Det bliver aften og vi er allesammen mega fulde. Jeg står og danser lidt med de andre piger da Thor kommer hen til mig og lægger den ene hånd på min skulder. "Du er fucking hot" siger han i mit øre. Han er virkelig fuld. Men det samme er jeg så jeg begynder bare at grine. "Jeg har virkelig lyst til at snave med dig" siger Thor og begynder at kysser mig op af halsen. Han kysser mig på munden og jeg åbner forsigtigt munden. Vi står og kysser i ret lang tid. "Vil du med ud og gå en lille tur?" Spørger Thor. Jeg nikker og vi begynder at gå. Thor tager min hånd. Han går og synger højt og alle på vores vej kigger mærkeligt på ham.
"Det er så sørgeligt at vi skal hjem i morgen" siger jeg og kigger ned i jorden. "Jaa. Det er rigtig riiiiiip" siger Thor på en mærkelig måde og begynder lige pludselig at synge 'en dag tilbage'. "Thor. Folk synes bare at du er mærkelig" griner jeg. "Det er ligemeget. Så længe jeg er sammen med diiiig" siger Thor. "Nurh... Hvor er du sød Thor" siger jeg.
"DN?" Spørger han. "Ja, Thor?" Spørger jeg. "Har du noget med Lauge?" Spørger han. Hvad skal jeg svare til det. Jeg har jo på en måde noget med ham, men det kan jeg jo ikke sige til Thor. "Det ved jeg ikke. Måske lidt" siger jeg og bider mig i læben. "Det må du da vide" siger Thor. "Ja. Det burde jeg, men det gør jeg altså ikke!" Siger jeg og lyder mere irriteret end jeg burde. Der bliver stilhed imellem os. Jeg gaber og Thor kigger på mig. "Er du træt?" Spørger han. "En smule" svarer jeg. "Skal vi gå tilbage?" Spørger Thor og sparker til nogle sten som ligger på jorden. Jeg nikker og vi begynder at gå tilbage til vores Camp. "Hvis du vil kan vi jo sove i mit telt" siger Thor. Jeg nikker og Thor smiler svagt.
Jeg vågner ved at Thor roder i sin taske. "Godmorgen" siger jeg. "Godmorgen" siger Thor. "Øhm... DN, jeg tænkte på noget. Kan vi ikke godt prøve igen. Prøve at være kærester igen. Nu ved du jo at det ikke er et væddemål. Du ved jo godt at jeg elsker dig og har følelser for dig, og jeg tror også at du har følelser for mig, og også der i går da..." Siger Thor, men jeg afbryder ham før han siger noget dumt. "Jeg vil gerne prøve igen" siger jeg. "Virkelig?" Spørger Thor glad. Jeg nikker og Thor trækker mig ind i et langt dejligt kys. "Men hvad med Lauge?" Spørger Thor og bryder kysset. "Fuck Lauge" siger jeg og kysser ham igen.
Det bliver eftermiddag og min mor skrev til mig for et kvarter siden at hun kørte hjemmefra nu. Jeg siger farvel til de andre og får alles numre sådan så vi kan holde kontakten til hinanden. "Hvor langt har du hjem?" Spørger Thor. "Det ved jeg ikke. En halv time. 3 kvarter måske" siger jeg. "Hmm... Hvor bor du?" Spørger Thor. "Hellerup. Hvor bor du?" Spørger jeg. "Gentofte" siger han. Jeg smiler ved tanken om at vi faktisk ikke bor så langt fra hinanden som jeg havde troet.
"Jeg må hellere gå ud og vente på min mor. Hun er her nok om lidt" siger jeg. "Jeg går med dig ud." siger Thor og tager den mine to tasker og følger med mig ud. Vi står i et par minutter indtil jeg ser min mors bil komme kørende. Hun parkere og stiger ud af bilen. "Hej mor!" Råber jeg og løber over og giver hende det største kram nogensinde. "Ej, hvor har jeg savnet dig meget" siger min mor og smiler. Thor står lidt akavet et par meter fra os.
"Mor, det her er Thor" siger jeg. Thor går over og giver mor hånden. "Hej" siger han og smiler nervøst. "Hejsa Thor" siger min mor og smiler stort. Thor hjælper med at få mine ting i bilen. "Skal vi køre DN?" Spørger mor. "Ja. Jeg siger lige farvel til Thor" siger jeg og går over til Thor. "Vi skal ses en dag" siger jeg bestemt. "Ja! Vi kan lige skrive lidt sammen senere. Så kan vi finde ud af noget." Siger Thor og smiler. "Jeg kommer til at savne ikke at være sammen med dig hver dag" siger jeg trist. "Også jeg" siger Thor. "Jeg elsker dig, DN" siger han og giver mig et langt, dejligt kys midt på munden. "Jeg elsker også dig... Thor Farlov" siger jeg og smiler. "Vi ses" siger jeg og giver ham et sidste kys inden jeg sætter mig ind i bilen. Mor begynder at køre og jeg vinker til Thor lige indtil jeg ikke kan se ham mere.
ESTÁS LEYENDO
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfic**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43