Da Jose og Lauge er færdig med madden spiser vi allesammen sammen.
Da vi er færdige begynder vi at gøre klar til festen.
Thor og jeg går op på værelset.
"Hvad skal du have på?" Spørger Thor.
"Altså, jeg købte en mega flot kjole nede i byen!" Siger jeg og begynder at lede efter den i poserne."Her er den!" Siger jeg og holder den op foran Thor.
Han nikker svagt.
"Er den ikke flot?" Spørger jeg.
Thor nikker og smiler.
Thor går over og leder efter noget tøj og imens klæder jeg om."Klæder den mig ikke?" Spørger jeg og drejer rundt foran ham.
"Jo. Men det ville klæde dig mere hvis du ikke havde noget på" smiler han.
"Hvor er du pervers" griner jeg og slår ham blidt på skulderen.
"Ej, du er mega lækker" siger han og smiler.Jeg stiller mig foran spejlet og smiler.
Kjolen er beige, stram og kort.
Den er faktisk så kort at den kun liiiige dækker min røv."Er den ikke lidt kort?" Spørger jeg.
"Det er lækkert" siger Thor og stiller sig ved siden af mig.
"Det vil du synes indtil der er en anden dreng der begynder at lægge an på mig" siger jeg og smågriner.
"Det er fint nok så længe du ikke længer an på dem" siger Thor.
Jeg smiler og giver ham et kys på kinden.Jeg tager noget makeup på og glatter mit hår.
Derefter tager jeg nogle beige sko som matcher til kjolen, som jeg også købte i byen."Er du klar? Gæsterne kommer om lidt" siger Thor.
"Ja, jeg er klar" siger jeg og smiler.
"Godt" siger Thor og smiler.
"Du ser godt ud" siger han og placere hænderne på min røv.
Jeg smiler og placere mine læber på Thors."Jeg elsker dig" siger Thor.
"Jeg elsker også dig" siger jeg og smiler.
Vi går ned til de andre og tager noget at drikke.
Ikke lang tid efter kommer de første gæster, men det er ikke nogle jeg kender.Der kommer en høj, lyshåret dreng over til mig.
"Hey. Hvad hedder sådan en smuk pige som dig?" Spørger han og smiler.
"Jeg hedder DN" siger jeg og smiler tilbage.
"Mhm... sødt navn" siger han og smiler.
"Tak" siger jeg og rødmer."Skal du ikke have noget at drikke?" Spørger han.
"Jo tak" siger jeg og smiler.
Han går og kommer tilbage lidt efter med to drinks.
"Forresten, jeg hedder Andreas" siger han og smiler.
Jeg smiler og tager imod den ene drink."Du er smuk" siger han og smiler.
"Tak" Siger jeg og smiler tilbage.
Glassene klirrer mod hinanden da vi skåler og vi begge tager en tår.Andreas kigger på mig i lidt tid og kysser mig.
Jeg bliver så overrasket at jeg ikke gør modstand.
Først da han trækker sig lidt siger jeg noget.
"Jeg har altså en kæreste" siger jeg irriteret.
Jeg stiller mit glas på kommoden ved siden af mig, og går væk.Jeg går over til Anthon og lægger den ene hånd på hans skulder.
"Har du set Thor?" Spørger jeg.
"Ja. Jeg har lige set ham gå ovenpå" siger Anthon.
"Tak" siger jeg og går op ad trappen.Jeg går ind på vores værelse da jeg regner med at han er derinde.
Rigtig nok, sidder han på sengen.
"Hej" siger jeg lavt.
Han svarer ikke.
"Er der noget galt?" Spørger jeg.
"Nej. Ikke andet end at jeg lige har set dig snave med en anden" siger Thor.Jeg siger ikke noget.
Jeg står bare i fuldstændig tavshed.
"Hvis du ikke har noget at sige så gå" siger Thor vredt.
"Men... Thor det var ikke meningen" siger jeg.
"Klart" siger han."Thor..." siger jeg lavt.
Jeg går over til ham og sætter mig ved siden af ham.
Jeg kysser ham på kinden, men han skubber mig blidt væk.
Jeg rejser mig og sætter mig på hans skød.
Jeg tager armene om nakken på ham og skal til at kysse ham.
