Kapitel 14

2.1K 37 2
                                    

Da mor og jeg kommer hjem skriver jeg til Thor og aftaler at han kommer herhjem i morgen. Derefter kører mig og mor ud og spise og da vi kommer hjem går jeg i seng. Det har virkelig været den bedste uge nogensinde.

Jeg vågner tidligt. Klokken halv 10. Ja, det er tidligt for mig, hehe. Thor kommer klokken 11 så jeg har cirka halvanden time til at gøre klar. Jeg starter med at gå i bad. Da jeg kommer ud af badet tager jeg tøj på, lægger lidt makeup, fletter mit hår i en løs fletning og til sidst rydder jeg op på mit værelse. Jeg når lige at rydde helt op da mor kalder.

Jeg går ud til hende i køkkenet. "Jeg tror at Thor er kommet" siger hun. Jeg smiler stort og går ud og åbner. Thor står ude foran med en buket blomster og en lille æske. "Hej smukke" siger han og giver mig et kys på munden. "Hej skat" siger jeg og smiler. Han træder indenfor og tager sine sko af. Han følger efter mig ind i køkkenet. "Hej Thor" siger min mor. "Hej. Jeg har taget noget med til dig" siger Thor og rækker min mor buketten med blomster. "Ej Thor. Det havde du ikke behøvet. Tusind tak!" Siger hun og smiler stort.

Thor og jeg går ind på mit værelse. "Jeg har selvfølgelig også noget til dig" siger han og tager den lille æske og rækker den til mig. "Ej, tak Thor" siger jeg og åbner spændt æsken. Der ligger en halskæde nede i med et lille sølvhjerte som vedhæng. "Tak Thor" siger jeg og smiler. "Prøv at læs hvad der står på den!" Siger han. Jeg kigger på det lille hjerte.

Jeg elsker dig DN!
- Din Thor

Står der med bittesmå bogstaver. "Jeg elsker dig Thor" Siger jeg og kysser ham på munden. "Jeg elsker dig mere" siger Thor og holder om mig. "Vil du lige hjælpe mig med at få den på" siger jeg. "Selvfølgelig" siger Thor og hjælper mig med at få den på. "Hvad skal vi lave?" Spørger jeg. "Det ved jeg ikke. Vi kan tage på strøget. Eller stranden" siger Thor. "Hvad med begge dele?" Spørger jeg. "Okay. Strøget først?" Spørger Thor. Jeg nikker og vi går ud til min mor. "Vi tager på strøget og på stranden bagefter" siger jeg. "Det helt fint. Bliver du og spiser, Thor?" Spørger mor. "Øh... Ja, hvis jeg må" siger han. "Selvfølgelig må du det" siger min mor og smiler. Jeg pakker hurtigt mit badetøj, et håndklæde, mobil, pung og rejsekort. Vi tager sko på og går hen mod stationen.

Cirka et kvarter efter er vi i København. Vi går rundt i butikkerne, men køber ikke rigtig noget. Vi går forbi Rundetårn og jeg får selvfølgelig den idéer gå derop. "Skal vi ikke gå op i Rundetårn? Jeg har aldrig været deroppe før" spørger jeg og kigger på tårnet. "Okay" siger Thor. Vi går derind og betaler. Vi går hånd i hånd op ad. Vi går op af en trappe og så en lidt mindre én før vi når helt op.

Jeg går hurtigt over til hegnet og kigger ud over København. "Kig lige" siger Thor. Jeg kigger på ham. Han står med sin telefon rettet mod mig. Jeg smiler og hører lyden af at ham tager et billede. "Du skal også være med på billedet" siger jeg. "Okay. Vi kan spørge nogen om de kan tage et billede" siger Thor og kigger sig omkring. "Kan du tage et billede af os?" Spørger Thor en dame som står med et lille barn. "Sorry, What?" Spørger hun forvirret og kigger på Thor. "Can you take a picture of us?" Spørger Thor. Damen nikker og tager imod Thors mobil. Thor stiller sig over ved siden af mig og tager armen om min talje. Damen tager et billede og giver Thor sin mobil tilbage. "Thank you" siger Thor og smiler. Vi står lidt og kigger indtil vi går ned igen.

Da vi kommer ned igen spiser vi frokost og derefter køber Thor noget badetøj og et håndklæde til når vi skal på stranden. "Skal vi tage på stranden nu?" Spørger Thor. Jeg nikker og vi begynder at gå. Jeg lader bare Thor føre an da je ikke aner hvor vi skal hen. Et stykke tid efter er vi på en strand. Der er et lille toilet hvor vi går ind og skifter. Da vi kommer ud igen peger Thor over mod vandet. "Er det ikke Lauge, Teo og Anthon?" Spørger Thor. "Det tror jeg" siger jeg. "Skal vi gå ned til dem?" Spørger Thor. Jeg nikker og vi løber ud i vandet til dem. "HEEEEY THOOOR!!!" Råber Anthon. "Har du hende med på slæb igen?" Spørger Teodor og sukker. Seriøst? Hvad er det han har imod mig? "Kan du ikke bare lade hende være? Hun har ikke gjort dig noget!" siger Thor irriteret. Teodor ruller øjne og går lidt dybere ud. "Flot halskæde" siger Anthon og kigger på mig. Han lægger sikkert kun mærke til den fordi at den hænger lige over mine bryster, Ahaha. "Tak" siger jeg og smiler. "Er det Thor der har givet dig den?" Spørger Lauge. Jeg nikker og Thor trækker mig ind til sig. Vi bader lidt indtil vi allesammen går op. Vi ligger lidt og snakker og soler os. 2 piger på 15-16 år vil jeg gætte på kommer over til os med en mobil i hånden. "Hej" spørger den ene meget nervøst. "Ej, hvor er det vildt at møde jer!" Siger den anden meget selvsikkert og meget oppe og køre. "Må vi godt få et billede med jer?" Spørger hun. "Ja, Selvfølgelig" siger Anthon. Pigen giver sin mobil til Lauge. Thor og Anthon stiller sig på hver deres side af pigerne og Lauge tager et billede. "Tusind tak" siger pigen og tager sin mobil igen. "Thor, du har en virkelig lækker mave" fortsætter hun og kører sin ene hånd op af Thors mave. Hun kigger på mig og smiler flabet. Thor lægger sig ned ved siden af mig. "Du skal ikke tage dig af det. Nogle fans af bare syge i knoppen" siger Thor og jeg griner lidt af den talemåde han bruger. 'Syg i knoppen' Anthon som har hørt hvad Thor sagde bryder ind. "Ja! Nogle fans er virkelig grænseoverskridende" siger han og Thor nikker forstående. "Altså værre end det der" siger Anthon og kigger på mig.

Det gør mig lidt urolig. Thor kunne selvfølgelig ikke finde på at være mig utro. Ikke når han er ædru ihvertfald, men hvem ved hvad han kunne finde på når han er fuld?

Bedre End Rihanna - AfsluttetWhere stories live. Discover now