Kapitel 26

1.4K 39 2
                                    

Så snart Benjamin er gået kommer der et par drenge hen til os som jeg ikke kender. "Hey Thor!" Siger den ene. De giver ham et kort kram hver og kigger studerende på mig. "Er det din dame?" Spørger én af dem. "Ja" siger Thor og lyder mere stolt end jeg havde regnet med. Han tager den ene arm om min talje og den anden fletter han ind i min.

"DN, det her er Jonas, Daniel, Christian og Rasmus" siger Thor. "Hej" siger jeg genert og smiler svagt. Thor står og snakker lidt med dem. "Thor. Jeg tror at jeg tager hjem nu" siger jeg. "Du kan sove hos mig!" Skynder Thor sig at sige. "Det er min søsters fødselsdag i morgen så jeg må nok hellere komme hjem" siger jeg. "Kan du godt selv finde hjem? Eller skal jeg følge dig?" Spørger Thor. "Jeg kan godt selv finde hjem" siger jeg. "Okay. Vi ses vel på et tidspunkt" siger han og lægger hænderne på mine hofter. Jeg nikker og smiler.

Thor trækker mig ind i et langt, dejligt kys. "Vi ses" siger jeg da jeg trækker mig fra kysset. Jeg forlader huset og med lidt besvær finder jeg hjem. Da jeg kommer hjem går jeg ind på mit værelse. Jeg finder gaven til Emilie frem. Jeg mangler stadig at pakke den ind og skrive et kort. Jeg giver hende noget make up som jeg ved at hun har ønsket sig.

Jeg pakker gaven ind, skriver et kort og lægger den ind i skabet igen. Jeg går ud og børster tænder og går i seng.

Jeg bliver vækket tidligt næste morgen. "DN, du skal stå op" siger siger min mor lavt. Jeg gnider mig i øjnene og rejser mig. Jeg tager tøj på og rer mit hår. Jeg tager gaven i skabet og går ud i køkkenet hvor alle de andre sidder. "Tillykke med fødselsdagen søs" siger jeg og giver hende gaven. "Tak" siger hun og begynder at åbne den. "Ej tusind tak" siger hun og trækker mig ind i et kram. Vi begynder at spise noget morgenmad da min mobil ringer.

Jeg kigger på displayet. 'Thor❤️' står der med store bogstaver. Jeg tager den og tager telefonen op til øret.

"Hej Thor"

"Hej smukke. Jeg tænkte på om du ville lave noget sammen i dag?"

"Jeg skal i Tivoli med min familie. Min søster har jo fødselsdag"

"Nåårh. Men så ses vi"

"Nej nej. Du kan bare kommer med?"

Jeg kigger over på min mor som nikker.

"Må jeg gerne det?" Spørger Thor

"Ja"

"Okay. Hvad tid?"

"Bare kom herover ved 11-tiden eller sådan noget"

"Okay. Vi ses. Jeg elsker dig smukke"

"Jeg elsker også dig!"

Bedre End Rihanna - AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora