Angliją grįžt. Vis pažįstamų ten yra. Į kitą koledžą užsirašyčiau,-pagalvojau bet vien ta mintis kad ten galiu sutikti Louis, žudė.
-Gal galiu važiuot su tavim, nes neturiu kur dėtis?,-Ash atsiduso.
-Tai žinoma, Londone išsinuomosiu butą ir galėsim gyvent,-pagalvojau nes grįžti namo nebenoriu.
-O ką man daryt?-vartė akis Luke.
-Ir tu jei nori važiuok kartu,-trūktelėjau pečiais. Taip ir susitarėme. Juk mes likimo broliai ir seserys, turime gyventi kartu.
Grįžom į bendrabutį. Lygiai po savaitės išvažiuojam. O dabar dar turiu daug nebaigtų reikalų.
Peškomis nuėjau iki gaujos būstinės. Netoli visai. Ėjau į apleistą pastatą kol mano akį patraukė padangų žymės. Kiek aš jiems sakiau nedaryti jokių saulučių!
-Peter!-užstaugiau ir greit jis pasirodė kartu su visais kitais.
-Ką tai reiškia?!-rėkiau rodydama į žymes,-Kas tai padarė?-visi tylėjo ir bijojo prasižioti.
-Nesakot? Kągi teks imtis visko pačiai,-trūktelėjau pečiais ir pritūpiau prie žymių. Čia žieminių padangų žymės! O dabar ruduo. Kas gi iš anksto pasirūpina padangomis?
Priėjau prie mašinų. Jų iš viso buvo penkios. Ir iškarto pamačiau mašiną su žieminės padangom. Išsitraukiau pistoletą ir šoviau keturis šūvius į visas keturias padangas.
-Ką tu darai?-užriko kažkoks. Štai kieno šita mašina.
-Džiaukis kad šįkart kulkos į ratus o ne į tavo galvą,-šyptelėjau ir jis nugurkė seiles.
-DEFRE, su tavim nori pakalbėti toks Greg,-tarė Peter ir aš linktelėjau. Prie manęs priėjo kažkoks senis. Jis susiraukė mane išvydęs.
-Man DEFRE reikia,-jis susiraukė.
-Tu aklas? Aš čia!-užrėkiau ir jo akys išsiplėtė iš nuostabos ir baimės. Cha, nesitikėjo.
-Tai sakyk ko reikia,-paraginau.
-Man reikia kad atsikratytum vienu žmogumi, jis narkotikų platintojas,-jis pradėjo.
-Kaina?-iškart paklausiau.
-Dešimt tūkstančių,-pasakė ir aš linktelėjau. Nesakau, kad dirbu už pinigus, bet jei kas pasiūlo tai kodėl gi ne.
-Gerai, kur gyvena?-toliau klausinėjau.
-Londone,-jis tarė ir aš linktelėjau.
-Aš kitą savaitę vykstu į Londoną ir nežinau kuriam laikui,-kreipiausi į visus.
-Todėl tu Peter būsi gaujos vadas nuo šiol,-tariau ir jis atėjęs apsikabino mane.
-Ačiū DEFRE,-jis padėkojo ir aš linktelėjau. Peter šaunus vaikinukas, juo pasitikiu.
-Gerai, o dabar čiau,-tariau ir išėjau.

Štai tokia pradžia. Greitai ir visas veiksmas pradidės...

Can You Just Fuck Off? (Baigta) LTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant