Bölüm 33

54 2 2
                                    

Sabah uyandığımdaki yorgunluğum utanmamı sağlamıştı. Saate baktığımda 14.00 'a geldiğini gördüm. Sabahlığımı giyip mutfağa indim arasa bakma gereği duymamıştım. Hala kırgınmıydım evet söylediklerini unutamamıştım. Dün gece ise sadece örf ve adetlerimizin gerektirdiği şeylerdi.

Daha fazla oyalanmamak için ocağa çayı koydum. Buz dolabından kahvaltılıkları çıkarıp dizdim masaya değişiklik olsun diye omlet yapmıştım, ufak tefek eksikleride tamamladıktan sonra arası uyandırmak için yukarı çıktım.

Resmen yatağa sere serpe uzanmış uyuyordu yanına yaklaşıp dürtmeye başladım.

"Aras hadi uyan."

Mırıltı halinde ses çıkarıp tekrar yattı.
Bu sefer daha ağar şekilde dürttüm.

"Aras uyanıcakmısın? Yoksa inip kendi başıma kahvaltı edeceğim."

Oflayarak yüzünü benim tarafıma döndü bir kaç dakika yüzüme boş boş baktı. Ne var dercesine kafamı salladım.

"Biz yeni evliyiz ela insan bi öper güzel bir şey söyler bide bana öküz dersin."

Bir nevi trip atar gibi konuştu. Tabiki ben buna aldırış etmeden gözlerimi devirdim.

"İşine geliyorsa canım. Sanmıyorum senin güzel şeyler hak ettiğini."

Diyerek yataktan kalkıp aşagıya indim. Bir kaç dakika sonra suratı asık şekilde hiç konuşmadan masaya oturdu. Bende çayları doldurup karşına oturdum. Çatal sesinden başka hiç bi ses yoktu sofrada.

Sessiz sedadız yaptığımız kahvaltıdan sonra eline sağlık bile demeden kalmıştı sofradan. Az önceki söylediğime alındığının farkındaydım ama hak etmişti adım atmayı düşünmüyordum.

Evet konuşuyorduk ama kırgın bir şekilde sürekli kırmaya calışıyorduk birbirimizi artık ne kadar devam edersek.

Mutfaktaki işimi bitirip yatak odasına çıktım. Bu akşam balayına gidiyorduk. Büyük bavulu çıkarıp iç çamaşır ve  giyemeceğimi bildiğim halde yinede iki tane bikini koydum.  Normal gündelik kıyafetlerimizi de koyduktan sonra bavulu kapatıp kenara koydum.

Bu işimide hallettikten sonra duş aldım. Üzerime şifon beyaz spor gömlek siyah şortta karar kıldım. Saçlarımı at kuyruğu yapıp makyaj olarak sadece kırmızı bir ruj sürmüştüm. Arası sinir etmek istiyordum.

Arastan ses çıkmayınca salona bakmak için aşsağıya indim. Salonda maça odaklanmış dikkatli şeklide izliyordu.

Ona bakmayarak karşıdaki koltuğa oturup telefonumu elime aldım. Şuan sanki yeni evli çift değildi de bir kaç senelik evli çift gibiydik.

Aslında arasa içimde deli gibi bi sarılma isteği olmasına rağmen firenliyordum kendimi.

Beni fark edip koltukta toparlandığında dikkatli şekilde beni inceledi. Kaşalarının katılmasından sinirlendiği belli oluyordu.

"Farkındayım sabrımı sınamaya çalıştığının, ama dikkat et sonu felaketle sonlanmasın."

Ben cevap vermeyince oturduğu yerde ayağını sallamaya başladı. Şuan bana öldürücü bakışlar atıyordu.

"Mardivlerde kot giyecek halim yok aras kıskanclığını kenara bırakıp mantıklı davran."

Lafımı bitirmeden hışımla oturduğu yerden kalkıp masadaki süsleri yere fırlattı. Neye ugradıgımı şaşırıp iyice koltuğa sindim.

"Kıskançlığımı kenara bırakayım öylemi ela? Lan şort giyeceksin orana Burana bakacaklar nerede kalacak benim erkekliğim şimdi çık yukarı insan gibi bir şey giyin canımı sıkma benim."

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin