Jeg begynder at kunne skimte Orange Scene i mørket. Jeg løber derhen og sætter mig op ad hegnet. Tårerne glider ned ad mine kinder og landet på mine ben."Hey? Er du okay?" Spørger en dreng. Jeg vil gætte på at han er et par år ældre end mig. Jeg tørrer hurtigt mine tårer væk og nikker. Han sætter sig ned ved siden af mig. "Det ser ellers ikke sådan ud" siger han. "Jeg har det fint!" Siger jeg irriteret. "Hvad er der sket?" Spørger han. "Kan du ikke bare blande dig udenom?!" Spørger jeg. "Nej" siger han. "Hvad er der sket?" Spørger han igen. "Der er ikke sket noget" siger jeg og kigger op på ham.
Han siger ikke noget, tager bare armen om mig og giver mig et kys på kinden. "Hvad hedder du?" Spørger han. "DN" siger jeg. "Sødt navn" siger han og smiler. Jeg smiler tilbage og rødmer lidt. "Hvad med dig? Hvad hedder du?" Spørger jeg. "Lucas" siger han. Vi sidder og snakker lidt frem og tilbage. Jeg finder ud af at han er her fra Roskilde og er 18 år gammel. "Vil du med over til min Camp?" Spørger han. Jeg nikker og rejser mig op. Jeg har for længst glemt alt om Thor. Vi går over til hans Camp og er lidt sammen med hans venner. Vi beslutter os for at lege en drukleg hvor vi skal stille et spørgsmål og den der først svarer rigtigt skal ikke drikke noget, mens alle de andre skal drikke et shot.
Der er blevet sat shots op på et lille bord som jeg gætter på at de har haft med. "DN, starter" siger Lucas. Jeg sidder lidt og tænker over hvad jeg kan spørge om. Det er jo lidt unfair hvis det er et spørgsmål om mig selv da ingen af dem ved noget om mig, andet end hvad jeg hedder, men jeg stiller alligevel et spørgsmål om mig selv. "Gæt hvor gammel jeg er. Og i må gætte én gang hver" siger jeg. "17?" "18?" "16?" Spørger de andre. "Ja. 16" siger jeg. Alle bortset fra den der sagde 16 tager et shot og drikker det.
Det ender med at jeg bliver fucking fuld fordi at alle stiller spørgsmål om dem selv og jeg ved ikke en skid om dem, men det er fint nok. Det får mig idet mindste til at glemme alt om Thor. "Jeg magtet ikke at lege det her mere" siger én af Lucas' venner som hedder Julia. Hun rejser sig og sætter noget musik på og så bliver der ellers bare skruet helt op. Jeg danser lidt. Både alene og sammen med de andre. Det ender med at jeg står overfor Lucas. "Du danser godt" siger han. Det må være ironi for jeg danser virkelig ikke godt! "Ehm... Tak" siger jeg. Lucas lægger hænderne på mine hofter og "vugger" lidt frem og tilbage. "Skal vi gå ind i mit telt?" Spørger han. Fuck... Jeg håber virkelig ikke at han har tænkt sig at vi skal have sex. For det er jeg slet ikke klar til. Jeg har lige mødt ham? Jeg nikker og vi går ind i hans telt. Lige så snart han har lynet kaster han sig over mig og kysser mig. Eller rettere sagt: snaver mig.
Han fører hånden ind under min bluse og fører den op mod mit bryst. Jeg lader ham gøre det. Så længe han ikke vil gøre mere er det fint med mig. "Har du det varmt?" Spørger han pludselig. "Øh... Ja. Hvorfor?" Spørger jeg. "Skal jeg hjælpe dig med at få noget tøj af?" Spørger han. Jeg spærrer øjnene op og ryster svagt på hovedet. "Nej, det behøver du ikke" siger jeg. Alligevel tager han min bluse af. Jeg ligger kun i shorts og bh. Han skal til at tage mine shorts af. Jeg overvejer et kort øjeblik at stoppe ham. Men nej, man lever jo kun én gang, tænker jeg og lader ham gøre det. Vi ligger i lidt tid og kysser. Han tager hænderne om på min ryg og vil tage min bh af. Godt nok lever man kun én gang, men der er en grænse, og den er vi nået til nu. "Jeg skal nok også tilbage til min egen Camp nu" siger jeg og tager min bluse på. "Skulle vi ikke have sex?" Spørger han skuffet da jeg rejser mig op. "Nej. Ikke i dag" siger jeg og er ved at miste balancen. Jeg tager mine shorts og sko på og begynder at gå tilbage til min egen Camp.
Lucas kommer ud og siger farvel til mig, men så gør han heller ikke andet. Han siger bare farvel. Han giver mig ikke et kram, ikke et kys og endda ikke sit nummer. Har han bare tænk sig at det skal slutte sådan her. Jeg begynder at gå og kan allerede se at han er igang med at flirte med en ny. Nå. Så han var kun ude efter at have sex med mig. Fedt! Jeg kæmper for ikke at begynde at græde. Hvad havde jeg regnet med? At det var mit livs kærlighed.
Det er 2. Gang en fyr har været en nar på den korte tid jeg har været på festivalen. Min far havde ret;
Man kan ikke stole på
andre end sig selv.Har fødselsdag i morgen. Yay
YOU ARE READING
Bedre End Rihanna - Afsluttet
Fanfiction**AFSLUTTET** DN tager på Roskilde festival med nogle af sine venner. Der møder hun Thor og hans venner. Thor bliver meget hurtigt fascineret af DN, men hvad med DN? Hvad føler hun for Thor? Højeste rank i fanfiction: #43