Det er nu fredag og Lauge holder fest i dag. Hele ugen har Anthon og jeg opført os som kærester. Men det er vi ikke. Ikke endnu. Jeg har slet ikke snakket med Thor siden vi "slog op". Jeg er ikke gravid mere. Heldigvis.
"Det bliver en mega fed fest!" Siger Anthon. Vi går hånd i hånd hen mod Lauges hus. "Ja. Lige bortset fra at Thor nok vil være der" sukker jeg. "Fuck Thor" siger Anthon bare. Han har ret. Jeg skal bare glemme Thor. Det er egentlig ikke fordi at jeg er så ked af det. Jeg er mere sur på Thor.
Vi når endelig frem til Lauges hus. Vi går indenfor og bliver mødt af alle de andre. Jeg får med det samme øje på Thor som sidder og snakker med en jeg ikke kender. Han kigger over mod os og vi får øjenkontakt. Jeg kigger hurtigt væk igen. Lauge kommer hen og giver Anthon et kort kram. "Det er sgu meget godt gået at du har stjålet Thors dame" smågriner Lauge. Anthon smiler svagt og kigger ned på mig.
"Nå, skal i have en drink?" Spørger Lauge. "Ja" siger Anthon med det samme. Vi går med Lauge ind i køkkenet hvor alt alkoholen står. "Hvad skal du have DN?" Spørger Anthon. Jeg kigger lidt på udvalget. "Bare giv mig en sommersby" siger jeg. Anthon rækker mig en sommersby. Jeg åbner den og tager den første tår.
"Kom" siger Anthon og trækker mig med ind i stuen. Musikken er høj og lugten af røg blander sig med lugten af alkohol. Vi står og danser lidt tæt op ad hinanden. Anthon tager fat i min arm og trækker mig helt ind til sig. Han placere sine hænder på min numse og begynder at kysse mig op ad halsen.
Han trækker sig lidt væk fra mig og smiler svagt. Han tager min hånd og trækker mig ud af mængden af de dansende, fulde mennesker. Han trækker mig med op ad trappen og ind på et værelse.
Thors synsvinkel
"Er der nogle af jer der har set DN?" Spørger jeg og sætter mig ned ved siden af Lauge. "Hun ligger sikkert og knepper med Anthon" siger Teodor. Jeg kigger irriteret på ham. "Sorry mate, men jeg tror altså at Teo har ret" siger Lauge.
Jeg ryster svagt på hovedet. "Nej. Det tror jeg ikke" siger jeg. "De jo ikke engang kærester" fortsætter jeg. "Nej, men nu er det jo heller ikke fordi at Anthon kun har sex med dem han er kærester med" siger Jacob. Han har ret. Anthon har sex med mange piger, men jeg tror virkelig ikke at han har sex med DN.
DN's synsvinkel igen
Anthon tager fat om mig og kysser mig på halsen. Han kysser mig derefter på munden. Et langt, varmt kys. Han trækker mig med over mod sengen uden at bryde kysset. Han vælter mig ned i sengen og lægger sig halvt ovenpå mig. Han kysser mig igen på halsen. Han tager den ene hånd op under min bluse og rører ved mine bryster. Ikke ligesom når Thor gør det. Thor gør det ligeså forsigtigt og blidt, men Anthon gør det voldsom. Ikke sådan så det gør ondt. Bare sådan. Ja, voldsomt.
Han sætter sig op og trækker min bluse af. Det er nu jeg er sikker på at vi snart skal have sex. Han tager også sin egen trøje af. Han kysser min hals endnu en gang. Denne gang kysser han helt ned til kanten af min bh. Han trækker mine shorts ned og smider dem ned på gulvet. Alt vores tøj er hurtigt kommet af. Anthon finder et kondom frem og tager det på. Han lægger sig til rette ovenpå mig og få sekunder efter kommer han ind i mig.
Jeg stønner højere og højere for hvert øjeblik der går. Til sidst stønner jeg så højt at jeg faktisk er bange for om de kan høre det nedenunder til trods for den høje musik. Anthon smider sig ved siden af mig og kigger smilende på mig. "Tak" siger han. "For hvad?" Smågriner jeg. "Tak for fantastisk sex" siger han. Jeg smiler for mig selv og lægger mig ind til ham. Jeg lægger mit hoved på hans bryst.
"Det føles mærkeligt" siger jeg. "Hvad?" Spørger Anthon forvirret. "Det føles mærkeligt at have sex med dig istedet for Thor" siger jeg. Anthon siger ikke noget. "Skal vi gå ned til festen igen?" Spørger Anthon. "Ja" siger jeg og sætter mig op. Jeg tager alt mit tøj på og det samme gør Anthon. Vi går nedenunder og går over til de andre i sofaen.
"Skal i være med til S, P eller K?" Spørger Lauge. "Altid" siger Anthon og smiler. "Okay. DN. S, P eller K?" Spørger Lauge. Jeg tænker mig lidt om før jeg svarer. "S" siger jeg. Lauge tænker sig lidt om før han stiller mig et spørgsmål. "Hvem er bedst i sengen? Anthon eller Thor?"
TILFØJ MIG PÅ SNAP BOISGIRL.WP
YOU ARE READING
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfiction**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43