"Er du klar til at køre?" Spørger mor da jeg kommer ud i køkkenet.
"Ja" siger jeg og smiler.
Det var faktisk ikke så svært at få hende overtalt, selvom det betyder at jeg går glip af 3 dage i skolen.
Men hun synes åbenbart at det er en god ide at jeg kommer lidt væk med vennerne.Vi sætter os ud i bilen og sætterkurs mor Emmas hus, da vi også skal køre Emma og Josephine.
Emma står allerede klar ved vejen da vi kommer.
Derefter henter vi Josephine og kører mod sommerhuset.Det er vist Lauges onkel der ejer sommerhuset, men vi har fået lov til at låne det.
Det ligger på Fyn så vi skal køre lidt over en time.
I bilen snakker vi egentlig bare.Efter halvanden time er vi endelig ved sommerhuset.
Der er lys derinde så vi regner med at de andre allerede er.
Vi tager vores tasker fra bagagerummet og går indenfor.Drengene står i køkkenet da vi kommer ind.
"Hej tøser" siger Teodor.
Han giver mig et kram og hilser på Emma og Josephine.Jeg går over til Thor og giver ham et kys.
"Hej" siger jeg og smiler.
"Hej" siger Thor og smiler tilbage.
"Har du fået snakket med Anthon?" Spørger jeg.
Thor ryster på hovedet.
"Nej. Men jeg skal nok få det gjort! Jeg gør det i dag! Okay?" Siger Thor.
Jeg nikker svagt.Jeg siger Hej til Lauge og Munke, men Anthon springer jeg over.
Jeg tror ikke rigtig at der er nogle af os der har lyst til at snakke med hinanden.
Jeg gider ihvertfald ikke.Emma og Josephine kommer over og trækker mig lidt til side.
"Skal vi ikke tage ned i byen når vi har pakket ud? Bare os tre?" Spørger Emma.
"Jo, det kan vi godt" siger jeg og smiler.
"Okay, skynd dig at pakke ud" siger Emma."Hvor skal Josepine og jeg have værelse?" Spørger Emma.
"I skal dele det her værelse" siger Lauge og åbner døren til et værelse.
"DN, du kan bare dele værelse med mig" siger Thor og tager armen om mig.
"Selvfølgelig. Jeg går lige ind og pakker ud og så går mig og pigerne ned i byen" siger jeg og smiler."Hvor er vores værelse?" Spørger jeg.
"Denne vej" siger Thor og tager mig med hen til trappen.
Vi går ovenpå, hvor der er en gang fyldt med døre.
Thor går ind ad en af dørene og jeg følger selvfølgelig med.
"Det her er vores værelse" siger han.
Jeg nikker og begynder at pakke mine ting ud."Er det bare dig, Emma og Josephine der går ned i byen?" Spørger Thor.
"Ja" siger jeg.
"Nå, okay" siger han skuffet og sætter sig ned på sengekanten.
"Er der noget galt?" Spørger jeg.
"Jeg havde bare glædet mig til at være sammen med dig" siger han.
Jeg smiler svagt og sætter mig på hans skød.
"Vi kan være sammen i aften" siger jeg.
"De andre holder fest i aften" siger Thor.
"Virkelig? Fest? På en onsdag?" Spørger jeg.
"De holder Sguda fest hver dag" siger Thor og griner.
Jeg smiler og giver Thor et kys på munden."Jeg skal pakke ud nu, så vi kan komme afsted" siger jeg og smiler.
"Okay" siger Thor.
Jeg skynder mig at pakke ud og går så ned til de andre.
Jeg tager nogle penge og min mobil og så går vi ned i byen.
Vi shopper i nogle forskellige butikker og jeg får købt lidt tøj og noget make up.Vi spiser frokost på en café og derefter shopper vi videre.
"Ej, DN, skal du ikke have det her sæt?" Spørger Josephine da vi står foran en undertøjsforretning.Jeg går over til hende og kigger på sættet.
Det er et rimelig frækt sæt undertøj.
Jeg kigger på hende med det der seriøst-blik og ryster på hovedet.
"Ej jo! Så kan du også gøre Thor lidt glad ikk?" Siger hun og smiler.
Jeg ryster igen på hovedet.
"Fint. Men så køber jeg det. Jeg har planer om at score ham der Lauge i aften" siger hun og tager sættet ned fra stativet.Hun kigger spørgende på mig.
"Er du sikker på at du ikke skal have det?" Spørger hun.
Jeg står og tænker lidt over det.
"Hvorfor ikke" siger jeg til sidst og tager et sæt.Vi går ind i butikken og betaler for det.
Damen som står bag kassen kigger skeptisk på os da vi lægger det på disken.
Vi betaler og beslutter os for at gå tilbage til sommerhuset.
Da vi kommer indenfor er drengene i stuen."Heeeej! Har i fået købt noget godt?" Spørger Lauge.
Vi kigger på hinanden og fniser.
"Ja. I den grad" siger jeg og nikker overbevisende.
"Skal vi til at lave aftensmad?" Spørger Munke.
"Ja" siger vi.
"Vi har lavet en ordning over hvem der skal lave aftensmad hvornår" siger Lauge og går ind i køkkenet.Han kommer tilbage med et stykke papir.
"Her" siger han og rækker det til os. Vi tager imod det og læser hvad der står.Onsdag: Josephine, Lauge
Torsdag: DN, Thor
Fredag: Munke, Anthon
Lørdag: Emma, Teodor"Okay" siger jeg og nikker.
Jeg giver papiret tilbage og går op på mit og Thors værelse.
Jeg smider poserne på sengen og tager mine bukser og bluse af.
Idet jeg skal til at tage min bh af går døren til værelset op.
Thor kommer ind og kigger overrasket, men samtidig tilfreds på mig."Wow, wow, wow" siger han og går over til mig.
Han placere hænderne på mine hofter og kysser mig.
"Gå lige ud Thor!" Siger jeg og smiler.
"Nå, nå" siger Thor og går ud af værelset med et smil på læben.
Jeg skifter til det andet undertøj og tager bukserne og blusen på igen.
Da jeg kommer ned igen er Lauge og Josephine igang med at lave mad.
De flirter sygt meget med hinanden, men det er nu meget sødt."Hva' så?" Siger jeg og sætter mig ned ved de andre i sofaen.
"Hvad snakker i om?" Spørger jeg.
"Ikke noget" skynder Thor sig at sige.
Jeg kigger lidt mærkeligt på ham, og ryster svagt på hovedet.
"Jamen okay så" siger jeg og kigger lidt rundt.
"Kom lige DN" siger Thor og tager min hånd.
Han trækker mig med lidt væk og tager begge mine hænder.
Lidt efter kommer Anthon."Hvad er der?" Spørger jeg forvirret.
"Jeg synes bare at vi skal snakke sammen om det her" siger Anthon og fugter sine læber.
"Jeg vil ikke have at vi er uvenner" fortsætter han.
"Okay?" Siger jeg "det er vi vel heller ikke"
"Nej, og det er jeg glad for" siger Anthon.
Vi kigger koldt på hinanden i et par sekunder.
Så vender Anthon sig om og går.
ESTÁS LEYENDO
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfic**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43