Kapitel 31

1.2K 27 1
                                    

Han lægger sig ovenpå mig igen og kysser mig blidt. Han trækker sig igen og jeg kan med det samme mærke at han er oppe i mig. Jeg stønner lavt og lukker øjnene i af ren nydelse. Jeg stønner højere og højere og til sidst begynder jeg faktisk at blive lidt bekymret for om naboerne kan høre mig.

Thor skal til at sige noget da døren til hans værelse går op. Thor skynder sig at trække sig ud af mig og vi kigger begge over mod døren. Hans mor står i døren med to indkøbsposer og kigger på os med store øjne. "Undskyld jeg forstyrrer" siger hun og lukker hurtigt døren igen.

Jeg kigger på Thor og det eneste jeg kan tænke på er hvor akavet det der var. Virkelig. Thor smågriner bare og lægger sig ved siden af mig. Jeg lægger mit hoved på hans bryst og han kører forsigtigt fingrene igennem mit hår.

"Lauge holder fest i aften" siger Thor. "Igen" mumler jeg. "Ja. Han har fødselsdag om et par dage så vi skal nok også på strøget og købe gave" siger Thor. "Nårh" mumler jeg for mig selv.

"Det bliver holdt i bolonihaven" siger Thor. "Bolonihaven?" Spørger jeg forvirret og venter på en forklaring. "Ja. Vi kan sove derude hvis du vil" siger han. Jeg lader vær med at spørge yderligere om hvad det er.

Jeg rejser mig og tager mine trusser og bh på. Jeg smider mig ned ved siden af Thor. "Kom nu! Vi skal på strøget" siger jeg og slår blidt til hans skulder. Han sætter sig op og tager kondomet af under dynen. Han åbner vinduet og kaster det over i en busk. "Thor for fanden" griner jeg og begynder at tage mit andet tøj på.

Vi tager toget til Hovedbanegården og går derfra og over til strøget. Vi kigger lidt i nogle forskellige butikker og det ender med at vi køber noget tøj til ham og en parfume fra Ralph Lauren. Vi spiser frokost og tager derefter bare hjem.

Vi tager hjem til mig så jeg kan pakke lidt ting. Jeg pakker bare lidt make up, noget tøj til i aften, noget tøj til i morgen, tandbørste, krøllejern og en hårbørste. Vi tager hjem til Thor igen og da det bliver aften begynder vi at gøre klar.

Jeg krøller mit hår lidt og sætter det op i en høj hestehale. Jeg lægger lidt make up og tager det tøj på som jeg har pakket. Det består egentlig bare af nogle sorte jeans og en lysegrå offshoulder bluse. Thor pakker også lidt ting og derefter tager vi egentlig bare til toget til 'bolonihaven' som jeg stadig ikke ved hvad er.

Bedre End Rihanna - AfsluttetWhere stories live. Discover now