Kapitel 41

1.1K 36 7
                                    

Jeg kigger lidt rundt på de andre. "Anthon" siger jeg efter lidt tid. "Åhhh! Så havde i altså sex! Jeg sagde det jo!" Udbryder Teodor. Jeg kigger flovt ned i gulvet og vi fortsætter med legen.

-

Det begynder at blive sent og vi har efterhånden drukket virkelig meget. "Jeg går lige ud og får noget luft" siger jeg til Anthon. Han nikker og jeg går ud foran huset. jeg sætter mig på trappen og ikke så lang tid efter kommer Teodor ud til mig.

Han sætter sig ned ved siden af mig og tager en pakke smøger frem. han tager en i munden og tænder den. "Vil du have en?" spørger han og rækker mig en. På grund af alkoholen - og også fordi at jeg er lidt dum xD - siger jeg ja.

Jeg tager et lille sug og begynder med det samme at hoste voldsomt. Teodor griner bare ad mig. "Man skal lige vænne sig til det" griner han. "Jeg tror ikke at det lige er mig at ryge" siger jeg og smiler svagt. Jeg skal til smide den væk da Teodor stopper mig.

"Nej, nej. Den er for god til bare at smide væk" siger han. Han slukker den og lægger den ned i pakken igen. Jeg kigger underligt på ham, men begynder så at grine. "Hvorfor er du pludselig sådan mod mig?" spørger jeg. "Hvad mener du?" spørger Teodor.

"Du hader mig jo" siger jeg og smågriner. "Hm... Du er vel ikke så slem" siger han og smiler for sig selv. "Men hvorfor var du sådan mod mig?" spørger jeg. "Det ved jeg ikke helt" siger han.

"Du er lidt mærkelig" smågriner jeg. Teodor smågriner og kigger mig ind i øjnene. "På den gode måde?" spørger han. "Ja. På den gode måde" siger jeg og smiler.

"Hvad er det egentlig der foregår?" spørger han. "Hvad?" spørger jeg forvirret. "Altså jeg mener sådan... først er du kærester med Thor og så skifter du bare lige pludselig over til Anthon" siger han og kigger på mig.

"Er det et væddemål eller sådan noget?" Spørger Teodor. "Nej!" Siger jeg hurtigt. "Hvorfor slog dig og Thor egentlig op?" Spørger han. Jeg bider mig blidt i læben og kigger på Teodor. "Fordi jeg var gravid" siger jeg.

"Hvad?!" Udbryder Teodor glad. "Ej hvor er i heldige!" Siger han glad. "Jeg VAR gravid" siger jeg og lægger tryk på var. "Jeg tog sådan en fortrydelsespille" siger jeg. "Hvad? Hvorfor?" Spørger han og lyder som om at hans liv er slut.

"Er du klar over hvor stor en mulighed det er!" Siger han. "Kunne du forstille dig Thor som far?" Spørger jeg med hævede øjenbryn. "Nej, ikke rigtig" siger Teodor.

Han rejser sig og slukker sin cigaret. "Skal du med indenfor?" Spørger han. "Ja" siger jeg og rejser mig. Vi går indenfor og danser lidt sammen.

Anthon kommer over til mig. "Skal vi snart gå?" Spørger han. Jeg nikker svagt. "Vil du sove hos mig?" Spørger Anthon da vi kommer udenfor. "Jaa" siger jeg. Jeg hopper op på Anthons ryg og hviler mit hoved på hans skulder. Han bærer mig det meste af vejen hjem til ham.

Vi går ned i kælderen hvor hans værelse er. Jeg smider mig træt i sengen. "Vil du låne noget til at sove i?" Spørger Anthon. "Det er ikke nødvendigt" siger jeg. "Jeg kan bare sove i trusser" siger jeg. "Og ikke andet?" Spørger Anthon forventningsfuldt. "Ja" mumler jeg. "Hygge" siger Anthon og smågriner.

"Anthon, jeg magter ikke at tage mit tøj af" siger jeg træt. Anthon går over til kanten af sengen. Han trækker mine shorts af og tager derefter min bluse og min bh af. Han lægger forsigtigt dynen over mig. "Godnat DN" siger han og giver mig et kys på panden. "Godnat, Anthon Edwards Knudtzon" siger jeg og smiler for mig selv.

SYNES LIGE AT I SKAL OVERVEJE HVOR MANGE KAPITLER JEG FAKTISK HAR LAGT OP I DAG! VÆR TAKNEMMELIGE! Nu går jeg i seng, godnat.

Add mig lige på snap: boisgirl.wp 10hi

Bedre End Rihanna - AfsluttetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang