Jeg begynder at tage mit tøj på igen. Thor kommer ind på værelset. Han smider sig i sengen og kigger på mig mens jeg tager tøj på. "DN?" Spørger Thor. "Jaaa?" Spørger jeg og sætter mig ned på sengen. "Vil du med til Spanien?" Spørger Thor. "Øh... Bare os to eller?" Spørger jeg. "Nej. Dig, mig, Anthon, Lauge, Teodor, Munke og Maria" siger Thor. Jeg sætter mig helt op ad ham.
"Hvem er Maria?" Spørger jeg. "Det er Munkes kæreste" Siger Thor. "Okay. Hvor lang tid? En uge? Hvornår?" Spørger jeg. "En uge. Vi tager afsted på fredag" siger han. "Hvordan kan det være at jeg også lige pludselig skal med?" Spørger jeg forvirret. "Emma kunne ikke komme med alligevel" siger han. Jeg gætter på at han mener Emma, som i Remees datter. Jeg ved nemlig at de er rimelig gode venner med hende.
"Jeg kan snakke med min mor om det når de kommer hjem i morgen" siger jeg. "Kan du ikke ringe nu?" Spørger Thor. "Okay" siger jeg og finder min mobil frem. Jeg ringer til min mor og efter at have diskuteret med hende i en halv time får jeg endelig lov. "Jeg må godt" siger jeg glad. "Fedt!" Siger Thor og giver mig et kys. "Anthon holder også fest i aften og jeg sagde at vi ville komme" siger jeg. Jeg nikker og smiler. Klokken bliver 18.00 og vi begynder at lave noget mad.
Da vi har spist gør vi os klar til at tage hjem til Anthon. "Jeg går lige i bad" siger jeg. "Kan jeg tage et bagefter?" Spørger Thor. "Du kan da bare gå med nu" siger jeg. Thor kigger overrasket på mig, men nikker så. Vi går ud på badeværelset. Jeg tager mit tøj af og det samme gør Thor. Jeg lægger to håndklæder frem til når vi er færdige og tænder for vandet.
Vi stiller os ind i badet. Det er lidt akavet i starten, men det bliver hurtigt bedre. Jeg tager noget shampoo i håret efterfulgt af balsam og en shower gel. Jeg træder ud af badet og vikler håndklædet om mig. Jeg tørrer mit hår og Thor kommer også ud ad badet.
Jeg tørrer mig helt og går ind på mit værelse. Jeg tager noget almindeligt sort undertøj på, en grå top og nogle sorte, stramme læderbukser og stiller mig foran spejlet. (Se outfitet på billedet øverst.) Thor har bare taget sorte bukser og en hvid T-shirt. Han stiller sig bag mig og tager armene om mig. Jeg tager min telefon og tager et billede i spejlet. Jeg lægger den tilbage og vender mig om og giver ham et kæmpe kys. Jeg hopper op og vikler benene om ham. Han holder mig oppe samtidig med at vi kysser.
Thor sætter sig i sengen så jeg sidder på hans skød. "Vi bliver nødt til at gå nu" hvisker Thor. Jeg rejser mig og tager min lille skuldertaske. Jeg tager min telefon og nøgler ned i og går ud og tager mine sorte stiletter på. Thor tager sko på og vi vi begynder at gå. Vi går hånd i hånd og et stykke tid efter er vi hjemme hos Anthon.
"Heeeey!" Siger Anthon da vi træder ind ad døren. Han giver os et kram hver og vi går med ind i stuen. Der er allerede kommet en masse mennesker. Der lugter af alkohol i stuen og musikken er så høj at man bliver nødt til at råbe for at kommunikere. Thor tager min hånd og trækker mig med hen til bordet med alkohol.
"Skal du have noget at drikke?" Spørger Thor. "Nej" siger jeg. Thor tager noget til sig selv og tager min hånd igen. Jeg går med Thor ind gennem en døråbning. Vi kommer ind i et rum hvor der står to sofaer. Musikken er ikke så høj herinde men den er stadig høj. Munke, Anthon, Lauge, Teodor og nogle piger sidder i sofaen.
Vi sætter os ned ved siden af de andre. "Hey DN!" Siger Teodor. Han ser at jeg ikke har noget at drikke og rækker mig derfor en dåse. Den er allerede åben og den lugter stærkt. Jeg tager en lille tår af den og tager derefter en stor én. "Hvad siger i til S, P eller K?" Spørger Anthon. Vi vil allesammen gerne lege S, P eller K så vi begynder bare. "Teodor, S, P eller K?" Spørger Anthon. "K" siger Teodor og tager en tår af sin øl. "Okay. Du skal... Snave Louisa" siger Anthon. Teodor rejser sig og går ind i det andet lokale. Han går over til en pige og begynder at kysse hende. "Ej! Det er Kasper" siger Thor da Teodor er kommet tilbage. Thor rejser sig og går ind i det andet rum. Han går over til en høj dreng, med blond hår. "Hm... DN. S, P eller K?" Spørger Teodor. "S" siger jeg og frygter spørgsmålet.
"Hvem var din første gang med?" Spørger han. Alle kigger på mig og venter på svar. "Thor" mumler jeg lavt. "Hvad?" Spørger Teodor. "Thor" siger jeg højt og tydeligt. Teodor begynder at grine og kigger på Thor som stadig står og snakker med ham der Kasper. "Hey Thor!" Råber Teodor så alle kan høre det. Thor kigger på Teodor. "DN har ringet. Hun vil godt have sin mødom tilbage!" Råber Teodor. Thor kigger mærkeligt på ham og kigger derefter på mig. Han vender sig bare om og snakker videre.
Jeg stiller min dåse på bordet og rejser mig. Jeg går ud i gangen og går ind på det som jeg regner med er badeværelset. Jeg gætter rigtigt og låser døren efter mig. Jeg stiller mig foran spejlet. Tårerne glider ned ad mine kinder. Jeg ved ikke hvorfor. Det gør de bare. Jeg begynder at få det dårligt og falder ned på knæ foran toilettet.
Jeg føler at jeg skal kaste op, men der kommer ikke noget. Jeg rejser mig igen. Jeg vakler hen mod vasken igen. Jeg har det som om at jeg er fuld bare værre. Men jeg kan jo ikke være fuld. Jeg har jo ikke drukket noget. Jeg kommer i tanke om den drink jeg fik. Den drink Teodor gav mig.
YOU ARE READING
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfiction**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43