Kapitel 37

1.1K 48 8
                                    

Jeg er godt igang med min opgave da der bliver banket på døren til klassen. "Kom ind!" Råber vores lærer som iøvrigt hedder Henriette og døren bliver åbnet. Thor står i døren og kigger søgende rundt i klassen indtil han får øje på mig. "Må jeg godt lige snakke med DN?" Spørger han. "Kan du vente til pausen?" Spørger Henriette. "Det er virkelig vigtigt" siger Thor bedende. "Fint. Men gør det hurtigt" siger hun og gør tegn til mig om at jeg godt må gå.

"Så skal DN bolles" kan jeg høre Marcus siger før døren bliver lukket igen. "Hvad er der nu?" Spørger jeg og stiller mig op ad væggen med krydsede arme. "Øhm, DN. Den dag hvor du sov hos mig hvor vi sådan... Du ved havde sex, der ehm..." Siger Thor og bider sig i læben. "Der hvad?" Spørger jeg. "Da du var gået tog jeg kondomet af og... Det var gået i stykker" siger han. Jeg hæver øjenbrynene lidt og kigger på ham. "Jeg ved ikke om det først gik i stykker efter, men... Ja" siger Thor og kigger ned i gulvet.

"Hvorfor sagde du det ikke noget tidligere!" Spørger jeg irriteret. "Jeg ville også have sagt det der på Joe & The juice, men så var din far død og så lod jeg vær med at sige det" siger Han. "Og så beslutter du dig for at gøre det nu!?" Siger jeg surt. "Undskyld DN. Men vi kan gå ned og købe en graviditetstest når du får fri" siger han lavt. "Kan vi ikke gøre det i pausen?" Spørger jeg. "Jo, det kan vi også godt. Så venter jeg bare her" siger Thor. Jeg nikker og giver ham et hurtigt kys før jeg går ind i klassen igen.

Jeg sætter mig på min plads og laver lidt videre. Da klokken bliver halv 10 får vi lov til at pakke sammen. Jeg pakker hurtigt mine ting ned i tasken og går ud til Thor. Vi går mod det nærmeste supermarked som er Brugsen. Da vi kommer derhen går vi ind og direkte hen til kassen hvor der er kondomer og graviditetsteste.

"Hvad for en skal vi have?" Hvisker Thor. "Denne der tror jeg" siger jeg og peger på en hvor der står "tidlig" oppe i hjørnet. Thor tager 2 af dem og lægger den på båndet. Det bliver vores tur til at betale da Thor pludselig begynder at snakke med ekspedienten. "Det er fandme lang tid siden" siger Thor og ekspedienten nikker sig enig.

"Øhm, det her er min kæreste DN" siger Thor. "Hej. Jeg gætter på at der var noget der gik galt eller hvad?" Spørger han og hentyder til testen. Thor smågriner og nikker svagt. De står og snakker lidt. Jeg kigger på klokken. Der er et kvarter til at pausen slutter så vi skal skynde os lidt. "Thor, kom nu, vi skal videre" siger jeg og hiver i hans ærme.

Han siger farvel og vi går tilbage til skolen. Vi går direkte ud på badeværelset og jeg tager den ene test med ind i én af båsene. Hvis jeg tager den ene nu, så kan jeg tag den anden i aften. Jeg tisser på testen (Wtf det lyder mærkeligt, lol) og går ud af båsen. Jeg lægger den ved siden af vasken og vasker mine hænder.

Thor trækker mig ind til sig. Om få minutter vil vi kunne se noget som kan ændre vores liv. Én streg er det godt. 2 streger er det mindre godt.

Bedre End Rihanna - AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora