Kapitel 39

1K 35 5
                                    

"Øhm... Hej DN" siger Anthon forvirret da døren bliver åbnet. "Hej. Må jeg godt komme ind?" Spørger jeg. "Ja, selvfølgelig" siger Anthon og træder til side så jeg kan komme ind. Jeg tager mine sko og min jakke af. "Er der noget galt?" Spørger Anthon. "Thor og jeg... vi har på en måde... slået op" siger je lavt. "Hvad?! Hvorfor?" Spørger Anthon bekymret.

"Fordi at... det en lang historie" siger jeg. "Jeg vil gerne høre det DN" siger Anthon og tager mig i hænderne. "Kan vi ikke lige sætte os ned?" Spørger jeg. "Jo, selvfølgelig" siger Anthon og trækker mig med ind på sit værelse. Jeg sætter mig ned på sengekanten. "Det er fordi at... jeg er gravid" starter jeg ud. "Wow, øhm... tillykke?" Siger Anthon og bider sig i læben. Jeg siger ikke noget. "Og nu slår Thor op med dig fordi at du er gravid?" Spørger Anthon forvirret.

"Nej, men jeg blev sur på ham fordi at han kun tænkte på sig selv og så sagde han at jeg bare kunne slå op med ham, så jeg kan kneppe med dig. Igen" siger jeg lavt. "Igen?" Spørger Anthon forvirret. "Ja. Han tror at vi to har haft sex" siger jeg. "Men det har vi jo ikke?" Siger Anthon. "Nej virkelig? Det vidste jeg slet ikke" siger jeg sarkastisk. Anthon kigger lidt flovt ned på sine hænder.

"Hvis ikke det var fordi at..." siger Anthon, men stopper sig selv. "Hvis ikke det var fordi at hvad?" Spørger jeg. "Bare glem det" siger han og ryster svagt på hovedet. "Nej, hvad var det?" Spørger jeg og lægger mine hænder på hans. Han kigger op på mig. "Hvis ikke det var fordi at du er min bedste vens kæreste. Så kunne jeg dig virkelig godt" siger Anthon. Jeg fugter min læber med tungen og rykker lidt tættere på ham.

"Men jeg er jo ikke din bedste vens kæreste" siger jeg og rykker mit hoved tættere på hans. Anthon fugter sine læber og smiler svagt til mig. "Hvis du siger det" siger han og presser sine læber mod mine.

Bedre End Rihanna - AfsluttetOnde histórias criam vida. Descubra agora