Kapitel 25

1.3K 33 6
                                    

"Hey DN!" Råber en efter mig. Jeg regner med at det er Thor, men da jeg vender mig om ser jeg Benjamin. Åh gud. Benjamin. Min gamle nabo og barndomsven som jeg var forelsket i, i 2 år. Lige dér foran mig. "Øh... Hej" råber jeg for at overdøve musikken. "Ej hvor er det lang tid siden" siger han og smiler. Jeg nikker og smiler tilbage.

"Vil du med udenfor. Og snakke lidt" spørger han. Jeg nikker og vi går ud i baghaven. "Så... Hvordan går det?" Spørger Benjamin. "Det går meget godt. Hvad med dig?" Spørger jeg. "Jooo, det går også meget godt. Jeg har jo lige fået kørekort" siger han og smiler. Nååårh ja. Han er et år ældre end mig. Så han er lige fyldt 18. Og jeg bliver snart 17.

Vi sætter os på en bænk som står i haven og snakker lidt. "Hvordan kunne du egentlig genkende mig derinde?" Spørger jeg forvirret. "Jeg har da ændret mig en del" fortsætter jeg. "Hm... Det er slet ikke fordi at jeg stalker dig på Facebook og instagram" siger han og kigger flovt ned i jorden.

Jeg smågriner og kigger på ham. Han kigger op så vi kigger Hinanden i øjnene. Han kommer langsomt tættere på mig. Han skal til at kysse mig da jeg vender kinden til så han kysser mig på kinden istedet. Han kigger forvirret på mig. "Du er virkelig sød og sådan, men... Jeg har en kæreste" siger jeg. "Nååårh... Hvem?" Spørger han. Jeg rejser mig og går hen til Thor med Benjamin i hælene.

"Benjamin, det her er Thor. Thor, det her er Benjamin" siger jeg. De hilser på hinanden og Thor kigger lidt underligt på mig. "DN, jeg skal lige spørge dig om noget" siger Thor og rejser sig. Vi går lidt væk fra de andre. "Er du okay? Det lignede at du var sur eller sådan noget da du gik" siger Thor. "Jeg er helt okay" siger jeg og smiler. "Godt. Og ehm... Hvem er ham der?" Spørger Thor og peger på Benjamin.

"Det er min gamle nabo" siger jeg. Thor kigger på Benjamin som snakker med de andre. Jeg lægger mærke til at Thor knytter næverne. "Du er vel ikke jaloux?" Spørger jeg. Thor kigger på lig og lægger hænderne på mine hofter. "Jeg er bare så bange for at miste dig" hvisker han. "Det skal du ikke være bange for" siger jeg og smiler. Thor trækker mig ind til sig og vi står og holder om hinanden i lang tid.

Vi bliver afbrudt af Benjamin som kommer over til os. "Øhm... Jeg bliver desværre nødt til at gå. Vi ses vel på et tidspunkt" siger Benjamin og giver mig et kram. "Vi ses" siger jeg og smiler svagt.

Bedre End Rihanna - AfsluttetWhere stories live. Discover now