"DN, jeg gider ikke det der!" Siger han og skubber mig hårdt væk.Jeg sætter mig på den anden side af sengen, med ryggen til ham.
"Undskyld" siger jeg lavt.
"Undskyld, undskyld, undskyld. Jeg er virkelig ked af det Thor" siger jeg.
"Det okay" siger han lavt.Jeg smiler og går over til ham igen.
"Vil du med ned?" Spørger jeg.
Thor nikker og tager min hånd.
Vi går nedenunder og tager noget at drikke.
Vi sidder lidt i sofaen og snakker med nogle andre, da Munke kommer ind.
"Hvad fuck laver i herinde? Skal i ikke med ud?" Spørger han.Jeg kigger spørgende på Thor.
Han nikker og vi går med de andre ud.
De sidder allesammen ved en bænk og drikker.
"Jeg har kæresteparret med" siger Munke og sætter sig.
Jeg smiler og Thor tager armen om mig.
Thor sætter sig ved bænken og jeg sætter mig på hans skød, da der ikke er andre steder jeg kan sidde."Vi skal lave en eller anden leg" siger Anthon.
"Ja! Hvad med ølstafet?" Udbryder Teodor.
"Ja!" Siger alle vi andre.
Lauge deler os op på to hold.På det ene hold er mig, Josephine, Munke og Anthon, og på det andet hold er Thor, Emma, Teodor og Lauge.
Vi stiller os op på to rækker med cirka 20 meters afstand fra bænken.
På bænken står der 8 plastikkrus - et til hver - fyldt op med forskellige shots.Jeg stiller mig bagerst på vores hold da jeg helst ikke vil være ene der starter.
Jeg tæller efter ved det andet hold og kommer frem til at jeg skal løbe mod Teodor.Munke og Emma, som er de forreste, begynder at løbe.
Da de når hen til bænken tager de et krus hver og bunder.
Vi er rimelig lige hele vejen igennem.
Det bliver min tur og jeg løber så hurtigt jeg kan.
Jeg kommer langt foran Teodor som stadig er nede ved starten da jeg er ved bænken.Jeg tager et krus og bunder.
Derefter spurter jeg tilbage.
Jeg bliver mødt af stor jubel fra mit hold.
"Ååh, godt løbet!" Siger Munke og giver mig highfive.
Jeg smiler og kigger på Teodor som stadig er igang med at drikke.Da han kommer ned til os andre går jeg over til ham og klapper ham på skulderen.
"Hva' så svans?" Spørger jeg.
Teodor kigger irriteret på mig og skubber til mig på en venskabelig måde."Ej, godt kæmpet" siger jeg og trækker ham ind i et kram.
"Så, så Teo. Ikke noget med at stjæle min dame vel" siger Thor der er kommet over til os.
Jeg trækker mig fra Teo og lægger armene om Thors nakke.
Jeg giver ham et stort kys.
"Vil du med indenfor igen?" Spørger Thor.
Jeg nikker og vi går begge indenfor.Thor trækker mig med op på værelset.
Han låser døren og går hen til mig.
Han tager armene om mig og smiler.
"Hvad så?" Spørger jeg og smiler.
"Ikke noget" siger han.Han kysser mig på halsen og placere hænderne på min røv.
"Du er mega smuk" siger han.
Jeg smiler for mig selv og kigger på ham.Thor trækker kjolen af mig og kigger på min krop.
"Wow, frækt" siger han da han ser undertøjet.
Jeg smiler og trækker Thors trøje af.
Jeg knapper hans bukser op og han hjælper mig lidt med at få dem af.Han åbner min bh og smider den på gulvet.
Han kysser mig igen på halsen.
Han trækker lige så stille min g-streng ned og skubber mig blidt ned i sengen.Jeg trækker Thors boxers af og smider dem på gulvet.
Han rækker ud efter sin taske og hiver en pakke kondomer op.
Han rækker pakken til mig og smiler frækt til mig.
"Vil du?" Spørger han.Jeg tager et af kondomerne og giver ham det på.
Han ser virkelig ud til at nyde det.
Han lægger sig over mig og trænger lige så stille ind i mig.
YOU ARE READING
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfiction**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43