Kapitel 23

1.4K 33 13
                                    

"Jeg vil ikke have et barn" mumler jeg lavt, men Thor hører det alligevel. "Bare rolig. Vi får det fjernet når vi kommer hjem" siger Thor og omfavner mig. Vi krammer i lang tid. "Skal vi gå ned til de andre?" Spørger Thor. Jeg nikker og vi går ned i restauranten. Vi tager noget mad og sætter os ned til de andre.

De udveksler blikke og kigger på os. "Hvad sagde testen?" Spørger Anthon. Thor og jeg kigger på hinanden, men siger ikke noget. "Den var positiv" siger Thor lavt. De andre kigger lidt overrasket på hinanden, men begynder så at smile. "Ååh, Farlov skal være far" siger Anthon og klapper Thor på skulderen. Jeg tror godt selv at Anthon kan høre hvor forkert det lyder. Thor som far? Og mig som mor? Det kommer sgu aldrig til at gå.

"Vi har tænkt os at få det fjernet" siger Thor. Maria kigger på ham. "Hvad? Hvorfor?" Spørger hun overrasket. "Fordi... Vi er kun 16. Vi er jo slet ikke klar til at få et barn" siger Thor. "Hvad hvis i aldrig får chancen igen?" Spørger Maria. "Hvis du blev gravid ville du så beholde barnet?" Spørger Thor. Maria kigger på Munke og derefter på Thor igen. "Nej. Det tror jeg ikke at jeg ville" siger hun.

Vi spiser videre i stilhed. Da vi har spist går vi en tur oppe i nogle bjerge. "Vi skal have et billede til insta" siger Anthon da vi står på et bjerg. Han tager sin telefon frem og tager et billede af os. Derefter tager vi et selfie hvor vi allesammen er på.

Da vi har gået lidt rundt går vi tilbage til hotellet. Klokken er 13 så vi skal ned og spiser frokost. Da vi har spist bliver vi enige om at gå på stranden. Thor og jeg går op på værelset og klæder om. Vi går på stranden og bader. "Prøv lige at se hendes røv" siger Anthon og peger på en pige som står et stykke væk fra os. Thor, Lauge og Teodor kigger over på hende. Lauge og Teodor kigger hurtigt væk igen, men Thor bliver ved med at stirre på hende. Det pisser mig virkelig af. Især fordi at hun har en meget pænere krop end mig.

Hun kigger over på os og vinker til Thor. Thor vinker tilbage og hun begynder at komme hen til os. Hun kommer over til os og begynder at snakke med Thor på engelsk. Hun kigger på mig og sender mig sådan er irriteret blik. Det irriterer mig så meget at Thor snakker med hende så jeg går hen imod dem og lader som om at jeg træder på noget. "Av av av av" udbryder jeg og holder hånden for mig fod.

Thor kommer med det samme hen til mig. "Hvad sker der?" Spørger han. "Jeg trådte på et eller andet" siger jeg. Thor løfter mig op og bærer mig ind til land. Han lægger mig på mit håndklæde og kigger lidt på min fod. "Det ser ikke ud som om at der er noget" siger han. "Men det gør virkelig ondt" lyver jeg. "Måske burde vi finde en læge" siger Thor. "Nej, nej, nej. Det behøver vi ikke" siger jeg. "Det kan være at det er noget farligt. Der er masser af farlige dyr hernede" siger han. Jeg sukker og kigger på pigen. Hun er gået tilbage til sin familie.

"Jeg trådte ikke på noget" sukker jeg. Thor kigger forvirret på mig. "Det irriterer mig bare at du snakker med hende der" siger jeg. "DN, du skal ikke bekymre dig om hende. Den eneste jeg kan lide er dig" siger han og lægger sig ned ved siden af mig. "Hvorfor kiggede du så meget på hendes røv?" Spørger jeg. "Der er forskel på at have en flot krop og have en flot personlighed. Du har begge dele" siger Thor og smiler. "Men det havde hun også" siger jeg. "Nej! Jeg har jo sagt at den eneste jeg kan lide er dig" siger Thor igen. "Okay så" siger jeg. "Skal du med ud i vandet igen?" Spørger Thor. "Nej. Jeg tror bare at jeg soler mig lidt" siger jeg. "Okay" siger Thor og rejser sig op.

Han går ud i vandet til de andre og pigen kommer igen hen til ham. Han siger noget til hende og hun går tilbage til sin familie. Jeg smiler og lukker øjnene i.

Bedre End Rihanna - AfsluttetWhere stories live. Discover now