"Thor, kan du lige... Oh" siger Anthon idet han lyner teltet op og får øje på os. Jeg trækker mig hurtigt fra Thor og kigger på Anthon. Anthon stirrer på mig og jeg er 100p på at jeg rødmer. "Undskyld" siger Anthon og lyner teltet igen. Jeg hører med det samme Anthon begynde at grine. Thor rødmer og kigger på mig. "Nå meeen..." Siger Thor. Det er tydligt at han ikke aner hvad han skal sige. "Det var... Akavet" siger jeg og vi begynder begge at grine.
"Nå. Jeg tror at... Jeg går ud til de andre igen" siger Thor og går ud af teltet. "Hva' Thor? Scorer du?" Hører jeg Anthon sige. Jeg smiler for mig selv og finder min telefon frem. Jeg har fået en besked fra Lucas over messenger, min Ex-kæreste. Jeg er simpelthen så træt af ham. Han vil have det til at fungere igen, men det vil jeg ikke. Det er et halvt år siden at vi var kærester. Han var en virkelig dårlig kæreste. Den gang kunne jeg bare ikke selv se det.
Han pressede mig til... Ja, til at have sex. Selvom jeg ikke var klar. Vi havde så aldrig sex fordi at jeg slog op med ham. Nå, men han har skrevet en besked over messenger. En lang én. Jeg låser min mobil op og går ind for at se hvad han har skrevet.
Hey DN.
Jeg skriver egentlig bare fordi at jeg savner dig pisse meget. Jeg ved godt at det er et halvt år siden at vi slog op, men jeg tænker på dig hver dag. Men altså. Jeg vil virkelig godt have det til at fungere igen. Få os til at fungere igen. Vi kunne måske tage ud og spise sammen en af dagene her i sommerferien. Jeg savner dig ihvertfald rigtig meget og vil vildt gerne ses med dig og få det hele til at fungere.
Knus Lucas. <3Jeg overvejer lidt om jeg skal svare tilbage eller bare ignorere det. Til sidst beslutter jeg mig for at ignorere det. Jeg tager min telefon med ud og snakker med de andre. Jeg mærker min mobil vibrere i mit skød. Jeg tager den op og ser at jeg har fået endnu en besked fra Lucas.
DN, jeg kan se at du har læst beskeden.
Jeg sukker og begynder at skrive. "Hvem skriver du med?" Spørger Thor. "Min ex" mumler jeg. "Din ex?" Spørger Thor overrasket. "Ja. Han vil have det til at fungere igen" sukker jeg. "Nåår. Du vil ikke have det til at... Fungere igen. Vel?" Spørger Thor. "Nej. Det er også det jeg skriver til ham" sigernes og kigger op på Thor. Jeg bliver færdig med at skrive, læser beskeden igennem og trykker 'send'.
Lucas, hvor mange gange skal jeg sige det? Jeg ER kommet videre. Jeg kan ikke lide dig mere og det kommer jeg aldrig til. Jeg har mødt en ny, okay? Og han er fantastisk. Vær sød at lade vær med at kontakte mig igen, tak.
Der varer ikke længe før Lucas svarer.
Har du fundet en ny? Hvem?
Thor. Thor Farlov
Er han ikke kendt?
Jo?
Ahahaha. Som om at du er sammen med ham. Han er højt over din standard.
Hvorfor skulle jeg lyve??
Fordi at du ikke er kommet videre endnu :))
Jeg ER sammen med Thor? Lige nu faktisk.
Okay. Så send et billede ;)
Jeg kigger over på Thor som snakker med Lauge. "Hey, Thor. Kan vi lige tage et billede?" Spørger jeg og går ind på kamera på min telefon. "Ja self." Siger Thor. "Sæt dig her" siger han og klapper på sine lår. Jeg holder min mobil oppe og er klar til at tage et billede. Da jeg skal lige til at tage et billede giver jeg Thor et langt kys. Jeg tager et billede imens vi kysser og kigger på det. Det blev faktisk rimelig godt så jeg sender det til Lucas og lægger det derefter op på Instagram med teksten
Elsker dig <3 @thorfarlov #rf16
Thor sidder lidt med sin mobil. "Hey, DN? Er det her dig?" Spørger Thor og viser mig skærmen på sin mobil. Han er inde på min Instagram profil. "Ja, det er mig" siger jeg og trykker 'følg' for ham. Jeg smiler til ham og venter på at Lucas svarer på min besked. Han har set det, han svarer bare ikke.
Lucas, jeg kan se at du har set beskeden ;)) skriver jeg ligesom han skrev da jeg ikke svarede.
Jeg får en notifikation fra Instagram.
@Thorfarlov har tagget dig i et billede
Jeg går ind og ser billedet. Det er det samme billede som jeg lagde op. Det med mig og Thor som kysser.
Du rigtig dejlig :* @*dit-Instagram-navn*
Jeg liker billedet og går igennem nogle af kommentarerne. Der er mange søde kommentarer, men også mange onde kommentarer. Der er faktisk kun én kommentar som fanger min opmærksomhed.
Hvis du absolut skal have en kæreste kan du så ikke finde én der er pænere end hende der :/
YOU ARE READING
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfiction**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43