1.27

4.8K 248 9
                                    

-Ne, tik ne tai,-šnibždėjau žvelgdama į baigiamųjų testų lapą. Kas čia per klausimai? Mes išvis tai mokėmės? Ai nu, pusė pamokų gi nelankiau. Blet.
Įdomu kaip Louis sekas. Savo koja pakrutinau jo ir jis spustelėjo mano delną. Čia gi žiūrėt viens į kitą negalima.
Iki mokslų pabaigos liko vos viena diena. O už keturių dienų tėvų vestuvės. Ugh...
Baigusi žymėti spėjimo tvarka, nunešiau testą mokytojams. Nu gal išlaikysiu...

-Eisi į išleistuvių šokius?-manęs klausinėjo draugės.
-Nežinau, nemanau kad Louis šoktų,-purčiau galvą.
-Jis tavęs nekvietė?-susiraukė Keill.
-Jis nėra romantikas. Kaip ir aš beje,-pavarčiau akis, tačiau tikrai norėjau kad Louis bent pasiūlytų. Nors ir nežinau ar būčiau sutikus. Aš gi moteris su principais. Ugh, kartais tai nervina.
-Ką jis romantiškiausia yra padaręs dėl tavęs?-svaigo Lucy.
-Į restoraną nusivedęs gal,-trūktelėjau pečiais.
-O gėlės, dovanėlės?-išsižiojo Lucy.
-O kam šitų šūdų reikia?-susiraukiau.
-Tu moteris, tau turi reikėt,-pavartė akis draugės.
-Aš į moterį nepanaši. Tik tiek kad neturiu pimpalo ir turiu sušiktus principus,-prunkštelėjom visos.
-O tu Skar? Kaip su Džefry?-Keill paklausė Skar, kuri visą laiką tylėjo ir spoksojo į mane I-will-kill-you žvilgsniu. Reikia paklaust kaip sekės kruštis.
-Am..gerai,-tarė nenuleidusi žvilgsnio nuo manęs.
-O kaip dovanėlė? Patiko? Gerai pasikrušot?-aš prunkštelėjau ir Skar pavartė akis.
-Aš tave užmušiu. Dabar mama galvoja kad aš kokia paleistuvė,-skundėsi.
-Už blogą blogu,-caktelėjau liežuviu.
-Rimtai?Mes nieko nepadarėm! Net jūsų tėvai negirdėjo,-papūtė lūpas.
-Na, kad negirdėjo tai negarantuoju...-dar nebuvau šiandien jų sutikusi ir įtariu teks klausyti moralą.
-Oi jūs išdykėlės,-kikeno Keill su Lucy.
-Palaukit, ir jūs vaikinus susirasit,-pamokslavau joms.
-Ah, kaip romantiška,-rankomis veidą pasirėmė Keill. Jai rūpi tik vienkartiniai nuotykiai ir sako kad neturės vaikino. Cha, aš irgi taip sakiau, o dabar pažiūrėkit- ištižus kaip koks sudvisęs pomidoras.
-O jūs su kuo varysit į šokius? Nes mane Džefry vakar pakvietė,-ji išsišiepė ir visos ėmė cypt.
-Pasiūlė vidury pasikrušimo?-prunkštelėjau.
-Užsikišk,-suburbėjo. Reiškia taip.
-Aš tai nežinau ar varysiu,-Lucy pasakė.
-Aš irgi,-pritarė Keill.
-Nagi, dar pakvies jus kas nors,-mirktelėjau joms.

#Louis pov.#
-Kaip man ją pakviest į šokius?-klausinėjau draugų nes man jau galva neišneša.
-Priklaupk po jos langu ir uždainuok serenadą,-pašaipiai siūlė Niall.
-Tylėk pimpi, romantika ne man,-pavarčiau akis.
-Tai tiesiog nueik ir paklausk,-trūktelėjo pečiais Liam.
-Taip paprastai?-susiraukiau.
-Nu gali su rožių puokšte,-Liam privertė mane pavartyti akis.
-Eik tu sau, niekada nebūčiau pagalvojęs, kad pats Tomlinson prašytų patarimo kaip pakviest merginą į šokius. Pasikeitei bro,-kratė galvą Harry.
-Kudliau ir tau mergos reiktų. Kekšės dar mirtinai neužkankino tavo Styles?-prunkštelėjo.
-Kaip tu mane pavadinai?-sucypė kudlius kaip mergaitė. Parodžiau jam liežuvį.
-O ką jūs kviesit į šokius?-paklausiau Niall ir Harry, nes Zayn su Liam kaip supratau kartu. Niekada nepriprasiu.
-Nežinau, galvoju Lucy kokią, nes Delilah pagrobei,-dėbtelėjo Niall. Taip ir žinojau kad jam Deli patinka.
-O ji neužimta?-susiraukiau.
-Vaikino neturi,-trūktelėjo pečiais.
-O tu garbaniau?-kreipiausi į Harry.
-Ką žinau,-susimąstė.
-Keill pakviesk. Jūs labai panašūs,-pasiūlė Zayn.
-Kuo mes panašūs?-Harry susiraukė.
-Jūs abu tvirtinat kad neturėsit rimtų santykių,-pavartė akis Zayn.
-Na ir kas?-toliau vartinėjo akis.
-Louis irgi su Delilah tai tvirtino,-tėškė faktą. Nu jo. Mes su Deli labai panašios ir užsispyrusios asmenybės su savo principais.

