Kapitel 5

2.2K 42 2
                                    

Det er en fanside for Anthon og Thor som har skrevet kommentaren. Jeg kigger over på Thor. Han sidder også med sin mobil. Det ligner at han læser noget. Hans ansigtsudtryk ændrer sig fra glad til sur. Han begynder at skrive og slukker derefter sin mobil. Jeg kigger ned i min skærm. Der kommer en ny kommentar frem. Fra Thor. Han har tagget personen som der skrev det der med om han ikke kunne finde en der vare pænere end mig. Derefter står der

Man skulle ikke tro at du var fan når du kan skrive sådan noget om én vi kan lide. Som JEG kan lide. Vi har ret til at være forelskede og dele billeder af en pige uden af folk skal hate på hende og skrive ting som du gør. Jeg er vild med DN og hun er helt fantastisk. Hun er på ingen måde grim eller noget. Og hvis du synes at hun er det kan du bare lade vær med at kommentere opslaget og bare ignorere det :))

Jeg smiler for mig selv. Hvor er han sød. "Hvorfor smiler du sådan?" Spørger Thor. "Jeg læste bare lige din kommentar til det her billede" siger jeg. "Nåår..." Siger Thor og smiler. "Du er sød" siger jeg. "Du er også sød" siger Thor og giver min hånd et klem.

Det bliver aften. Vi har drukket, danset, snakket, leget lege og hørt musik. Det har alt i alt bare været en mega fed aften. Nu er klokken 00.30 og vi er vidst alle ved at gå i seng. "Thooaaar?" Spørger jeg Thor. "Jaaaaaa?" Siger Thor og kigger på mig. "Kan jeg godt sove med dog i dit teeeeelt?" Spørger jeg. "Jaaaaaa, det kan du gooooodt" siger Thor og smågriner. Vi har snakket på den måde hele aftenen. Og det værste af det hele er faktisk at ingen har os har fået SÅ meget at drikke. Jeg føler mig faktisk sket ikke beruset og det virker heller ikke som om at Thor er den mindste smule beruset.

"Skal vi så gå i seeeeeeen nuuuuu?" Spørger Thor. "Jaaaa, det kan vi daaaaa gooooodt" siger jeg og går ind i teltet. Thor siger godnat til Anthon, Lauge, Maxi, Carlo, Teo, Munke, Jacob, Jacob, Mathias og Oliver. Derefter går han med ind i teltet. Han smider blusen og skal også til at smide bukserne. "Jeg går altså lige ind og henter min egen dyne."

"Nej. Jeg skal nok gøre det" siger Thor og går ud af teltet og ind i mit. Han kommer tilbage med min dyne og pude. Han giver mig puden og lægger dynen over mig. "Hvor er min mobil?" Spørger Thor og leder imellem sine ting. "Den er her" Siger jeg og rækker den til ham. Jeg fjerner dynen og sætter mig op. "Har du en t-shirt jeg må låne til at sove i?" Spørger jeg.

"Kan du ikke bare sove i bh?" Spørger Thor. "Det er ikke rart at sove med bh på" klager jeg. "Så må du jo sove uden" siger Thor og smiler lumsk til mig. "Thoooooor!" Siger jeg. "Hvad?" "Måske når vi har lært hinanden bedre at kende" siger jeg og smiler. "Jeg glæder mig til at vi lærer hinanden bedre at kende så" siger Thor og kigger drømmende på mig. "Den der t-shirt der?" Siger jeg.

"Nåår ja. Sorry" siger Thor og begynder at rode i sin taske. Han kaster en sort T-shirt over til mig. "Kig væk" siger jeg. Thor kigger væk men alligevel vender jeg ryggen til ham. Jeg trækker blusen over hovedet og smider den på jorden. Lige idet jeg smider min bh bliver teltet lynet op og Anthon stikker hovedet ind. Jeg skynder mig at dække mig til med dynen men jeg er sikker på at han alligevel nåede at se noget.

"Hvad vil du?" Spørger Thor og vender sig om mod Anthon. "Jeg ville bare lige sige godnat igen" siger Anthon uden at fjerne øjnene fra mig. "Godnat!" Siger Thor irriteret. Anthon kigger på Thor og griner svagt. Han lyner igen og går hen til de andre. "Hun var fucking nøgen" griner Anthon. "Så du noget?" Spørger Lauge. "Ja ja. Jeg så masser" griner Anthon.

Jeg kigger på Thor. "Det der var virkelig pinligt" siger jeg. Thor griner bare. "Er du slet ikke misundelig?" Spørger jeg. "Hvorfor skulle jeg være det?" Spørger Thor forvirret. "Anthon så mine bryster og du gjorde ikke" smågriner jeg. "Nåår... Det... Det fint nok" siger Thor. "Er du sikker?" "Nej, ik rigtig" siger Thor. Jeg smågriner og fjerner dynen. Thor kigger bare på mig med åben mund. Jeg griner igen og tager Thors t-shirt på. Han tager sine bukser af og jeg tager også mine af.

Jeg putter mig ned under dynen. Helt ind til Thor. "DN" siger han. "Hvaaaad?" Spørger jeg og kigger på ham.

"Jeg elsker dig"

Bedre End Rihanna - AfsluttetМесто, где живут истории. Откройте их для себя