Kapitel 12

1.7K 39 2
                                    

Vi hører lidt koncerter og på vej tilbage køber vi frokost. Vi tager frokosten med tilbage til campen og spiser. Vi sidder lidt og snakker og da vi alle har spist færdigt begynder vi at drikke. Jeg sætter mig bare i en af festivalstolene med noget alkohol som jeg ikke rigtig ved hvad er. "DN!" Hører jeg en råbe bag mig. Emma, Josefine, Laura og Sascha kommer løbende hen imod mig. De smider deres tasker og krammer mig. Det virker som om at Emma har glemt alt om det med Thor og jeg. Men for at være ærlig så er Emma virkelig irriterende da hun kommer tilbage. Hun går rundt og siger Hej til alle. Det er der egentlig ikke noget galt i, men bare det der med at hun tror at vi allesammen har savnet hende sygt meget. Det irriterer mig.

"Vil du være med til et spil 'Jeg har aldrig'." Spørger Lauge mig. Jeg nikker og rykker min stol over til de andre som allerede sidder i en cirkel. Emma, Sascha, Josefine og Laura er også med. "Jeg starter" siger Thor og kigger rundt på os for en form for "tilladelse". "Jeg har aldrig... Været sammen med 2 på en aften" Emma, Lauge og Anthon er de eneste der drikker. "Jeg har aldrig haft sex med en af samme køn" siger Laura. Igen drikker Emma, men så er der heller ikke andre der drikker. "Jeg har aldrig været kærester med en på grund af et væddemål" siger Teodor som sikkert god ved at det med mig og Thor var et væddemål. Han vil bare godt såre mig mest muligt. Thor drikker som den eneste og kigger ned i jorden. Der er ingen der siger noget. Jeg har lyst til at gå ind i mit telt, men hvad skulle min undskyldning være?

"Jeg har aldrig været så fuld at jeg dagen efter ikke kunne huske hvordan jeg kom hjem" siger jeg for at bryde tavsheden. Næsten alle drikker og stemningen bliver igen ligesom før. "Jeg har aldrig kysset én som jeg havde mødt samme dag" siger Jacob. Næsten alle drikker. Inklusiv mig. "Skal vi ikke lege noget andet?" Spørger Anthon. "Jo. Lad os lege Sandhed eller Konsekvens" siger Lauge. "Det er jo ikke sjovt. Der skal man ikke drikke" siger Emma. "Vi kan da bare gøre sådan at før man svarer på spørgsmålet eller gør det man skal gøre i konsekvens skal man drikke en tår" forslår jeg og alle synes at det er en god ide. Denne gang starter Anthon. "Sandhed eller konsekvens, Lauge" spørger Anthon og alle retter blikket mod Lauge. "Konsekvens" siger Lauge. Anthon tænker lidt indtil han ser ud som om at han har fået en idé. "Du skal kysse den af pigerne som du bedst kan lide" siger Anthon. "Easy" siger Lauge og tager en tår af sin øl som vi jo aftalte at man skal gøre. Jeg kigger over på Emma. Hun ser ud som om at hun er klar til at få et kys.

Lauge rejser sig. Han tænker ikke engang før han går over imod mig. Han placere to fingre under min hage og løfter mit hovede så vi kigger på hinanden. Han kysser blidt mine læber, men begynder hurtigt at gøre det mere voldsomt. Han kysser godt, men han har sikkert også kysset med en masse piger. Jeg lægger mine hænder om hans nakke og han lægger sine egne hænder på mine hofter. "Jeg tror det er nok nu" siger Thor irriteret. Han er jaloux, det er tydeligt. Jeg får det på en måde godt med det. Han sårede mig. Nu er det mig der sårer ham. Den tanke kan jeg godt lide.

Lauge sætter sig ned igen og vi leger lidt videre. Endelig bliver jeg spurgt. "Konsekvens" siger jeg modigt. "Du skaaal... Drikke 25 shots" siger Teodor og begynder at hælde små sure i nogle shotglas. 25!? Jeg synes det er rimelig mange. "Ej, Teo. Vær nu lidt sød mod hende" siger Lauge. Teodor svarer ikke. Han kigger bare irriteret på Lauge og mumler noget som jeg ikke kan høre. Han hælder de sidste shots op. Jeg har ikke lyst til at gøre det, men jeg vil ikke virke svag. Specielt ikke overfor Teodor. Så vil han bare være endnu mere efter mig.

Jeg tager en tår af min drink og sætter mig på knæ foran det lille bord med alle shotsne. "Bare begynd" siger Teodor. Jeg tager det første shot. Det går virkelig hurtigt. Hurtigere end min krop kan holde til. Jeg begynder at få kvalme ved 12. Shot eller deromkring. Jeg stopper ved nummer 20. Jeg kan virkelig ikke mere. "Svans" siger Teodor og griner som den eneste. "Nå, DN. Du skal spørge en" siger Anthon. "Teodor. Sandhed eller konsekvens" spørger jeg. "Sandhed" siger Teodor hurtigt. "Hvorfor ikke konsekvens. Tør du ikke? Er du bange?" Spørger jeg og Teodor kigger rundt på os. "Fint. Konsekvens" siger han. "25 shots" siger jeg og begynder at hælde shots op. "Nemt nok" siger han selvsikkert. Han begynder at drikke shotsne. Han stopper efter 10-12 shots. "Hvem er en svans nu?"

Bedre End Rihanna - AfsluttetOnde histórias criam vida. Descubra agora