"Har vi noget vand?" Spørger jeg. "Ja, inde i teltet" siger Thor. Jeg rejser mig og går ind i teltet for at tage noget vand. Thor kommer også derind. "Jeg vil altså ikke komme imellem dig og Emma. Hvis det altså var mig I snakkede om" siger Thor. "Det gør du ikke Thor" siger jeg. "Er du sikker?" Spørger Thor og tager armene om mig. Jeg nikker. "Godt" siger Thor. Vi står og kigger på hinanden. "DN. Det er måske lidt underligt at sige det her. Jeg mener, vi mødte hinanden for første gang i går, men. Jeg kan virkelig godt lide dig" hvisker Thor. "Jeg kan også godt lide dig. Rigtig meget" siger jeg og smiler.
Jeg trækker mig fra Thor og tager en vand. Jeg åbner den og tager en tår. "Må jeg få noget?" Spørger Thor. Jeg nikker og rækker ham flasken. Vi går ud af teltet og sætter os ned. Anthon og de andre sidder og griner lavt imens de kigger på Thor og jeg. "Hvad er der?" Spørger jeg forvirret. "Leif er vidst ved at blive forelsket" siger Lauge. Thor rødmer og kigger irriteret på dem. Jeg griner bare svagt og lægger mit hoved på Thors skulder.
Endelig kommer de andre tilbage. Men de har ikke Emma med. "Hvor er Emma?" Spørger jeg. "Hun er ovre ved udgangen. Vi skulle hente hendes ting for hende" siger Josephine. "Tager hun hjem?" Spørger jeg. "Ja. Og det gør mig, Laura og Sascha også. Men vi kommer tilbage på onsdag" siger Josephine. "Ej, seriøst? Så nu tager i hjem bare på grund af at Emma bliver sur? Som hun jo altid gør!" Siger jeg irriteret og rejser mig op. De kigger bare koldt på mig og går ind i deres telte.
Jeg sætter mig ned og sukker. Fedt. Mine fire bedste veninder forlader mig på Roskilde Festival. Bare fordi at én af dem bliver sur. "Vi bliver her" siger Oliver og hentyder til ham, Mathias og Jacob. Jeg svarer ikke men kigger bare ned på mine hænder. Der er ingen af os der siger noget. Jeg hører en lynlås og kigger over mod teltet. Josephine kommer ud med Emmas og sine egne ting i favnen. Hun bukker sig ned og samler Emmas højtaler op.
"Men vi ses" siger hun og går hen mod udgangen. Der er ingen der svarer hende. Alle sidder bare og kigger ned i jorden. Sascha og Laura kommer ud af det andet telt. De ser lidt gladere ud end Josephine. Og det ligner heller ikke at de er sure på mig, de kommer ihvertfald over og giver mig et farvel-kram. "Vi ses" siger de og smiler. De går hen mod udgangen og vinker til os.
Vi sidder lidt i stilhed. Jeg kigger op. Alle kigger på mig. Jeg sukker og går ind i mit telt. Jeg sætter mig ned og mærker lige så stille tårerne glide ned ad mine kinder. Teltet bliver lynet op. "Er du okay?" Spørger Thor. "Ser det ud som om at jeg er okay?!" Spørger jeg irriteret. Thor sætter sig ned ved siden af mig og tager en arm om mig. "Vi havde glædet os så meget til denne her uge... Og... Og så tager de bare hjem midt i det hele" siger jeg og putter mig ind til Thor.
Thor siger ikke noget. Han klemmer mig bare ind til sig. Han giver mig et blidt kys på kinden og tager min hånd. "Du er rigtig sød" hvisker jeg. "Du er sødere" hvisker Thor tilbage. Jeg kigger på Thor. Han kigger også på mig. Han smiler svagt og rykker sit hovede tættere på mit. "Du er så smuk!" Siger Thor. Jeg smiler og Thor placere blidt sine læber på mine.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Фанфик**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43