Kapitel 2

2.4K 45 5
                                    

Jeg slår langsomt øjnene op. Hold kæft hvor har jeg ondt i hovedet. Jeg blev godt nok fuld i går. "Hey smukke" siger en ved siden af mig. Jeg vender mig forskrækket om og møder Thors søde blågrønne øjne. "Jamen Hej" siger jeg og smiler. Jeg kan godt huske at jeg sov i Thors telt. Jeg kan bare ikke huske hvorfor. "Hvad er klokken?" Spørger jeg. "Den er 11" siger Thor. Jeg gaber og rejser mig op. Jeg har kun bh og nogle shorts på.

"Du ser rimelig godt ud" siger Thor og kigger på min krop. "Illigemåde" siger jeg og fniser. Jeg tager en bluse på og går ud af teltet. Anthon og nogle af de andre sidder ude foran. "Hej" siger Anthon overrasket. "Hej" siger jeg og smiler svagt. Thor kommer også ud af teltet. Han har taget noget tøj på og har en bunke klistermærker i hånden. "Vil i med ud og sætte klistermærker op?" Spørger han. "Jeg vil gerne" siger jeg og tager nogle af klistermærkerne. Vi går allesammen med ud og sætter klistermærker forskellige steder.

Thor tager et klistermærke og sætter det på mine bryster ;) Jeg griner og kysser ham på kinden. Vi går tilbage til campen. Vi sætter os ned og snakker og drikker lidt. "Vi skal lige have et billede til insta" siger Anthon og finder sin telefon frem. "DN! Kom!" Siger Thor. Jeg går over til ham og han klapper på sine lår som tegn på at jeg skal sætte mig. Jeg griner og sætter mig på hans skød.

Thor kigger og peger på klistermærker på mine bryster og Anthon tager et billede og lægger det op på sin Instagram. Der kommer rimelig mange kommantarer hvilket undrer mig rimelig meget. Så mange følgere kan han da heller ikke have? Jeg går ind på hans profil på min egen telefon. Han har fucking 150.000 følgere?! Og Thor har 137.000?! Hvad fanden?

"Hvorfor har i så mange følgere?" Spørger jeg forvirret. De andre begynder at grine af mig. Hvad er det der er så sjovt? "Hvad?" Spørger jeg forvirret. "Vi har været med i x-factor? Citybois" siger Anthon. "Ej! Er det jer?!" Spørger jeg overrasket. "Så ved jeg da at hun ikke kun interessere sig for mig fordi at jeg er kendt" griner Thor.

"DN? Kan vi godt lige snakke sammen?" Spørger Emma. "Øh... Ja" siger jeg forvirret og følger med hende lidt væk fra de andre. "Hvad fanden laver du DN?!" Spørger hun surt. "Hvad?" Spørger jeg forvirret. "Tror du ikke at jeg har set hvordan dig og Thor flirter med hinanden? Jeg har jo sagt at jeg kan lide ham!" Siger Emma irriteret. "Du har skudt ikke sagt at du kan lide ham!" Siger jeg. "Jo! Du ville vide det hvis ikke du havde travlt med at snakke om Thor!" Siger hun. "Jeg kan da også godt lide ham! Og det er ikke min skyld at han bedre kan lide mig end dig!" Siger jeg højt. Lidt for højt. De andre kigger ihvertfald over på os. "Du er nok den værste veninde! Noglesinde!" Siger Emma og vender sig om. Hun går væk og forsvinder i mængden af mennesker.

Jeg går over til de andre og de kigger allesammen forvirret på mig. "Hvad skete der?" Spørger Josephine. Jeg svarer ikke og sætter mig på en festivalsstol. Sascha, Laura, Josephine, Oliver, Mathias og Jacob går allesammen i den retning som Emma gik. Så nu sidder jeg her. Med Citybois og deres venner.

Bedre End Rihanna - AfsluttetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant