Kapitel 27

1.4K 34 4
                                    

Vi kommer hjem fra Tivoli klokken 17. Vi sætter Thor af hjemme hos ham. Jeg stiger ud af bilen for at give ham et farvelkram. "Anthon holder fest i aften" siger Thor og jeg ved udmærket godt hvad han vil spørge om. "Igen?" Sukker jeg. Thor griner bare og kigger spørgende på mig. "Ja, jeg vil gerne med" siger jeg og smiler. "Kommer og henter dig 18.30" siger Thor. "Det er jo om halvanden time!" Siger jeg og panikker over at jeg ikke har særlig lang tid til at gøre klar. "Vi ses" siger Thor og giver mig et kys, før han går ind i opgangen. Jeg sætter mig ind i bilen igen og vi kører hjem.

---

Da vi træder ind ad døren hjemme hos Anthon er der høj musik og der lugter af alkohol og røg. Jeg spotter Anthon inde midt i stuen. Han danser med en pige. Selvfølgelig har han en smøg i munden. Thor tager min hånd og trækker mig med ind i stuen. Vi drikker lidt og danser lidt indtil Thors mobil begynder at ringe. Han går ud til hoveddøren og tager den.

"DN! Kom og vær med til Sandhed eller konsekvens!" Råber Anthon. Jeg går over til sofaen hvor Lauge, Anthon, Teodor, Munke, Maria, Emma og nogle andre jeg ikke kender sidder. De er allerede begyndt og det er Teodors tur. Han vælger helt sikkert mig, tænker jeg og kigger rundt på de andre. Selvfølgelig vælger han mig.

"Konsekvens" siger jeg og kigger på Teodor. "Giv Anthon et blowjob. Inde på det der værelse" siger Teodor og peger hen på en dør. Jeg vil regne med at det er Anthons værelse. Jeg kigger på ham med store øjne og kigger derefter på Anthon. Jeg ryster på hovedet. Teodor insisterer i starten, men overgiver sig så og vælger noget andet.

"Du skal kysse Anthon... Nej, Nej, nej. Du skal snave Anthon" siger Teodor. Jeg rejser mig op og går nervøst over til Anthon. Han rejser sig op og kigger ned på sine hænder. Jeg fugter mine læber og lægger min arme om hans nakke. Jeg placere mine læber på hans og åbner forsigtigt min mund. Jeg lader hans tunge kom ind i min mund og det bliver som Teodor sagde. Et snav.

Anthon lader hånden glide ned ad min ryg og placere den på min røv. Han giver den et lille klem før han trækker sig fra mig og sætter sig ned. Jeg sætter mig også og vi leger videre.

"DN. Kom lige" siger Anthon. Han tager min hånd og trækker mig med hen til en dør. Han åbner den og går der ind. Jeg går efter ham og jeg hører drengene råbe efter os inden Anthln lukker døren. "Hvad er der?" Spørger jeg. "Ikke så meget" siger han og stiller sig lige foran mig. Han placere hænderne på mine hofter og 'vugger' lidt frem og tilbage.

Han kysser mig og jeg kysser automatisk bare tilbage. Han vælter mig ned i sengen og lægger sig halvt ovenpå mig. Han tager den ene hånd ind under min bluse og kører sin finger i små cirkler op ad min mave. Det er dejligt selvom jeg godt ved at det er forkert at ligge her og snave med min kærestes bedste ven.

Anthons vejrtrækning bliver hurtigere. Lidt ligesom små støn. Han tager hænderne om på min ryg og skal til at åbne min bh. "Anthon..." Hvisker jeg. Han reagere ikke på det. Jeg siger det flere gange og til sidst stopper han. "Thor" siger jeg og rejser mig. Anthon rejser sig også og stiller sig foran mig. "Thor behøver ikke at vide noget" hvisker Anthon. Han kysser mig op ad halsen på samme tid med at hans hånd er halvt inde under min nederdel.

Det er tydeligt at han lægger op til sex. Ellers ville han ikke gøre det her. "Anthon... Jeg bliver nødt til at finde Thor" hvisker jeg og skubber forsigtigt Anthon væk. Han kigger skuffet på mig før jeg går hen til døren. Jeg går ud til de andre som bare sidder og griner. "Hvad skete der så derinde?" Spørger Lauge og griner svagt. "Ikke noget!" Siger jeg hårdt og sætter mig ned.

"Hvor er Thor?" Spørger jeg for at bryde stilheden. "Han skred" siger Lauge imens han laver noget på sin telefon. Jeg sukker og kigger på klokken. Den er mange så jeg går ud af Anthons hus for at gå hjem. "Hey, DN! Vent lige!" Råber én bag mig. Jeg vender mig om og bliver mødt af Anthons bekymrede blik.

"Er der noget galt? Du gik bare uden at sige farvel" siger Anthon og kærtegner min kind. "Jeg vil bare gerne hjem. Jeg er træt" siger jeg og lægger mit hoved på skrå. "Men så ses vi vel på et tidspunkt" smiler Anthon. "Ja" siger jeg og smiler. Anthon giver mig et kys på kinden. Han kigger mig i øjnene og hans smil bliver større for hvert sekund der går.

Han kysser mig igen. Denne gang på munden. "Vi ses" siger han. Jeg nikker og han begynder at gå tilbage til sit hus. Jeg vinker kort til ham og begynder så ellers at gå hjem.

TUSIND TAK FOR 5K! Er virkelig taknemmelig for at i gider læse med❤️

Bedre End Rihanna - AfsluttetWhere stories live. Discover now