2 streger. Jeg kigger op på Thor. "Fuck" siger han lavt. "Bare rolig, vi kan jo altid få en abort" siger Thor. "Hvis min mor finder ud af at jeg er gravid vil jeg sikkert aldrig nogensinde få lov til at se dig igen" siger jeg lavt idet jeg hører klokken ringe. "Efter skole kommer jeg hjem til dig, okay?" Spørger han. Jeg nikker svagt.
Jeg pakker testen ind i noget papir og smider den ud. "Vi ses senere" siger Thor og kysser mig på panden. "Vi ses" siger jeg og går hen mod min klasse. Resten af dagen tænker jeg ikke på andet end den forbandede positive graviditetstest.
-
I sidste time skal vi have idræt. Vi går ned i omklædningsrummet som ligger i kælderen. Pigerne og drengene klæder selvfølgelig om hver for sig så jeg går ind i pigernes omklædningsrum. Jeg skynder mig at skifte og går ud på græsplænen hvor vores idrætslærere står.
Da alle er kommet ud fra omklædningsrummene begynder vi med opvarmning. Derefter spiller vi fodboldkamp og får hele timen til at gå med det. Vi går allesammen i bad og klæder om og så skynder jeg mig ellers bare hjem. Jeg skriver til Thor at han bare kan komme hjem til mig og få minutter efter står han ude foran min hoveddør. Jeg lukker ham ind og han tager sine sko af.
"Har du tager den anden test?" Spørger han. "Nej, jeg ville vente til du kom" siger jeg. Thor nikker svagt og giver mig et langt kys på munden. Vi går sammen ud på toilettet og jeg tager testen. Efter et minuts-tid kigger jeg på testen. "Den er positiv" siger jeg lavt. Jeg glider langsomt ned på gulvet og begraver mit ansigt i mine hænder.
"Vi kan ikke få et barn DN. Det KAN vi ikk" siger Thor. "Hvis vi får et barn hvad skal jeg så gøre med min musik?" Fortsætter han. "Ja, hvad med mig?" Spørger jeg irriteret og kigger op på ham. "Du skal fandme ikke være bekymret for din musik for hvis vi fik et barn ville jeg være den eneste af os der passede det! Du ville bare gå til fester hele tiden med dine fucked up venner!" Siger jeg og rejser mig op.
Thor kigger overrasket på mig. "Jeg bliver så træt af dig nogengange! Du er så egoistisk at jeg er ved at brække mig over dig!" Råber jeg. "Hvis jeg er så egoistisk hvorfor dropper du mig så ikke bare?! Så kan du kneppe med Anthon. Igen" siger Thor. Det sidste siger han meget lavt. Jeg sukker irriteret. "Gå" siger jeg lavt, men stadig højt nok til at han kan høre det. "Med glæde" siger Thor og går.
Jeg begynder at kunne mærke hvordan tårerne triller ned ad mine kinder. Jeg tager min mobil og skynder mig ud ad døren og ned på apoteket. Jeg går over til hylden hvor jeg ved at der er fortrydelsespiller. Jeg tager en pakke og går op til disken. Jeg betaler og skynder mig hjem igen. Jeg tager to piller og sluger dem med noget vand.
Jeg sætter mig frustreret ned i sofaen. Thors ord kører rundt inde i mit hoved. "Så kan du kneppe med Anthon. Igen" jeg ved ikke om han kun sagde det fordi at ham var sur eller fordi at han rent faktisk tror at jeg har haft sex med Anthon.
JE LEEST
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfictie**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43