#Delilah pov.#
Sėdėjau kambary ir verkiau. Niekada nebūčiau pagalvojus, kad taip įsimylėsiu. Visada bijojau rimtų santykių. Ir dabar pasidaviau. Ką daryt? Nejaugi tik veltui kentėjau?
Ką veikt? Pas Skar? Ne, tingiu, toli gyvena. Niall? Neturiu noro. Kas dar? Zayn! Jis gyvena už poros namų nuo mano.
Nenorėjau maišytis mamai po kojomis, todėl iššokau per balkoną. Greit nuėjau prie Zayn namų. Patuksenau. Kai jos atsidarė Zayn šyptelėjo.
-Galvoju Louis ar tu. Bet gi Louis nesibeldžia,-nusijuokė.
-Sveikas,-pasisveikinau.
-Užeik,-pakvietė į vidų. Svetainėje teliką žiūrėjo Liam.
-Labas Liam,-pasisveikinau.
-Sveika,-linktelėjau.
-Žinot, man vis dar keista kad jūs..kartu,-pasakiau kai Zayn atsisėdo prie Liam ir apkabino jo liemenį.
-Mums irgi. Niekada negalvojau kad likimas taip pasisuks. Ačiū Delilah,-šyptelėjo Liam.
-Prie ko čia aš?-susiraukiau.
-Tu mus vis piršai. Tai va,-tarė ir aš šyptelėjau.
-Ir žinok kad ir būsi su Niall, mes vistiek tave piršim su Louis,-nusijuokė Zayn.
-Kad būtų taip paprasta,-atsidusau.
-Tu jį myli?-paklausė.
-Labiau už gyvenimą,-sušnibždėjau. Zayn su Liam susižvalgė ir vos nenusijuokė. Da fak?
-Kas jum čia juokinga?-susiraukiau.
-Jis sakė taip pat,-tarė ir aš sustingau. Jie gal juokauja?
-Kodėl tu su Niall?-vėl paklausė Liam.
-Dėl pavydo,-paaiškinau.
-Patikėk jo jau pas Louis per daug,-atsiduso Zayn.
-Kaip suprast?-nesupratau.
-Pirma jis kūrė planus Niall kiaušus nuraut, bet po šiandien pasidavė,-tarė.
-Kaip suprast pasidavė?-man vis dar neaišku.
-Nežinau, tiesiog jis nebereaguoja į nieką,-aiškino Zayn.
-Jums reikia pakalbėt. Deli, jis tave be proto myli. Suteik jam šansą prašau,-maldavo Liam.
-Aš nežinau...-numykiau.
-Nagi, mes visi už Louilah,-spyrėsi Zayn.
-Čia jūs mums ir shipą sugalvojot,-nusijuokiau.
-Mes nesnaudžiam,-mirktelėjo.
Liam išėjo iš kambario velniai žino kur. Nesigilinau.
-Kaip tau su Liam?-paklausiau Zayn.
-Jis nuostabus,-sušnibždėjo.
-Ir lovoje?-paklausiau o Zayn nuraudo.
-Nuraudai! Pirmą kartą matau,-nusijuokiau.
-Tylėk,-paliepė.
Greit grįžo ir Liam. Mes dar biškį paplepėjom kai išgirdau atsidarant duris.
-Sakau kad jis nesibeldžia,-caktelėjo liežuviu Zayn.
Netrukus įėjo Louis kuris pamatęs mane susiraukė.
-Tu jį pakvietei,-tėškiau faktą Liam.
-Nu soriuks, o dabar iki,-tarė ir su Zayn išėjo mus su Louis užrakindami. Ačiū! Čia sarkazmas.
Louis visą laiką sėdėjo ant sofos nusisukęs. Aš žiūrėjau į kojas. Ir mes abu nežinome kaip pradėti pokalbį.
-Aš nežinau ko jie tikis iš mūsų,-pagaliau prabilo Louis.
-Kad susitaikysim,-trūktelėjau pečiais nors jis to ir nematė.
-Tai neįmanoma. Tu gi su Niall,-jis pabrėžė žodį Niall.
-O tu pavydi,-ramiai tariau.
-Kurgi nepavydėsi kai tau pats brangiausias žmogus burkuoja su pimpalu?-jo žodžiai sudrebino širdį.
-Aš..-nežinojau ką sakyt.
-Tu su juo laiminga?-jis atsisuko ir pažvelgė man į akis. Aš tiesiog nežinojau ką sakyt.
