Kapitel 33

1.2K 39 5
                                    

Da jeg vågner om morgenen er Thor allerede vågen. "Godmorgen" siger han og smiler. "Godmorgen" siger jeg. "Tak for i går" siger han og bider sig blidt i læben. "Jeg er sulten" siger jeg og lægger mig ind til Thor. "Skal vi gå ud til de andre?" Spørger Thor. Jeg nikker og tager egentlig bare trusser, bh og én af Thors T-shirts på.

Da vi kommer ud i køkkenet kigger alle de andre på os og veksler blikke med hinanden. "Hyggede i jer i går?" Smågriner Anthon. Jeg rødmer sygt meget og sætter mig ned ved siden af ham. "Bare lige så du ved det DN. Du stønner virkelig højt. Som i VIRKELIG højt" tilføjer Anthon og jeg rødmer endnu mere. "Og i blev ved i sindsyg lang tid!" Tilføjer Munke.

Drengene kigger på hinanden og begynder at lave stønnelyde og stønner Thors navn. Det er virkelig tydeligt at de prøver at lyde som mig. Jeg begynder at grine og kigger over på pigerne som også bare sidder og griner. "Stop nu!" Siger jeg, men griner stadig.

De stopper og vi griner alle højt. Jeg skal til at tage et rundstykke da en hånd lander på mit lår. Jeg kigger ned og ser Anthons hånd. Han kærtegner stille og roligt mit lår. Jeg skubber den forsigtigt væk og kigger op på Anthon. Han smiler svagt til mig og jeg smiler tilbage.

-

Da det bliver eftermiddag beslutter Thor og jeg os for at tage hjem. Vi tager toget hjem til Thor. Vi sætter os ind på hans værelse og Thor sætter en film på. Da vi har set noget af filmen skal jeg på toilettet så jeg går selvfølgelig på toilettet. Da jeg trækker mine trusser ned opdager jeg selvfølgelig at jeg har fået mens.

Jeg sukker og kigger lige hurtigt i skabet under vasken, men der er ikke nogle bind. Jeg tisser og, tørrer mig, vasker hænder og går ind til Thor. "Thooor?" Spørger jeg og stiller mig i døren. "Ja?" Spørger han. "Har i nogle bind?" Spørger jeg og kigger ned i gulvet. "Øhm... Det tror jeg ikke lige. Men jeg kan godt lige cykle ned og købe en pakke" Siger Thor. Jeg smiler og Thor rejser sig og kommer hen til mig. "Gider du virkelig det?" Spørger jeg. "Ja. Selvfølgelig" siger han og giver mig et kys i håret. "Vi ses om lidt" siger han og er hurtigt ude ad døren.
-
Jeg tager mine bukser og bluse og bh af og lægger det ned i min taske. Jeg tager en pose i køkkenet og tager den med ind på værelset igen. Jeg tager mine trusser af, lægger dem ned i posen, lægger posen ned i min taske og tager nogle nye på. Jeg åbner Thors skab og tager en af hans T-shirts på. Jeg sætter mig i sengen og ser lidt videre på filmen.

Ikke lang tid efter kan jeg høre hoveddøren gå op. Jeg sætter filmen på pause og skynder mig ud i gangen. "Hej DN" siger Thors mor idet hun lukker hoveddøren. "Hej" siger jeg tilbage. "Hvor er Thor?" Spørger hun og går ud i køkkenet med de to indkøbsposer hun har i favnen.

"Øhm... Han er nede og købe noget" siger jeg og trækker lidt ned i blusen. "Hvad skulle han købe?" Spørger hun og stiller nogle ting ind i køleskabet. "Øhm... Det ved jeg ikke lige" siger jeg og kigger ned i gulvet. "Nå, okay. Spiser du med i aften?" Spørger hun. "Ja, det vil jeg meget gerne" siger jeg idet døren går op endnu en gang.

Thor kommer ind med et net i hånden. "Hej mor" siger han og går med mig ind på værelset. Han tager en pakke bind op ad nettet og rækker den til mig. "Tak skat" siger jeg og giver ham et kys på munden. "Jeg købte også noget chokolade til dig" siger han og smider en plade chokolade på sengen. Jeg smiler og krammer ham. Jeg hopper op og vikler mine ben rundt om hans hofter.

Note:

Undskyld at jeg ikke har opdateret i noget tid:) Husk at like!

Bedre End Rihanna - AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora