I dag holder "vi" fest igen.
Vi skal lige om lidt nede og købe alkohol sammen.
Klokken er omkring 16."Skal vi ikke bare gå nu?" Spørger Anthon.
"Jo, jo" siger Teodor, som sidder med sin mobil.
Vi tager allesammen sko på og begynder at gå ned i byen.Thor går sammen med Emma bagerst.
Jose og Lauge går sammen hånd i hånd.
Drengene går sammen og jeg går bare sådan lidt for mig selv.
En gang imellem kigger jeg bagud på Thor og Emma.
De går og griner, og skubber venskabeligt til hinanden.
Det gør mig inderligt jaloux, selvom jeg godt ved at de bare er venner, men alligevel...Vi kommer til et supermarkedet og går derind.
Drengene beslutter hvad vi skal have, og det er egentlig også fint nok med mig.
Da vi står i kø til at betale står Thor og Emma igen sammen."Du er mega sød jo" overhører jeg Emma sige.
"Det er du da også smukke" hører jeg Thor sige.Det giver et lille stik i mit hjerte.
Thor plejer altid at kalde mig smukke.
Og nu kalder han Emma for det.
Jeg kommer til at tænke på at Emma også var vild med Thor da vi var på Roskilde Festival her for 2 måneder siden.
Det gør mig bare meget mere bekymret.-
Festen er godt i gang, men jeg nyder det ikke rigtig.
Hele aftenen har jeg holdt øje med Emma og Thor.
Lige nu står de bare ovre i hjørnet og snakker.De får øje på mig og kommer med det samme over til mig.
Thor sætter sig ved siden af mig og Emma sætter sig ved siden af Thor.
"Hvad så?" Råber Thor for at overdøve musikken."Vi skal lige have et selfie!" Udbryder Emma.
Hun er meget fuld.
Men det er Thor slet ikke.
Hun holder telefonen oppe og vi smiler alle tre.
Lige idet hun tager billedet kysser Thor hende på kinden.Note:
Yes, yes i får endnu et kapitel allerede.
2 KAPITLER TILBAGE
YOU ARE READING
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfiction**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43