Kapitel 15

1.7K 43 7
                                    

Da vi har været på stranden et stykke tid tager Thor og jeg hjem til mig. Da vi træder ind ad døren rammer duften af bøf mine næsebor. "Hej unger!" Råber min mor inde fra køkkenet. Jeg tager mine sko af og går ind til hende. "Hej" siger jeg. "Har i hygget jer?" Spørger hun. "Ja. Meget" siger jeg. Vi går hen mod mit værelse. "Vi spiser om lidt" siger min mor inden jeg lukker døren til værelset. "Hvad skal vi så lave nu?" Spørger jeg. Thor har allerede smidt sig i sengen. "Hvad med det her?" Spørger han og trækker mig ned i sengen. Jeg sætter mig ovenpå Thor og kysser ham på munden.

Han lægger sine hænder på min ryg og kører dem længere og længere ned indtil de til sidst er på min røv. Døren til mit værelse går op og min lillebror kommer ind. "Ad! I snavede!" Siger han. Selvfølgelig så højt at alle kan høre det. Jeg tror at jeg glemte at fortælle det, men jeg har 3 søskende. Min søster Emilie på 14 - snart 15, min halvstorebror Daniel på 19 og min lillebror Elias på 7. Det var så Elias der kom ind der. "Gå!" Siger jeg irriteret. Elias lukker døren igen. Jeg kan høre at han løber rundt og råber "DN og En eller anden snaver, DN og En eller anden snaver" det er faktisk lidt sjovt og sødt, men det er også virkelig irriterende. Jeg kigger på Thor som bare griner af hele episoden.

Døren bliver igen åbnet. Denne gang af Daniel. "Der er mad" siger han og kigger længe på Thor. Alt for længe. Thor og jeg rejser os og sætter os ud til bordet. Thor og jeg sidder ved siden af hinanden. Det er nok også bedst nu hvor min skøre familie er her. Mor giver os noget mad op på vores tallerkener. "Hvad skal du så i sommerferien Thor?" Spørger min mor. "Øhm... Jeg skal være sammen med nogle venner... Og forhåbentlig også DN. Og så skal jeg til Belgien og besøge min far" siger Thor. "Bor din far i Belgien?" Spørger min mor overrasket. "Ja! Jeg er halv belgier" siger Thor og smiler. "Det vidste jeg ikke engang" siger jeg og smiler til Thor.

"I snakkede måske ikke sammen før i begyndte at snave eller hvad?" Spørger Daniel. Noget at det mest upraktiske han kan spørge om. "Helt ærligt! Gider du lige?" Spørger jeg irriteret. Hvis jeg var Thor ville jeg virkelig være nervøs lige nu, men Thor tager det egentlig meget pænt. Han joker bare lidt med det. "Det er jo svært at snakke når man har tungen inde i en andens mund" siger Thor og det synes selv mor var sjovt. Elias griner også, men jeg tror ikke at han forstår det. Han griner bare fordi at vi andre griner. Thor lægger hånden på mit lår under bordet. Jeg får kuldegysninger af hans berøring og vrider mig svagt i sædet.

"Er der noget galt?" Spørger min mor. "Nej" svarer jeg hurtigt og spiser videre. "Har du nogle søskende, Thor?" Spørger min mor. "Nej. Det er bare mig og min mor" siger Thor og smiler. "Jeg ville ønske at det også var sådan her" mumler jeg og kigger på Daniel, Emilie og Elias. "Du er faktisk rigtig ond lige nu" siger Emilie og smiler. "Tak og Illigemåde" siger jeg og smiler tilbage.

Da vi har spist færdigt spørger mor om vi vil med ud og gå en tur. Hvorfor ikke? Vi har ikke andet at lave. Vi tager sko på og går en tur. Thor fletter sine fingre ind i mine. Jeg kigger ned på vores hænder og smiler. "Nurh" siger Emilie som går bag os. Jeg smiler endnu mere og klemmer blidt Thors hånd. Vi går forbi en slikbutik hvor de også har is.

"Skal vi have is?" Spørger min mor. Vi svarer hurtigt ja og går ind i isbutikken. Vi vælger hver især en is og går op for at betale. Mor skal til at finde sin pung frem, men Thor er hurtigere end hende og lægger en 200 krone seddel på disken. Han får byttepenge og vi går ud af butikken. "Thor. Du havde altså ikke behøvet at betale for det" siger min mor. "Jo. Jeg vil gerne!" Siger Thor bestemt. "Nej. Her tag du de her penge" siger mor og rækker Thor 200 kroner. Thor skubber mors hånd tilbage som tegn på at hun skal beholde dem. Mor lægger bare pengene ned i sin pung igen.

"Moar? Kan Thor måske sove hos os? Hvis han vil" spørger jeg. Jeg kan godt se på min mor at hun er lidt skeptisk omkring det med at jeg drenge sovende, men hun kan umuligt sige nej efter alt det Thor har gjort af søde ting. "Ja. Selvfølgelig må han det"

Lige en hurtig besked: jeg ved godt at Thor har to søskende, men i denne historie er han enebarn :) Bare hvis der var nogle som skulle kommentere på det. Btw så er jeg på vej til Tyskland nu og er dernede om 5 timer så jeg skriver nogle kapitler som kommer ud når jeg er dernede

HUSK AT LIKE

Bedre End Rihanna - AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora