Da vi kommer hjem er klokken 19.00. Thor og jeg går ind på mit værelse. Jeg sætter mig i sengen. Thor går lidt rundt og piller ved de mange ting jeg har stående rundt omkring. Han smider sig i sengen og jeg putter mig ind til ham. "Hvad skal vi lave?" Spørger jeg. "Bare ligge her. Helt tæt" siger Thor og jeg smiler på grund af hans svar. "Nej, Thor! Jeg vil lave noget sjovt" siger jeg efter at vi har ligget et stykke tid og sætter mig ovenpå hans bryst.
Jeg rækker ud efter Thor telefon og går ind på kameraet. Jeg tager en masse selfies og tager også nogle billeder af Thor. Thor tager telefonen fra mig og lægger den på bordet. Han tager mine hænder og trækker mig ned til ham. Han giver mig et kys på panden og derefter et på munden. "DN?" Spørger Thor og kigger på mig. "Ja?" Spørger jeg og tager en hånd igennem hans hår. "Er du jomfru?" Spørger han. Hvor kom det spørgsmål lige fra? "Ehm... Ja?" Siger jeg undrende. "Hvorfor?" Spørger jeg. "Ikke for noget. Det er bare rart at vide" siger Thor.
"Min mor og Emilie og Elias tager til Sverige i morgen tidlig. Hvis du vil kan du blive sovende her en gang til. Så har vi hele huset for os selv" siger jeg. Thor nikker og smiler. "Hvad med Daniel?" Spørger Thor. "Han tager til Tyskland med nogle venner" siger jeg og bider mig i læben. "Okay. Fedt!" Siger Thor. Vi kommer til at tænke på at hvis Thor skal sove her to dage i træk og måske længere tid så skal han have sine ting. Da klokken kun er 19.20 tager vi hjem til Thor for at hente hans ting.
Vi kommer frem til en rød lejlighedsblok. Vi går ind og går op på 1. Sal. Thor åbner døren og træder ind. En dame kommer ud og siger Hej til os. "Jeg sover hjemme hos DN i dag og i morgen" siger Thor. "Okay" siger Thors mor. Jeg hilser på hans mor og vi går ind på Thors værelse. Det er enormt rodet. Det eneste der ikke er rodet er hans seng.
Jeg sætter mig på sengen imens Thor pakker sine ting. "Jeg skal nok rydde op når du skal herhjem næste gang" siger Thor og smiler. Jeg tror ikke rigtig på det, men det siger jeg selvfølgelig ikke. Thor bliver færdig med at pakke. Vi går ud af hans værelse. "Vent! Jeg Har glemt noget" siger Thor og går tilbage på sit værelse. Jeg kigger ind på værelset og ser at Thor smugler en pakke kondomer ned i sin taske.
Jeg smiler for mig selv, men bliver samtidig lidt nervøs. Har han tænkt sig at vi skal have sex? Det må han jo. Ellers ville han vel ikke tage dem med. Jeg ved virkelig ikke om jeg er klar, men Thor er jo mega sød mod mig og han ville nok acceptere det hvis jeg sagde at jeg ikke var klar. Jeg lader som om at jeg ikke ser at han tager dem ned i tasken da jeg helst vil undgå at snakke om emnet.
Da vi kommer tilbage ser vi to film og spiser slik. Halvvejs inde nummer 2 film falder jeg i søvn op ad Thor. Jeg vågner klokken 9. Det vil sige at mor, Emilie og Elias allerede er taget afsted. Det er Daniel dog ikke. Han kører først klokken 10.
Jeg sætter mig op i sengen og strækker mig. Jeg fjerner dynen og opdager at Thor har taget mine bukser, bluse og bh af og har givet mig en T-shirt på. Jeg rejser mig og går ud i køkkenet da jeg gætter på at Thor måske er der. Han er ihvertfald ikke på værelset eller i stuen. Rigtig nok. Han står lænet op ad køkkenbordet med sin mobil i den ene hånd og et glas vand i den anden. Han stiller glasset og lægger sin mobil da han ser mig.
"Godmorgen smukke" siger han. "Godmorgen" siger jeg og sætter mig op på køkkenbordet. Thor stiller sig foran mig imellem mine ben og kysser mig. Jeg vikler mine ben om ham og han løfter mig op. "Hvad skal vi lave i dag?" Spørger jeg. "Hm... Fisetorvet?" Spørger Thor. Jeg nikker og roder lidt i Thors hår. Vi laver noget morgenmad og da vi har spist gør vi os klar og tager toget til København.
Vi går på Fisketorvet og som det allerførste går vi ind i H&M. Jeg finder nogle bluser, nogle bukser og en kjole som jeg gerne vil prøve. Thor bærer det da vi går hen mod prøverummene. Der er et ledigt som jeg kan bruge. "Kom" siger jeg til Thor. "Du kan bare komme med ind" siger jeg og Thor går med ind i prøverummet. Han sætter sig ned på en stol som står derinde. Jeg tager mine bukser og min bluse af og prøver kjolen. "Hvad synes du?" Spørger jeg Thor. "Hm... Den klæder dig. Men det ville klæde dig mere hvis du tog den af igen" siger Thor. Jeg griner og tager kjolen af igen for at prøve det andet tøj.
Jeg står i undertøj og skal til at prøve det ene par bukser da Thor tager fat i min hånd. Han trækker mig ind til sig og lader let sin hånd glide fra mit lår og op henover min mave og mit bryst. Han placere hånden på min kind og rejser sig op. Han kysser mig og trykker mig blidt op ad væggen. Han lader sin hænder glide ned over min ryg og ned på min røv. "Thor, jeg skal altså prøve det her tøj" siger jeg og skubber ham blidt væk. Thor sukker og sætter sig ned igen.
YOU ARE READING
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfiction**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43