Kapitel 6

2K 42 6
                                    

Elsker han mig? ELSKER HAN MIG???! Jeg synes egentlig at det er meget tidligt at sige det, men det er da meget sødt. "Jeg elsker også dig, Thor!" Siger jeg og lukker stille mine øjne. "DN?" Spørger Thor. "Jaa?" Spørger jeg og åbner øjnene igen. "Vil du være min? Min kæreste?" Spørger Thor. Jeg smiler og kigger op på ham. "Ja" siger jeg og kysser ham på munden. Thor smiler stort og finder sin telefon frem. Han tager et billede af os hvor han kysser mig på kinden. Han lægger det ud og slukker sin mobil. "Godnat" siger han. "Godnat" siger jeg.

*** Næste dag ***

Det er aften og i dag er gået meget hurtigt. Thor og jeg vågnede 13.30 og så snakkede vi egentlig bare med de andre, drak og var lidt oppe ved orange scene. Nu er klokken 22. Vi hører høj musik og drikker. "Jeg skal lige på toilettet" siger jeg og rejser mig. Jeg begynder at gå mod toilettet. Jeg går forbi en Camp hvor der slet ikke er nogle. Det lyder heller ikke som om at der er nogle i teltene. En hånd griber pludselig fat i mig og hiver mig ind i et telt. Jeg skriger, men en hånd sætter sig med det samme for min mund.

"Shh" siger en mand. Han er cirka 40 vil jeg gætte på. Jeg prøver at skrige og slår og sparker ud efter ham, men han er meget stærkere end mig så det hjælper ikke spor meget. Han lægger mig med besvær ned på jorden. Han fjerner hånden fra min mund. "THOOOOR!!" Skriger jeg så højt jeg overhovedet kan. "Hold nu kæft" siger han irriteret og prøver at tage min bluse af. Jeg vrider mig og sparker ud efter ham samtidig med at jeg skriger efter hjælp.

"Lig nu stille" siger han. Han trækker med meget besvær min bluse af mig og begynder at tage på mig. En tåre glider ned af min kind efterfulgt af nogle flere. Jeg skriger og sparker ud efter ham, men intet hjælper. Han skal til at åbne mine shorts da teltet bliver lynet op. Han fjerner sig forskrækket fra mig. Anthon og Lauge står ude foran teltet. "Hva' fanden?" Mumler Anthon lavt. Man kan se at han bliver sur. Han tager fat i manden og trækker ham ud af teltet. Manden prøver at flygte og slår ud efter Anthon, men Anthon er åbenbart rimelig stærk. Lauge rækker ud efter min hånd. Jeg tager imod hans hånd og han hjælper mig ud af teltet. Han tager jakken af og lægger den om mig.

Han trækker mig ind til sig. Selvom det ikke er Thor er det meget rart. Anthon finder en vagt og politiet kommer og alt muligt. "Jeg skal altså på toilettet" hvisker jeg til Lauge som stadig holder om mig. Han trækker sig ud af krammet og vi går hen mod toilettet. Lauge venter ude foran imens jeg går på toilettet. Hold kæft toiletterne er klamme! Nå, men jeg får det da ordnet. Vi går tilbage til de andre og de spørger allesammen hvad der er sket. Jeg skynder mig over til Thor og kaster mig i armene på ham. "Hvad skete der?" Spørger han. Jeg svarer ikke, men græder bare ned i hans skulder.

"Kan vi ikke gå ind i teltet?" Spørger jeg. "Jo, selvfølgelig" siger Thor og vi går ind i teltet. "Hvor er din bluse?" Spørger Thor og sætter sig ned. "Thor... Der-der var en mand der... Han prøvede at vo-voldtage mig" stammer jeg med gråd i stemmen. Thor tager armen om mig. "Hvad skete der dog?" Spørger Thor. Jeg fortæller ham alt hvad der skete.

"Jeg tror at jeg tager hjem i morgen" siger jeg. "Hvad? Hvorfor?" Spørger Thor. "Jeg skal bare have et bad. Og måske sove lidt. Jeg kommer tilbage igen" siger jeg. "Nåår... Jeg burde egentlig også få et bad" siger Thor. "Du kan bare tage med mig hjem i morgen" siger jeg. "Må jeg?" Spørger Thor. Jeg nikker og giver ham et kys på kinden. Jeg kommer i tanke om at jeg egentlig nok burde skrive til min mor. Jeg finder min telefon og skriver til hende.

Hej mor <3
Jeg kommer hjem i morgen og tager et bad og sover lidt. Jeg tager en ven med. <3

Okay skat. Jeg skal på arbejde i morgen så jeg er ikke hjemme. Har lavet lidt mad til dig som står i køleskabet. Det kan du tage med så du ikke behøver bruge så mange penge på mad <3 :)

Taak mor <3 Jeg skal altså lige snakke med dig

Okay skat. Du ringer bare.

Jeg ringer til min mor og fortæller hende det med at jeg næsten blev voldtaget og at pigerne tog hjem og så videre.

"Er du okay?" Spørger mor.

"Ja. Jeg er okay" siger jeg.

"Er politiet blevet involveret?" Spørger hun.

"Ja. De sagde noget med at vi skulle i en retsag eller sådan noget. De ville sende noget til vores adresse omkring det." Siger jeg.

"Okay. Hvordan slap du væk fra ham?"

"Nogle af Thors venner hjalp mig"

"Thor?"

"Ja. Det er ham jeg tager med hjem i morgen"

"hvem er han?"

"Det er en jeg har mødt"

"har i noget sammen eller hvad?"

"Ja. Altså. Vi er kærester"

"ej! Det skal jeg høre alt om når du kommer hjem fra Roskilde!"

"Haha. Ja, mor. Vi ses"

"vi ses skat"

"jeg elsker dig"

"jeg elsker også dig"

Bedre End Rihanna - AfsluttetWhere stories live. Discover now