-O tu laimingas su savo kekšėm?-paklausiau.
-Ne,-purtė galvą,-Todėl ir maldavau atleidimo. Bet kaip matau jau per vėlu,-jis vėl nusisuko.
-Tu mane labai įskaudinai,-priminiau jam.
-O galvoji tu manęs ne? Kai dulkinais su juo vakar? Galvoji man malonu klausyt buvo?!-jis užrėkė.
-Aš jo nemyliu,-tyliai tariau.
-Tai kodėl būni su juo?-jis vis dar rėkė.
-Nežinau,-atsidusau.
-Žinai, aš girdėjau jūsų pokalbį su mama,-jis tarė ir aš sustingau.
-Tai buvo tiesa,-tariau nors nežinau kiek pokalbio jis girdėjo.
-Aš tavim nebetikiu. Supranti? Vieną akimirką sakai kad myli, o kitą pas Niall išeini,-jis atsidudo.
-Niall buvo su manim tada kai tavęs nebuvo,-paaiškinau,-Ir aš nemelavau,-tariau ir jis pasisuko į mane bandydamas mano akyse kažką įskaityti.
-Tai kodėl taip elgiesi?-jis paklausė.
-Tai buvo kerštas,-tyliai tariau ir jis susiraukė.
-Kerštas dulkintis? Nemanai kad tai per žiauru?-jis rėkė.
-Po galais mes tik apsimetėm ta pora! Tai keršto dalis!-piktai surėkiau ir jis pasimetė.
-Tu ne su Niall?-viltingai paklausė.
-Ne!-dabar aš rėkiau.
-Kai pyksti atrodai žiauriai seksualiai,-sušnibždėjo ir aš nuraudau.
-Tu tikrai tai pasakei į temą,-pavarčiau akis.
-Supranti aš tave labai myliu ir net nežinau ką man padaryt kad atleistum,-jis atsiduso.
-Aš irgi myliu tave,-tariau ir pažvelgiau į jo mėlynas akis kurios žibėjo.
-Ar atleidi man? Už visas tas kekšes?-paklausė. Aš šyptelėjau.
-Ar atleidi man už visus kerštus išskyrus plaukų dažymą?-paklausiau. Jis susiraukė.
-Kodėl ne už plaukų dažymą?
-Nes atrodai žiauriai sexy,-sušnibždėjau jam į ausį.
-Žinok man stojas,-sušnibždėjo man atgal.
-Nu Loui..-nespėjau pabaigt kai jis užtildė mane bučiniu. Buvau išsiilgusi jo lūpų. Bučiavomės lyg negavę bučinių kelis metus. Nors praėjo tik diena.
Staiga išgirdau plojimą. Atsitraukėm ir pažvelgėm į tą pusę. Zayn su Liam plojo žiūrėdami į mus.
-Jūs rimtai?-Louis susiraukė.
-Kaip matau jau susitaikėt,-Zayn nutesė.
-Eik nachui,-pavartė akis Louis.
-Bent padėkotum,-Zayn šyptelėjo.
-Už ką? Kad sutrukdėt vidury veiksmo?-Louis pakėlė antakius.
-Nu mes atsiprašom,-išsišiepė Zayn su Liam.
-Ugh.,-susiraukė Louis ir paėmęs už rankos ėmė vestis mane link durų.
-Kur jūs einat?-paklausė Zayn.
-Namo, pratęsti tai ką sutrukdėt,-suburbėjo Louis.
-Saugaus sekso!-surėkė Liam.
-Ir jums!-surėkiau atgal ir įtariu kad abu išraudo balandėliai.
Su Louis įlipom pro balkoną ir sėdėjom Louis kambary. Staiga jo lūpos atakavo manąsias ir abu griuvome ant lovos.Jo rankos švelniai glostė mano šlaunis, o mano buvo užlindusios už jo marškinėlių ir braukė per jo pilvo presą.
Jo lūpos leidosi kaklu žemyn kas privertė mane išriesti nugarą. Louis atsikratė mano marškinėlių ir liemenėlės. Bučiniai leidosi žemyn ir galiausiai abu likome nuogi. Jis švelniai įėjo į mane ir aš išleidau dejonę. Čiūju tėvai namie. Ai, pom.
Jo judesiai greitėjo, o mūsų dejonės garsėjo. Kai baigėme, jis sukrito ant manęs ir pakštelėjo į lūpas.
