Kapitel 32

1.3K 38 7
                                    

Efter en halv time i tog er vi ved Bolonihaven. Vi går indenfor og bliver mødt af Lauge, Anthon, Teodor, Maxi, Munke, Maria og Emma. "Tillykke med fødselsdagen mate" siger Thor og giver Lauge et 'bro-hug' "det her er fra DN og jeg" siger Thor og rækker posen med tingene til Lauge. Han holdet det op og får et kæmpe smil på læberne. "Tusind tak venner" siger han, giver Thor endnu et kram og giver også mig et.

"Gæsterne kommer om lidt. I to kan have det der værelse" siger Anthon og peger hen mod en dør. Thor og jeg går derind og stiller vores ting ved siden af døren. Inde i rummet står der en kæmpe dobbeltseng, nogle natborde, en kommode og ved siden af døren hænger der nogle knager.

Ikke lang tid efter kommer alle gæsterne. Der er ikke så mange mennesker. Der er måske 20 mennesker i alt, men det er nu meget hyggeligt. Jeg gætter på at det bare er Lauges tætteste venner.

Drengene vil gerne lege S, p, eller K så vi går ind på et værelse og sætter os rundt omkring. Lauge starter og han spørger Teodor. "S" siger Teodor og kigger spændt på Lauge. "Hvem kunne du godt tænke dig at bole med i aften. Vi er jo i Bolonihaven" siger Lauge og smågriner. Teodor tænker sig lidt om, men svarer så. "Hende der Julie eller hvad hun hedder er sku meget lækker" siger Teodor og smiler for sig selv. "Ååh! Damejagt!" Råber alle drengene. "Nå. Thor. S, P eller K?" Spørger Teodor. "S" svarer Thor hurtigt. "Hvor mange gange har dig og DN haft sex?" Spørger Teodor. Jeg rødmer lidt og Thor begynder at tælle på sine fingre. Jeg griner lidt af ham og det samme gør de andre. "Jeg ved det virkelig ikke" siger Thor. "Nå, okay. Hvornår havde i så sidst sex?" Spørger Teodor. Jeg rødmer endnu mere end før og denne gang svarer Thor hurtigt. "I dag" siger han og alle drengene begynder selvfølgelig igen at råbe "damejagt"

-

Det bliver aften - eller rettere sagt, nat - og de fleste gæster tager hjem. Der er kun Thor, Lauge, Anthon, Maxi, Teodor, Munke, Emma og Maria tilbage og vi skal allesammen sove her. Drengene går rundt og synger så man kan høre det i hele huset mens vi piger bare sidder i sofaen og ryster på hovedet af dem. "Jeg er træt. Jeg tror jeg går i seng" siger jeg til de andre piger og rejser mig fra sofaen. Jeg går ind på værelset og lukker døren efter mig.

Jeg når kun lige at sætte mig på sengen da Thor også kommer ind. Han sætter sig overfor mig og der går kun et par sekunder før han begynder at kysser mig. Først er det rimelig blidt, men det begynder straks at blive til et snav. Han kysser mig ned ad halsen og op igen.

Jeg løfter langsomt armene og lader ham trække min bluse af. Han smider den bag sig og den lander oven på kommoden. Jeg tager hans bluse af og smider den på gulvet. Thor knapper mine bukser op og får med lidt besvær hevet dem af mig. Han trækker sig lidt fra mig og kigger i nogle skuffer. "Hvorfor fuck er der ikke nogen kondomer herinde?" Mumler han for sig selv og går ud af værelset. Han kommer hurtigt tilbage med en pakke kondomer og smider dem ved siden af mig. Før han sætter sig løsner han sit bælte og sparker bukserne af.

Han smider sig ved siden af mig og flår nærmest mit undertøj af. Han tager sine boxers af og skynder sig at tage det på. Han tager fat i mine skuldre og vælter mig forsigtigt ned i sengen.

Bedre End Rihanna - AfsluttetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang