Kapitel 1

4.2K 47 2
                                    

Vi var lige kommet ind på festivalen. Emma, Josefine, Laura, Sascha, Oliver, Mathias og min bedste ven Jacob og mig. Vi var igang med at sætte vores telte op. Vi havde 3 telte i alt så Emma, Josefine og jeg delte et telt, Laura og Sascha delte et og så delte Oliver, Mathias og Jacob et.

Jeg er den eneste af os som aldrig har været her før, men det er fint nok. Jeg har jo de andre. I campen ved siden af vores er der et par drenge. De er også i gang med at sætte telte op. Endelig blev vi færdige med at sætte teltene op. Vi sætter os i nogle camping stole. Oliver finder nogle øl frem og stiller dem i midten af os. Imens finder Laura en højtaler frem og sætter noget musik på.

"Skal du have en øl?" Spørger Oliver. Jeg når ikke at svare før han rækker en øl hen til mig. Jeg tager imod den og åbner den. Jeg tager en tår og kigger mig over skulderen. Drengene i den anden Camp sidder også og drikker øl. Der kommer en sang på som Josefine godt kan lide. Jeg ved ikke hvad den hedder eller hvem der har lavet den, men den er da rimelig god.

Drengene i campen ved siden af begynder at synge med. De rykker deres stole over til os så vi sidder i en stor cirkel allesammen. De præsentere sig selv og det samme gør vi. "Sandhed eller konsekvens, Emma?" Spørger Josephine pludselig og tager en tår af sin øl. "Emh... Konsekvens" siger hun. "Okay" siger Josephine og går over og hvisker noget i øret på Emma. "Ej, må vi andre ik vide det?" Spørger en ad drengene fra den anden Camp. Emma rejser sig og går over til én der vidst nok hedder Leif eller sådan noget?

Hun trækker trøjen af ham og kigger på hans mave. Hun smiler og sætter sig tilbage. "Sandhed eller konsekvens, Thor?" Spørger Emma. Thor? Hvem er det nu det er? "Konsekvens" siger ham der Leif som så egentlig nok hedder Thor. "Hmm... Du skal få skrevet 'jeg er Thor Farlov' på din mave" siger Emma. Mathias finder en sprittusch frem kigger rundt på os. "Hvem vil have æren?" Spørger han. "Jeg synes DN skal gøre det!" Siger Sascha og alle retter deres blikke imod mig.

"Nej, glem det" siger jeg og kigger på de andre. "Kom nu!" Siger Mathias og rækker mig tuschen. Jeg sukker, rejser mig og tager imod tuschen. Jeg går over til Thor og tager proppen af tuschen. Jeg skriver 'jeg er Thor Farlov' på hans mave og sætter proppen på igen. "Tak smukke" siger Thor og smiler til mig. Jeg smiler tilbage og sætter mig ned igen.

Det bliver aften og vi begynder at blive lidt sultne. Det er varmt så vi går allesammen rundt i shorts. Vi går lidt rundt indtil vi finder et sted hvor man kan købe nogle okay billige burgere. Vi køber så der er nok til vores Camp og Thors Camp da vi har lovet også at tage med til dem. Vi tager maden med tilbage og sætter os ned. Vi spiser og drikker noget alkohol.

Bedre End Rihanna - AfsluttetOnde histórias criam vida. Descubra agora