-Tai nejaugi mano Tommo mažas?-pakėlė antakį. Aš nuraudau.
Trinkt! Kas čia per garsas? Trinkt! Vėl! Greit apsivilkau ir nuėjau į balkoną. Į jo stiklą akmenėlius mėtė Skar su Džefry.
-Čia buvo susitaikymo seksas?-paklausė o aš stengiausi nuslėpti raudonį.
-Ką jūs po galais čia veikiat?-užrėkiau ir jie sukikeno.
-Tiesiog ėjome pro šalį ir išgirdome,-išsišiepė Skar ir aš pavarčiau akis.
-Jūs vėl kartu?-paklausė Džefry.
-Dinkt! Staigiai!-surėkiau ir Skar papurtė galvą. Džefry prilinko prie jos ausies ir kažką jai sušnabždėjo. Ji nuraudo. Aišku, dulkintis siūlo. Jie atsisveikino ir patraukė link Skar namų.
-Nekenčiu jų,-burbėjau o Louis žvengė.
-Kur jie nuėjo?-paklausė Louis.
-Pas Skar. Dulkintis čiūju,-patrūkčiojau pečiais.
-O jos mama neturėjo jau būt grįžusi?-jis susiraukė.
-Turėj..Sugalvojau!-man gimė planas chuliganas.
-Keršysi jiems?-susiraukė.
-Jeigu tai galima pavadinti kerštu, tada taip,-papasakojau Louis planą ir mes abu padarėme pedo face.
Nuėjome į artimiausią parduotuvę ir Louis nupirko kelis pakelius prezervatyvų. Kodėl aš nėjau kartu? Nes man gėda!
Tada nuėjome prie Skar namų ir pasibeldėme. Duris atidarė jos mama- jau šiek tiek pagyvenusi moteriškė.
-Laba diena, galbūt galėtumėte tai perduoti Džefry ir Skar,-Louis padavė jai penkis pokelius prezervatyvų.
-Ir palinkėkite jiems saugaus sekso!-dar pridūriau ir Skar mama išpūtė akis. Jai šokas. Ji lėtai linktelėjo ir uždarė duris. Mes ėmėme žvengti.
-Tu matei jos išraišką?-juokiausi.
-Nepavydžiu jiems,-Louis tramdė šypseną.#Skarlet pov.#
Buvome mano kambaryje su Džefry ir bučiavomės. Staiga į kambarį įsiveržė mama, kuri atrodė šoke.
-Am...Čia buvo atėję jūsų draugai ir..liepė tai perduoti,-ji mikčiojo ir išpūtusi akis žiūrėjo į mane. Ji ištiesė ranką kurioje buvo penki prezervatyvų pakeliai. Aš išplėčiau akis.
-Ir liepė palinkėti saugaus sekso,-ji pažvelgė į mane žiauriu žvilgsniu. Aš juos užmušiu! Visa išraudau ir paėmiau pakelius.
-Na, aš nežinojau kad jūs tai darot,-mama kiek pasimetė.
-Nu mam!-užrėkiau o ji vis lakstė akimis nuo manęs iki Džefry.
-Na tada saugaus sekso. Ir bent pasistenkit kad kaimynai nuo perdidelio garso policijos neiškviestų,-mama perspėjo. Aš buvau visa išraudusi.
Pažvelgiau į Džefry kuris stovėjo sustingęs.
-Ir Džefry,-mama parodė mostu kad jis ją sektų. Girdėjau kaip jie apie kažką kalba. Kai Džefry grįžo, jis buvo raudonesnis už pomidorą.
-Ji man aiškino kaip naudotis prezervatyvais,-tarė ir man užėjo juokas.
-Nebijok, aš juos užmušiu,-prisiekiau.
-O dabar gal išmėginam pirkinius,-jis tyliai man sušnibždėjo į ausį priversdamas kraują įkaist.Jey! Louilah vėl kartu! Bet negarantuoju ar ilgam...
KAMU SEDANG MEMBACA
Can You Just Fuck Off? (Baigta) LT
RomansaNiekada netikėjau meile. Tačiau mama tikėjo, todėl teko išsikraustyti pas jos sužadėtinį. Nors nelabai mėgau būsimo "tėčio", tačiau mano įbrolis dar blogiau... Jis su draugais nieko neprisileidžia artyn. Nekalba net su merginomis. Jų visi bijo. Aišk...