#Delilah pov.#
Parėjau namo ir nesutikau tėvų! Įsivaizduojat kaip pasisekė? Įėjau į Louis kambarį tikėdamasi kad jis namie. Adidariusi duris išvydau Louis sėdintį ant lovos ir kalbantį talefonu.
-Nejuokauk, sakiau kad viskas baigta,-jis nepastebėjo manęs.
-Atsiknisk nuo jos. Kiaušus išspardysiu,-sušnypštė. O štai ir mano pavyduolis.
Aš tyliai priėjau prie jo ir apglėbiau jo liemenį. Jis krūptelėjo ir atsisukęs nusišypsojo.
-Turiu lėkt,-pasakė ir padėjo ragelį.
-Su kuo kalbėjai?-pakštelėjau jam į skruostą.
-Nesvarbu, su pimpiu tokiu,-jis tarė ir pavarčiau akis. Visi kurie kėsinasi į mane jam pimpiai.
Jis apkabino ir trumpai pakštelėjo į lūpas.
-Am..Delilah?-jis kreipėsi.
-Taip?-pažvelgiau į jo akis, kurios lakstė nerasdamos sau vietos.
-Noriu tavęs kaiko paklausti,-jis akis nudelbė į grindis,-Žinau kad nekenti šokių, kaip ir aš, bet vistiek labai norėčiau pakviest tave į išleistuvių šokius,-jis droviai tarė.
-Kaip man patinka kai tu išrausti,-nusijuokiau ir švelniai suglaudžiau mūsų lūpas.
-Tai sutinki?-jo akys žibėjo.
-Su tavim ir į pasaulio kraštą,-sušnibždėjau ir pratęsiau bučinį.

Trainiojaus po parduotuves su merginomis. Niall pakvietė Lucy, o Harry Keill, todėl visos ieškojom išleistuvių suknelių. Nekenčiu suknelių. Bet jei pasipriešinčiau, draugės nurautų man galvą. O gyvent dar norisi...
Po kelių valandų Lucy ir Keill rado sukneles. O mums su Skar nesisekė.
-Nagi, šita suknelė puiki,-linksėjo Lucy.
-Su ja atrodai kaip vienuolė,-kratė galvą Skar.
Padėjau tą ilgą suknelę į šoną ir apsivilkau kitą, žydrą ir kiek pūstesnę su apnuoginta nugara ir didele iškirpte.
-Šita tobula!-rodė nykščius Keill su Skar.
-Atrodau kaip kekšė,-suburbėjau ir Lucy pritariamai linktelėjo.
Persirengiau į rausvą trumpą suknutę, kuri laisvai krito ant kojų.
-Būčiau vyras, kabinčiau,-mirktelėjo Keill.
-Tobula,- šyptelėjo Lucy.
-Tu karšta pupytė,-švilptelėjo Skar ir pavarčiau akis.
-Neatrodo per daug neuždengianti?-pasikraipiau prieš veidrodį, nes suknelė iš ties buvo trumpa.

-Nagi, juk nori, po šokių su Louis turėt smagią naktelę,-pakankamai garsiai sušnabždėjo Skar ir gavo niuksą į pašonę

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nagi, juk nori, po šokių su Louis turėt smagią naktelę,-pakankamai garsiai sušnabždėjo Skar ir gavo niuksą į pašonę.
-Jei labai jau nori smagios naktelės, imk tą,-juokdamasi parodžiau į trumpą geltoną suknutę su violetiniu kaspinu.
-Mm, gerai, bėgu pasimatuot,-Skar pagriebė ir nuskubėjo į kabiną.
-Aš tik juokavau,-pavarčiau akis.
Netrukus Skar išlindo ir išsižiojau. Suknelė ant jos tiko lyg pasiūta.
-Imu, tarė Skar.

Abi su Skar nusipirkome sukneles

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Abi su Skar nusipirkome sukneles. Aš dar prigvelbiau rausvus aukštakulnius, kurie derėjo prie suknelės. Juk jau rytoj išleistuvės!

^Kita diena^
Greit pašokau iš lovos. Šiandien ta diena, kurios laukiau visą gyvenimą! Ne apie šokius aš, o apie mokslų pabaigą. Nors ir šokiai gerai. Svarbu su Louis. Apsivilkau savo suknutę, užsidėjau aukštakulnius ir susigarbanojau plaukus. Užsidėjusi ne per daug makiažo, nulipau į apačią kur sėdėjo tėvai.
-Atrodai kaip į klubą einanti,-pavartė akis mama.
-Čia gi ir yra šokiai,-šyptelėjau.
-Atrodai gražiai,-pagyrė Dan.
-Ir kam gi bus garbė su mano dukra eiti į šokius?-mama išsišiepė.
-Louis,-tariau ir jos šypsena dingo.
-Jūs susitaikėt?-burbtelėjo mama.
-Nu,-tariau. Jey, ji negirdėjo vakarykščių šėlionių reiškia.
Iš viršaus nulipo Louis. Jis buvo su baltais marškiniais ir juodom kelnėm. Dieve koks seksulis. Nejausdama prikandau lūpą. Louis pamatęs mane išsišiepė ir paėmęs už rankos išsivedė iš namų.
-Tu gal juokauni?-jis tyliai man pasakė.
-Kas negerai?-pasimečiau kai sėdau ant jo motociklo.
-Kai tu su tokia suknele man ima stotis,-jis išsišiepė,-Kaip aš ištversiu?-pasiskundė.
-Louis, pakentėk iki vakaro,-mirktelėjau jam.
-Ah..Pabandysiu sudrausmint savo Tommo,-atsiduso.
-O po šita suknele yra taip pat raudonas nėrinukų komplektėlis,-sušnibždėjau jam į ausį.
-Nu blet, Delilah,-surėkė Louis ir jo kelnėse pamačiau iškilimą. Tyliai sukikenau ir mes lėtai nuvažiavome link šokių pastato.

Can You Just Fuck Off? (Baigta) LTWhere stories live. Discover now