Kapitel 22

1.3K 34 5
                                    

Der vare flere timer før jeg falder i søvn og da jeg vågner igen er Thor allerede vågen. "Godmorgen" siger jeg og strækker mig. "Godmorgen. Tak for i går" siger Thor og smiler frækt til mig. Jeg kommer i tanke om det der skete. "Thor. Vi skal købe en graviditetstest" siger jeg og rejser mig op. Jeg tager nogle shorts og en croptop på. "Kom nu" siger jeg til Thor som stadig ligger i sengen. Han rejser sig og skynder sig at tage noget tøj på.

Vi går ned ad en gade hvor der ligger nogle kioske. Vi går ind i en tilfældig butik og kigger lidt rundt. "Det ser ikke ud som om at de har nogen" siger Thor og går mod udgangen. "Måske har de nogle ved kassen" siger jeg og hiver ham tilbage. "Så gå op og spørg" siger han. "Kan du ikke gøre det?" Spørger jeg.

Thor går op mod kassen og spørger på engelsk om de har en graviditetstest. Manden som står bag kassen kigger på mig og går så om på det jeg vil tro er lageret. Han kommer tilbage igen og ryster på hovedet. Vi går ud af butikken og ind i en anden. Vi finder dem efter at have kigget i lidt tid. Thor tager 2 og går op til kassen. Han betaler og vi går tilbage til hotellet. På gangen møder vi de andre som er på vej ned for at spise morgenmad.

"Hvor har i været henne?" Spørger Anthon. "Vi skulle lige købe noget" siger Thor. De andre får hurtigt øje på de to graviditetstester Thor har i hånden. "Hvad er det?" Spørger Lauge og tager dem. "Er du gravid?" Spørger Lauge og kigger på mig. "Det er ligesom det vi ikke ved!" Siger jeg irriteret. Lauge giver dem tilbage til Thor.

"Skal i med ned og spise morgenmad?" Spørger Munke. "Vi skal lige... Ordne noget" siger Thor og jeg tror godt at de ved at han hentyder til testene. "Vi kommer ned bagefter" siger Thor og låser op til vores værelse. Jeg tager de to tester og går ud på badeværelset. Jeg tisser på dem (det lyder lidt mærkeligt. Ahaha) som man jo skal og lægger dem ved siden af vasken.

Jeg vasker hænder og går ud til Thor. Han sidder på sengen og kigger ned i gulvet. "Har du gjort det?" Spørger han og rejser sig. Jeg nikker og vi venter i lidt tid indtil vi tror at de er færdige. Vi går sammen ud på badeværelset. Thor går helt over og kigger på dem. "Hvad siger den?" Spørger jeg nervøst. Han kigger på mig med et alvorligt udtryk i ansigtet.

Jeg går over ved siden af ham og kigger. De er begge to positive.

Bedre End Rihanna - AfsluttetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang